Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored
Aktualizacja:
Przesłuchanie Sokolova
Nowy główny cel: Get some rest while Sokolov is unconscious (Udaj się na odpoczynek)

Po powrocie do pubu wysłuchaj rozmowy z admirałem Havelockiem, który pogratuluje ci dobrze wykonanego zadania. Analogicznie do poprzednich wizyt w tej lokacji radzę dokładnie rozejrzeć się po pubie oraz jego okolicy, albowiem do odnalezienia są nowe przedmioty (złoto, książki, dzienniki audio i inne). Odwiedź też Piero w jego warsztacie i porozmawiaj z Cecelią, która powinna Cię poinformować o możliwości korzystania z opuszczonego apartamentu. Klucz do apartamentu (abandoned apartment key) znajduje się pod łóżkiem w pokoju 203. Budynek, do którego on pasuje poznasz z kolei po tym, że nie ma pomalowanych ścian (powyższy screen). W środku ukryto między innymi kościany amulet. Po załatwieniu wszystkich spraw powróć do komnaty Corvo zlokalizowanej na najwyższym piętrze pubu i wejdź w interakcję z łóżkiem.
Nowy główny cel: Interrogate Sokolov (Przesłuchaj Sokolova)

To w jaki sposób zareaguesz na pobudkę Emily nie odgrywa żadnej roli. Wyjdź z pubu i skieruj się do niedostępnego wcześniej budynku, w którym przesłuchiwany jest Sokolov. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj jego rozmowy z admirałem Havelockiem. Korzystając z okazji warto też rozejrzeć się po całym magazynie za złotem, dwoma książkami i eliksirem zdrowia Sokolova.

Zainicjuj rozmowę z Sokolovem i zauważ, że gra pozwoli ci wybrać w jaki sposób chcesz nakłonić go do wyjawienia prawdy. Bardziej agresywne rozwiązanie zakłada zastraszenie Sokolova poprzez nasłanie na niego szczurów (prawa górna opcja dialogowa).
Nowy opcjonalny cel: Talk to Piero and buy a bribe (Porozmawiaj z Piero i zakup przedmiot do wykorzystania w formie łapówki)

Mniej agresywne rozwiązanie zakłada przekupienie Sokolova (prawa środkowa opcja dialogowa). Jeżeli wybrałeś właśnie ten wariant, to musisz zlokalizować Piero, który powinien przebywać na jednym z wyższych pięter pubu. W trakcie rozmowy dowiesz się, że Piero posiada unikalne brandy King Street, ale nie będzie się z nim chciał podzielić za darmo. Musisz w rezultacie zakupić je za 150 sztuk złota.

Powróć z brandy do Sokolova i przekaż mu je, dzięki czemu nakłonisz go do dobrowolnego podzielenia się posiadanymi informacjami. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania dowiesz się o istnieniu Lady Boyle i konieczności wybrania się na bal maskowy organizowany w posiadłości Boyle'ów.
0
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
