Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Ominięcie pierwszej wieży strażniczej
Nowy główny cel: Eliminate the Pendleton twins in the Golden Cat (Wyeliminuj przebywających w klubie Złoty Kot bliźniaków Pendleton)
Nowy główny cel: Go to the Golden Cat (Udaj się do klubu Złoty Kot)
Nowy opcjonalny cel: Meet with Slackjaw in the Distillery (Spotkaj się ze Slackjawem w destylarni)

Misja ta rozpozyna się w tym samym miejscu co poprzednia, tak więc powinieneś być doskonale rozeznany w sytuacji. Analogicznie do wcześniejszego etapu możesz wybrać główną ścieżkę lub podpłynąć do skał zlokalizowanych przy wodzie. Zachowaj czujność, bo teren ten jest patrolowany przez co najmniej jednego wartownika. Po zbliżeniu się do miejsca, w którym wcześniej znajdowała się ściana światła ustalisz, że jest ona teraz zamknięta i że zastąpiła ją wielka wieża strażnicza.

Nie muszę chyba dodawać, że musisz za wszelką cenę unikać znalezienia się w oświetlanym przez wieżę strażniczą obszarze, bo byłoby to równoznaczne z szybką śmiercią. Na szczęście wieża powinna zajmować się monitorowaniem mostu, którego nie musisz w ogóle badać. Co więcej, jeśli chcesz zagwarantować sobie spokój podczas eksploracji tej okolicy, możesz przedostać się z pomocą mocy Blink (teleportacja) na sam szczyt wieży (powyższy screen) i wyjąć zbiornik z wielorybim tranem. Doprowadzi to w rezultacie do wyłączenia wieży.

Jeżeli bardzo ci się śpieszy z zaliczeniem tej misji, to możesz od razu przejść do podpunktu zatytułowanego Dotarcie do bulwaru Clavering. W przeciwnym wypadku dokładnie rozejrzyj się po całym tym obszarze. Uważaj na dwóch wartowników przebywających w pobliżu wieży strażniczej (powyższy screen). Jeśli zdołasz się ich pozbyć, to będziesz mógł pozbierać pobliskie skarby. W tej części dzielnicy do zebrania są następujące przedmioty: złoto, żywność, naboje, dwa granaty, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) oraz raport (official guard report).

Nie kieruj się w stronę mostu, bo poza płączącymi (weepers) odnalazłbyś tam jedynie złoto i żywność. Proponuję w rezultacie zdecydować się na boczne alejki (powyższy screen). Po drodze rozglądaj się za złotem, żywnością oraz eliksirem zdrowia Sokolova (część z tych obiektów znajduje się na dachu przy ciele zwiadowcy). Zignoruj zamknięty apartament Babuni i wybierz ścieżkę prowadzącą w stronę wejścia do siedziby lokalnego gangu.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
