Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zbadanie domu Sokolova

Nowy główny cel: Find Sokolov (Znajdź Sokolova)

Dom Sokolova to dość nietypowa konstrukcja - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Dom Sokolova to dość nietypowa konstrukcja. Sporym utrudnieniem jest przede wszystkim jej otwartość, dzięki czemu wrogowie w łatwy sposób mogą obserwować swoje poczynania. Radzę w szczególności uważać na wartowników podróżujących między piętrami - tego na wprost od miejsca startu (powyższy screen) oraz tego na prawo, czyli przebywającego w okolicy schodów prowadzących od strony piwnicy. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogów, to staraj się starannie wybierać cele i poświęcać dużo czasu na chowanie ich w ustronnych miejscach.

Na parterze domu Sokolova odnajdziesz przede wszystkim notatkę (Sokolovs note to Howlcreek), z której dowiesz się, że przebywa w szklarni - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Na parterze domu Sokolova odnajdziesz przede wszystkim notatkę (Sokolov's note to Howlcreek), z której dowiesz się, że przebywa w szklarni. Są tu też urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) oraz obraz Sokolova (powyższy screen), przy czym kradzieżą dzieła sztuki najlepiej zająć się dopiero po oczyszczeniu okolicy. Uważaj też przy okazji na pobliską ścianę światła, nie próbując przez nią przechodzić gdy jest aktywna.

Po zbadaniu parteru musisz przedostać się na pierwsze piętro - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Po zbadaniu parteru musisz przedostać się na pierwsze piętro. Zauważ, że dostępu do niektórych korytarzy na piętrze bronią ściany światła (powyższy screen), tak więc nie rozpędzaj się zbytnio. Na piętrze musisz ponadto uważać na nowych wartowników oraz na dwie pokojówki, przez które również nie możesz zostać zauważony.

Wspomniane wyżej ściany światła możesz ominąć na wiele różnych sposobów, jak chociażby przechodząc po rurach czy docierając z pomocą mocy Blink (teleportacja) do pomieszczeń na piętrze czy nawet ich górnych części - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Wspomniane wyżej ściany światła możesz ominąć na wiele różnych sposobów, jak chociażby przechodząc po rurach czy docierając z pomocą mocy Blink (teleportacja) do pomieszczeń na piętrze czy nawet ich górnych części. Ściany warto oczywiście wyłączyć, tak by w dalszej części misji przypadkowo nie zginąć w wyniku kontaktu z nimi.

Polecam zbadać oba pomieszczenia na piętrze, odnajdując złoto, żywność oraz eliksir zdrowia Sokolova - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Polecam zbadać oba pomieszczenia na piętrze, odnajdując złoto, żywność oraz eliksir zdrowia Sokolova. Po dostatecznym rozejrzeniu się po okolicy zlokalizuj pokazane na powyższym screenie schody (są niedaleko obu ścian światła), które prowadzą na drugie piętro posiadłości.

Uważaj na dwóch nowych wartowników przebywających na drugim piętrze (powyższy screen) - Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Uważaj na dwóch nowych wartowników przebywających na drugim piętrze (powyższy screen). Najwygodniej byłoby ich oczywiście zneutralizować, ale możesz ich także ominąć kierując się w lewo i przechodząc przez nieoświetlone pomieszczenie z dużą ilością rur. Skorzystaj z drzwi prowadzących do prywatnych kwater Sokolova, odnajdując tu złoto, cztery książki, bełty, bełty usypiające oraz duchowe remedium Piero. Na sam koniec skorzystaj ze schodów prowadzących na dach.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl