Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przesłuchanie Sokolova

Nowy główny cel: Get some rest while Sokolov is unconscious (Udaj się na odpoczynek)

Po powrocie do pubu wysłuchaj rozmowy z admirałem Havelockiem, który pogratuluje ci dobrze wykonanego zadania - Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Po powrocie do pubu wysłuchaj rozmowy z admirałem Havelockiem, który pogratuluje ci dobrze wykonanego zadania. Analogicznie do poprzednich wizyt w tej lokacji radzę dokładnie rozejrzeć się po pubie oraz jego okolicy, albowiem do odnalezienia są nowe przedmioty (złoto, książki, dzienniki audio i inne). Odwiedź też Piero w jego warsztacie i porozmawiaj z Cecelią, która powinna Cię poinformować o możliwości korzystania z opuszczonego apartamentu. Klucz do apartamentu (abandoned apartment key) znajduje się pod łóżkiem w pokoju 203. Budynek, do którego on pasuje poznasz z kolei po tym, że nie ma pomalowanych ścian (powyższy screen). W środku ukryto między innymi kościany amulet. Po załatwieniu wszystkich spraw powróć do komnaty Corvo zlokalizowanej na najwyższym piętrze pubu i wejdź w interakcję z łóżkiem.

Nowy główny cel: Interrogate Sokolov (Przesłuchaj Sokolova)

To w jaki sposób zareaguesz na pobudkę Emily nie odgrywa żadnej roli - Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

To w jaki sposób zareaguesz na pobudkę Emily nie odgrywa żadnej roli. Wyjdź z pubu i skieruj się do niedostępnego wcześniej budynku, w którym przesłuchiwany jest Sokolov. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj jego rozmowy z admirałem Havelockiem. Korzystając z okazji warto też rozejrzeć się po całym magazynie za złotem, dwoma książkami i eliksirem zdrowia Sokolova.

Zainicjuj rozmowę z Sokolovem i zauważ, że gra pozwoli ci wybrać w jaki sposób chcesz nakłonić go do wyjawienia prawdy - Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Zainicjuj rozmowę z Sokolovem i zauważ, że gra pozwoli ci wybrać w jaki sposób chcesz nakłonić go do wyjawienia prawdy. Bardziej agresywne rozwiązanie zakłada zastraszenie Sokolova poprzez nasłanie na niego szczurów (prawa górna opcja dialogowa).

Nowy opcjonalny cel: Talk to Piero and buy a bribe (Porozmawiaj z Piero i zakup przedmiot do wykorzystania w formie łapówki)

Mniej agresywne rozwiązanie zakłada przekupienie Sokolova (prawa środkowa opcja dialogowa) - Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Mniej agresywne rozwiązanie zakłada przekupienie Sokolova (prawa środkowa opcja dialogowa). Jeżeli wybrałeś właśnie ten wariant, to musisz zlokalizować Piero, który powinien przebywać na jednym z wyższych pięter pubu. W trakcie rozmowy dowiesz się, że Piero posiada unikalne brandy King Street, ale nie będzie się z nim chciał podzielić za darmo. Musisz w rezultacie zakupić je za 150 sztuk złota.

Powróć z brandy do Sokolova i przekaż mu je, dzięki czemu nakłonisz go do dobrowolnego podzielenia się posiadanymi informacjami - Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Powróć z brandy do Sokolova i przekaż mu je, dzięki czemu nakłonisz go do dobrowolnego podzielenia się posiadanymi informacjami. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania dowiesz się o istnieniu Lady Boyle i konieczności wybrania się na bal maskowy organizowany w posiadłości Boyle'ów.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl