Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
Aktualizacja:
Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego

Mieszkanie doktora Galvaniego odwiedzałeś już zapewne w trakcie rozgrywania drugiej misji gry, tak więc miejsce to powinno ci być dobrze znane. Niestety pierwsze utrudnienie napotkasz już na samym początku, albowiem wejścia na parterze (powyższy screen) i na pierwszym piętrze są pilnowane przez wartowników. Rozwiązaniem tego problemu jest umiejętne korzystanie z teleportacji, choć możesz też oczywiście ogłuszyć lub zabić obie wspomniane osoby. Niezależnie od obranej taktyki działania musisz przedostać się do lokacji [Biuro doktora Galvaniego - Dr. Galvani's Office].
Nowy opcjonalny cel: Locate Crowley (Odszukaj Crowley'a)

Parter budynku, w którym swoje mieszkanie ma doktor Galvani, jest tym razem patrolowany przez zaledwie dwóch wartowników. Powinno to w rezultacie ułatwić ci ich unikanie, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie żeby się ich pozbyć. Na pierwszym piętrze nikogo nie powinieneś spotkać, przy czym warto dokładnie badać wszystkie pomieszczenia w poszukiwaniu pojedynczych skarbów.

Najważniejszą kwestią jest dotarcie na drugie piętro, a konkretnie do pokazanego na powyższym screenie głównego pomieszczenia laboratorium. Pozwoli ci to w rezultacie ustalić, że Crowley został zamordowany. Ostrożnie zbliż się do jego ciała żeby otrzymać uaktualnione wytyczne.
Nowy opcjonalny cel: Search for Clues Near Crowley's Body (Poszukaj śladów w pobliżu ciała Crowley'a)

Zanim zajmiesz się nowym celem misji dobrze byłoby uporać się z dwoma okolicznymi wartownikami (jeden z nich ma przy sobie klucz do budynku - Galvani building key), choć na upartego mógłbyś też próbować ich unikać. Niezależnie od tego jak postanowiłeś się zachować należy zbadać stół, na którym znajdują się zwłoki Crowley'a i podnieść dziennik audio (Audiograph - Crowley's last message).
Nowy opcjonalny cel: Return the audiograph to Slackjaw (Dostarcz dziennik audio Slackjawowi)

Proponuję pozostać jeszcze na kilka chwil w budynku i dokładnie zbadać całe drugie piętro. Radzę ponadto ponownie przedostać się do tajnej komnaty doktora Galvaniego (powyższy screen), czy to przechodząc przez tunele wentylacyjne czy pociągając za książkę. W pomnieszczeniu tym ukryto przede wszystkim nową runę.
Nowy opcjonalny cel: Locate the Art Dealer in the Golden Cat (Odszukaj handlarza sztuką w klubie Złoty Kot)
Nowy opcjonalny cel: Go to the Golden Cat via the Captain's Chair Hotel (Przedostań się w pobliżu klubu Złoty Kot przechodząc przez hotel Krzesło Kapitana)
![Wybierz dowolne drzwi prowadzące na zewnątrz budynku i ponownie wybierz się do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery] - Odnalezienie Crowleya w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/399915812.jpg)
Wybierz dowolne drzwi prowadzące na zewnątrz budynku i ponownie wybierz się do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery]. Slackjaw powinien teraz przebywać w pomieszczeniu kontrolnym destylarni i musisz zainicjować z nim rozmowę żeby przekazać mu dziennik audio. Odsłuchajcie razem wiadomości i zauważ, że lider bandytów podarował ci klucz do hotelu Krzesło Kapitana (The Captain's Chair hotel key), pomocny w przedostaniu się w pobliże klubu Złoty Kot. Od Slackjawa otrzymasz także drugie zlecenie, związane z poznaniem kombinacji do sejfu od przebywającego w klubie handlarza sztuką.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
