Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
Aktualizacja:
Dotarcie do windy latarni morskiej
Nowy główny cel: Enter the Lighthouse Elevator (Dotrzyj do windy latarni morskiej)
![Przed Tobą klatka schodowa lokacji [Stróżówka Kingsparrow - Kingsparrow Gatehouse] i w zależności od tego na jakim piętrze rozpoczynasz możesz po drodze spotkać jednego lub kilku wartowników - Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/87346515.jpg)
Przed Tobą klatka schodowa lokacji [Stróżówka Kingsparrow - Kingsparrow Gatehouse] i w zależności od tego na jakim piętrze rozpoczynasz możesz po drodze spotkać jednego lub kilku wartowników. Warto przy okazji zbadać najniższy poziom klatki schodowej (ten sąsiadujący z tunelem ściekowym), natrafiając na urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).

Jeżeli chcesz za wszelką cenę unikać kontaktów z jednostkami wroga, to dobrze byłoby złapać się pokazanego na powyższym screenie łańcucha i wykorzystać go do wspinaczki.

Jeżeli nie masz nic przeciwko eliminowaniu napotykanych wartowników, to lepiej jest w normalny sposób korzystać ze schodów. Po drodze proponuję zainteresować się pokazanym na powyższym screenie posterunkiem okupowanym przez pojedynczego przeciwnika. Do odnalezienia są tu eliksir zdrowia Sokolova, klucz do latarni (lighthouse elevator key) oraz notatka (The Lighthouse elevator key).

Kontynuuj przemarsz lub wspinaczkę po łańcuchu, przemieszczając się ku wyższym piętrom tutejszej konstrukcji i napotykając jeszcze dwóch innych wartowników. Docelowo powinieneś dotrzeć na pokazany na powyższym screenie najwyższy balkonik.

Jak zapewne zauważyłeś na znajdującym się przed Tobą mostku znajduje się aktywny pylon, tak więc musisz jakoś zareagować na to bardzo poważne zagrożenie. Pylon możesz wyłączyć strzelając z dużej odległości w zasilający go zbiornik (jest po lewej stronie), ale zaalarmowałoby to wrogów. Ciekawym pomysłem jest przejście pod pylonem (powyższy screen) z zamiarem jego ominięcia lub przeprogramowania (panel kontrolny).

Najlepszy w mojej ocenie sposób na ominięcie pylonu to przystąpienie do wspinaczki wykorzystując elementy tutejszej konstrukcji (powyższy screen), choć musisz oczywiście uważać żeby nie spaść. Dodatkową zaletą tego wariantu zachowania jest to, że możesz także łatwo ominąć wartownika stojącego na widocznych w oddali schodach (w przeciwnym wypadku musiałbyś go ogłuszyć lub zabić).

Zachowaj ostrożność, albowiem w pobliżu windy znajduje się jeszcze jeden przeciwnik. Możesz go oczywiście ogłuszyć, tym bardziej, że i on ma przy sobie klucz do latarni (lighthouse elevator key).
Nowy główny cel: Reach the Lighthouse (Dotrzyj do latarni morskiej)

Celem Twojej podróży jest winda i możesz przedostać się do jej wnętrza na dwa sposoby. Jeżeli posiadasz przy sobie jeden z kluczy, to wystarczy go użyć na pokazanych na powyższym screenie drzwiach.

Jeżeli nie posiadasz klucza, to musisz dotrzeć na wyższe poziomy metalowej konstrukcji otaczającej windę, tak by ostatecznie znaleźć się na jej dachu. Wskocz następnie do pokazanej na powyższym screenie dziury. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania pociągnij za dźwignię i potwierdź chęć wyruszenia do latarni.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 9 - The Light at the End
- Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie w okolice fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Eksploracja fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do stróżówki | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do wnętrza latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End
- Zakończenia gry | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Misja 9 - The Light at the End
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
