Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Dotarcie do bulwaru Clavering

Gwoli przypomnienia, bulwar Clavering to plac łączący obie ściany światła (pierwszą obecnie nieaktywną i drugą, która w dalszym ciągu normalnie funkcjonuje). Najbezpieczniej możesz się tam przedostać rozpoczynając w pobliżu mijanej na samym początku misji pierwszej wieży strażniczej. Tutejsza ściana światła jest zabarykadowana, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby zdecydować się na wspinaczkę (powyższy screen) czy w ciele szczura przejść przez tunele wentylacyjne.

Drugi wariant to wybór alejki zlokalizowanej w pobliżu przejścia do dzielnicy destylarni (powyższy screen). Podstawowym utrudnieniem jest w tym przypadku to, że okolica jest monitorowana przez trzech wyspecjalizowanych zabójców. Jeśli więc odpowiednio wcześniej ich nie zlikwidujesz, to będziesz się musiał z nimi rozprawić w bezpośredniej walce. Radzę w takiej sytuacji pomóc sobie pistoletem lub kuszą oraz pamiętać o wykonywaniu poprawnych uników i kontrataków.

O wiele lepszym rozwiązaniem od stoczenia bitwy z zabójcami jest pozbycie się ich bez jednoczesnego alarmowania ich o swojej pozycji. Proponuję pomóc sobie w tym celu mocą Blink (teleportacja), przenosząc się na sam początek na dach lewego budynku. Pierwszy z zabójców patroluje wnętrze lewego budynku (powyższy screen) i jeżeli wykażesz się cierpliwością, to bezproblemowo będziesz go mógł zajść od tyłu. Po udanej akcji rozejrzyj się za duchowym remedium Piero.

Drugi z zabójców patroluje wnętrze prawego budynku i radziłbym w odpowiednim momencie przedostać się na pokazany na powyższym screenie balkonik. Po wyeliminowaniu wspomnianego oponenta polecam dodatkowo zajrzeć do zabarykadowanej łazienki. Pozbądź się w dowolny sposób przebywającego tam płaczącego (weeper) i zabierz kościany amulet. Oprócz tego w omawianym apartamencie odnajdziesz złoto, żywność, urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) i eliksir zdrowia Sokolova.

Ostatni trzeci zabójca przechadza się po dachu prawego budynku (powyższy screen), czyli w pobliżu miejsca, w którym przebywa handlarz Griff. Najlepiej jest zaczekać aż osobnik ten odwróci się i szybko przeteleportować się za jego plecy. Uwaga - Zanim opuścisz to miejsce rozważ ponowne pohandlowanie z Griffem, uzupełniając te zapasy, które najbardziej są ci potrzebne. Warto też zajrzeć do budynku, w którym w drugiej misji skrywał się Griff. Pozostawiono tu złoto, żywność i bełty zapalające.

Niezależnie od wybranej ścieżki musisz dotrzeć na wspomniany wcześniej plac. Jeżeli masz w planach eliminowanie tutejszych wartowników, to proponuję rozpocząć od osób stojących przed wejściem do biura doktora Galvaniego. W przeciwnym wypadku pozostawaj na dachach i górnych balkonikach. Możesz teraz zająć się wykonaniem pobocznego zlecenia od Slackjawa (podpunkt Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu doktora Galvaniego) lub od razu skupić się na głównym celu misji (podpunkt Ominięcie drugiej wieży strażniczej). Polecam oczywiście ten pierwszy wariant, bo jak już wcześniej mówiłem nawiązanie współpracy z członkami gangu jest warunkiem do odblokowania alternatywnego rozwiązania eliminacji bliźniąt Pendleton.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
Stranger. Senator
Aded21, g0tcha --> Dzięki za komentarze. Wszystko to zostanie uwzględniane w dalszym toku prac. :)
sawbona Legionista
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
beeron Junior
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
zanonimizowany834953 Junior
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
