Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego

Budynek, w którym mieszka doktor Galvani znajduje się przy placu łączącym obie ściany światła, tak więc nie musisz się za nim daleko rozglądać - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Budynek, w którym mieszka doktor Galvani znajduje się przy placu łączącym obie ściany światła, tak więc nie musisz się za nim daleko rozglądać. Bardziej oczywisty wariant zachowania to skorzystanie z głównych drzwi wejściowych do budynku (powyższy screen), ale w takiej sytuacji rozpoczniesz na parterze i będziesz musiał przebić się na drugie piętro.

Drugi wariant zachowania to użycie mocy Blink (teleportacja) z zamiarem dotarcia na balkonik na pierwszym lub na drugim piętrze budynku - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugi wariant zachowania to użycie mocy Blink (teleportacja) z zamiarem dotarcia na balkonik na pierwszym lub na drugim piętrze budynku. Skorzystanie z jednego z tych wejść pozwoli ci ominąć wartowników i służących Galvaniego przebywających na niższych piętrach. Niezależnie od wybranego wejścia rozpocznij eksplorację lokacji [Biuro doktora Galvaniego - Dr. Galvani's Office].

Nowy opcjonalny cel: Search for a sample of infected rat viscera (Zlokalizuj próbkę zainfekowanych szczurzych wnętrzności)

Parter budynku jest patrolowany przez trzech wartowników - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Parter budynku jest patrolowany przez trzech wartowników. Jeżeli jesteś cierpliwy, to możesz ich oczywiście po kolei eliminować, przy czym musiałbyś się bardzo pilnować i sprawnie odnosić ich ciała do okolic drzwi wyjściowych lub bocznych pomieszczeń. W przeciwnym wypadku polecam od razu udać się do pomieszczenia zlokalizowanego po lewej stronie, zabierając po drodze klucz do budynku Galvaniego (Galvani building key).

Jeżeli masz taką możliwość, to dokładnie zbadaj cały parter - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Jeżeli masz taką możliwość, to dokładnie zbadaj cały parter. Lista możliwych do odnalezienia rzeczy obejmuje złoto, żywność, bełty do kuszy, dwa eliksirY zdrowia Sokolova, amunicję do pistoletu, trzy książki oraz dziennik (Feeding Log). Na pierwsze piętro możesz dotrzeć na dwa sposoby - wybierając schody (powyższy screen) lub przejmując z pomocą mocy Possession kontrolę nad szczurem i wybierając się do uszkodzonej kratki wentylacyjnej.

Pierwsze piętro budynku początkowo okupowane jest przez wartownika oraz pokojówkę - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Pierwsze piętro budynku początkowo okupowane jest przez wartownika oraz pokojówkę. Warto zaczekać aż postacie te zakończą rozmowę, albowiem strażnik powinien wybrać się na drugie piętro, pozostawiając pokojówkę "bez ochrony". W zależności od upodobań możesz unikać pokojówki lub ją ogłuszyć/zabić . Nie możesz niestety liczyć na brak reakcji z jej strony, albowiem jest pracownicą Galvaniego i potraktowałaby Cię jak złodzieja. Warto dodać, że pokojówka ma przy sobie klucz do budynku Galvaniego (Galvani building key), czyli ten sam, który można było zdobyć też na parterze.

Na pierwszym piętrze odnajdziesz nowe wartościowe przedmioty (część z nich ukryto za oszklonymi gablotami, które należy rozbijać), a mianowicie złoto, żywność, dwie książki, dwa duchowe remedia Piero, amunicję do pistoletu, bełty usypiające oraz sejf (powyższy screen) - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Na pierwszym piętrze odnajdziesz nowe wartościowe przedmioty (część z nich ukryto za oszklonymi gablotami, które należy rozbijać), a mianowicie złoto, żywność, dwie książki, dwa duchowe remedia Piero, amunicję do pistoletu, bełty usypiające oraz sejf (powyższy screen). Kombinację do otwarcia sejfu możesz ustalić wczytując się w dziennik Galvaniego - jest to 287. W sejfie ukryto dwie sztabki i każda z nich jest warta 100 sztuk złota.

Drugie piętro budynku jest patrolowane przez pojedynczego wartownika, chyba że eksplorację mieszkania Galvaniego rozpocząłeś właśnie od tego poziomu i nie byłeś jeszcze świadkiem rozmowy strażnika z pokojówką - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugie piętro budynku jest patrolowane przez pojedynczego wartownika, chyba że eksplorację mieszkania Galvaniego rozpocząłeś właśnie od tego poziomu i nie byłeś jeszcze świadkiem rozmowy strażnika z pokojówką. Analogicznie do poprzedniego piętra wartownika możesz pozostawić w spokoju, starając się go unikać, bądź też go ogłuszyć lub zabić. Warto dodać, że strażnik ma przy sobie klucz do laboratorium Galvaniego (Galvani lab key). W pobliżu odnajdziesz też inne cenne przedmioty. Są to dwie pułapki sprężynowe (spring razor) i notatka dla służącej (Cleaning Instructions).

Do tajnej komnaty Galvaniego, w której znajdują się szczurze wnętrzności, możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do tajnej komnaty Galvaniego, w której znajdują się szczurze wnętrzności, możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada dotarcie do pokazanego na powyższym screenie bocznego pomieszczenia, odnajdując po drodze duchowe remedium Piero. Musiałbyś tu opętać szczura (moc Possession) i wbiec do pobliskiego tunelu wentylacyjnego.

Drugi wariant zakłada dotarcie do tajnej komnaty od stronego głównego pomieszczenia drugiego piętra budynku, czyli lokacji [Laboratorium doktora Galvaniego - Dr - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada dotarcie do tajnej komnaty od stronego głównego pomieszczenia drugiego piętra budynku, czyli lokacji [Laboratorium doktora Galvaniego - Dr. Galvani's Lab]. Warto oczywiście dokładnie zbadać całe laboratorium, odnajdując żywność, złoto, dwie książki, dokument (Galvani academy notice), dziennik audio (Audiograph - Galvani's Speculation), eliksir zdrowia Sokolova i jeszcze jeden klucz do laboratorium Galvaniego (Galvani lab key). W celu odblokowania dostępu do tajnej komnaty musisz pociągnąć za jedną z książek (powyższy screen).

Nowy opcjonalny cel: Contaminate the Bottle Street Gang's Bootleg Elixir with plague (Skaź eliksir gangu Bottle Street)

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania znajdziesz się w lokacji [Tajne pomieszczenie doktora Galvaniego - Dr - Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania znajdziesz się w lokacji [Tajne pomieszczenie doktora Galvaniego - Dr. Galvani's Secret Room]. Zabierz książkę, złoto, duchowe remedium Piero oraz zainfekowane szczurze wnętrzności (plague rat viscera), otrzymując dalsze wytyczne. Możesz już wyjść z budynku i najlepiej jest skorzystać z drzwi znajdujących się w głównym laboratorium.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl