Przedostanie się na teren posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
Aktualizacja:
Przedostanie się na teren posiadłości Boyle'ów

Do posiadłości Boyle'ów możesz się oczywiście przedostać na wiele różnych sposobów, przy czym generalnie można tu dokonać podziału na trzy główne metody działania. Pierwszy sposób to wybranie oficjalnego wejścia dla gości. Wejście to znajduje się przy głównym moście (tym bardziej oddalonym od miejsca startu) i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby. Pierwszy wariant to mało skomplikowana wspinaczka (powyższy screen).

Drugi wariant to wskoczenie do niewielkiego dołu i przejęcie kontroli nad szczurem lub zniszczenie pokazanych na powyższym screenie drewnianych desek. W obu przypadkach musisz oczywiście zadbać o to żeby nie znaleźć się w polu widzenia wrogów, a w szczególności przeciwnika poruszającego się na metalowych szczudłach (tall boy).
Nowy opcjonalny cel: Use the party invitation to bypass the doorman (Użyj zaproszenia żeby zostać wpuszczonym na przyjęcie przez odźwiernego)

Zbliż się do wejścia dla gości i poświęć chwilę na wysłuchanie rozmowy kilku z nich. Jak się szybko okaże wymagane jest dysponowanie zaproszeniem na przyjęcie (Boyle party invitation). Co ciekawe, jeżeli w trakcie rozgrywania trzeciej misji gry zbadałeś mieszkanie handlarza sztuką, to zaproszenie mogłeś odnaleźć w jego sejfie. Jeżeli tego nie dokonałeś, to rozejrzyj się po okolicy za zaproszeniem zgubionym przez jednego z gości przyjęcia (powyższy screen).

Mając już zaproszenie (odnalezione w okolicy lub pozyskane z apartamentu handlarza sztuką) podejdź do budki, w której stacjonuje odźwierny. Po pokazaniu mu dokumentu (prawa górna opcja dialogowa - powyższy screen) skieruj się do głównego wejścia na teren posiadłości.

Drugi sposób dotarcia do obszaru rozgrywania głównej części misji wiąże się ze zbadaniem alejki zlokalizowanej na prawo od posiadłości Boyle'ów. Plan polega mianowicie na przedostaniu się przez ogrodzenie, dokonując tego w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Wymagane jest tu oczywiście dysponowanie mocą Blink (teleportacja).

Ostatni trzeci sposób to wkroczenie na teren posiadłości przez koszary. Także i w tym przypadku musisz wybrać alejki zlokalizowane na prawo od posiadłości, przy czym polecam przejść przez opisany w jednym z poprzednich podpunktów budynek mieszkalny (powyższy screen), uważając oczywiście na przebywających w okolicy płaczących (weepers).

Przedostań się do górnego pomieszczenia budynku i wyjdź na balkonik. Możesz użyć mocy teleportacji żeby dotrzeć w jedno z dwóch różnych miejsc. Pierwsze z nich to pobliska okiennica (powyższy screen). Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu musiałbyś zabrać klucz do koszarów (guard quarters key) i użyć go do odblokowania sobie przejścia.

Drugi możliwy cel teleportacji to pokazany na powyższym screenie najwyżej położony balkonik budynku koszarów. Wybór tego balkoniku pozwoli ci uniknąć konieczności rozglądania się za kluczem, przy czym bezpieczne zejście na parter budynku może okazać się bardziej kłopotliwe.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Plan misji | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party | Dishonored
- Zbadanie dzielnicy posiadłości | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę rzeki | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Zbadanie okolic posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Przedostanie się na teren posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Zbadanie ogrodu posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Przedostanie się do wnętrza posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Zbadanie parteru i piwnicy posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Zbadanie pierwszego piętra posiadłości Boyle'ów | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Zidentyfikowanie celu misji | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Lady Boyle | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Spotkanie się z Samuelem przy jego łodzi | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- The Hound Pits Pub #6 | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party | Dishonored
- Misja 5 - Lady Boyle's Last Party
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
