Dishonored: Zbadanie domu Sokolova
Aktualizacja:
Zbadanie domu Sokolova
Nowy główny cel: Find Sokolov (Znajdź Sokolova)

Dom Sokolova to dość nietypowa konstrukcja. Sporym utrudnieniem jest przede wszystkim jej otwartość, dzięki czemu wrogowie w łatwy sposób mogą obserwować swoje poczynania. Radzę w szczególności uważać na wartowników podróżujących między piętrami - tego na wprost od miejsca startu (powyższy screen) oraz tego na prawo, czyli przebywającego w okolicy schodów prowadzących od strony piwnicy. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogów, to staraj się starannie wybierać cele i poświęcać dużo czasu na chowanie ich w ustronnych miejscach.

Na parterze domu Sokolova odnajdziesz przede wszystkim notatkę (Sokolov's note to Howlcreek), z której dowiesz się, że przebywa w szklarni. Są tu też urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) oraz obraz Sokolova (powyższy screen), przy czym kradzieżą dzieła sztuki najlepiej zająć się dopiero po oczyszczeniu okolicy. Uważaj też przy okazji na pobliską ścianę światła, nie próbując przez nią przechodzić gdy jest aktywna.

Po zbadaniu parteru musisz przedostać się na pierwsze piętro. Zauważ, że dostępu do niektórych korytarzy na piętrze bronią ściany światła (powyższy screen), tak więc nie rozpędzaj się zbytnio. Na piętrze musisz ponadto uważać na nowych wartowników oraz na dwie pokojówki, przez które również nie możesz zostać zauważony.

Wspomniane wyżej ściany światła możesz ominąć na wiele różnych sposobów, jak chociażby przechodząc po rurach czy docierając z pomocą mocy Blink (teleportacja) do pomieszczeń na piętrze czy nawet ich górnych części. Ściany warto oczywiście wyłączyć, tak by w dalszej części misji przypadkowo nie zginąć w wyniku kontaktu z nimi.

Polecam zbadać oba pomieszczenia na piętrze, odnajdując złoto, żywność oraz eliksir zdrowia Sokolova. Po dostatecznym rozejrzeniu się po okolicy zlokalizuj pokazane na powyższym screenie schody (są niedaleko obu ścian światła), które prowadzą na drugie piętro posiadłości.

Uważaj na dwóch nowych wartowników przebywających na drugim piętrze (powyższy screen). Najwygodniej byłoby ich oczywiście zneutralizować, ale możesz ich także ominąć kierując się w lewo i przechodząc przez nieoświetlone pomieszczenie z dużą ilością rur. Skorzystaj z drzwi prowadzących do prywatnych kwater Sokolova, odnajdując tu złoto, cztery książki, bełty, bełty usypiające oraz duchowe remedium Piero. Na sam koniec skorzystaj ze schodów prowadzących na dach.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored: Plan misji 4
- Dishonored: Ominięcie pierwszego posterunku
- Dishonored: Ominięcie drugiego posterunku
- Dishonored: Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków
- Dishonored: Dotarcie do mostu zwodzonego
- Dishonored: Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego
- Dishonored: Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym
- Dishonored: Oswobodzenie Aleca
- Dishonored: Ominięcie trzeciego posterunku
- Dishonored: Zbadanie okolic domu Sokolova
- Dishonored: Przedostanie się do domu Sokolova
- Dishonored: Zbadanie domu Sokolova
- Dishonored: Odnalezienie Sokolova
- Dishonored: Porwanie Sokolova
- Dishonored: Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
