Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
Aktualizacja:
Eksploracja pierwszej części kanałów

Ruszaj przed siebie. Po znalezieniu się w większym obszarze kanałów udaj się prosto. Jeżeli w przeszłości współpracowałeś ze Slackjawem, to spotkasz tu teraz ciężko rannego bandytę. Wysłuchaj tego co mężczyzna ten ma ci do powiedzenia.
Uwaga - Jeżeli bramka prowadząca do drugiej części kanałów jest zamknięta, to musisz wyruszyć teraz na poszukiwania Slackjawa, który jest w posiadaniu klucza do kanałów. W przeciwnym wypadku możesz wybrać czy chcesz zająć się eksploracją dodatkowej części kanałów czy od razu wznowić przemarsz do wyjścia. W tym drugim przypadku polecam przeskoczyć do podpunktu zatytułowanego Eksploracja drugiej części kanałów.
Nowy główny cel: Find the Sewer Master key (Znajdź klucz do kanałów)

Zbadaj okolicę, odnajdując trochę amunicji, a następnie wskocz na pokazaną na powyższym screenie czerwoną rurę i przedostań się do sąsiedniego obszaru kanałów. Przed Tobą kilka bardzo liniowych korytarzy.

Uważaj na rzeczne potwory (river krusts), które spotkasz w jednym z kolejnych obszarów kanałów. Z racji tego, że nie musisz się tu skradać, do ich eliminowania możesz używać pistoletu czy na przykład granatów. Nie zapominaj też o badaniu zwłok potworów, pozyskując w ten sposób złoto. W celu przejścia do kolejnego obszaru musisz zniszczyć pokazane na powyższym screenie deski.

Ostrożnie zbliż się do ciał, likwidując kolejne rzeczne potwory znajdujące się na wprost od Ciebie oraz po prawej stronie. Zanim wyruszysz dalej zajmij się zbadaniem pokazanego na powyższym screenie lewego pomieszczenia. Do odnalezienia są tu notatka (Jelly's Next Task) oraz książka. Uważna lektura obu tych dokumentów pozwoli ci ustalić kombinację do tutejszego sejfu - to 528. W sejfie ukryto sztabkę i kościany amulet.

Powróć do rozwidlenia i wybierz niezbadaną odnogę. Podobnie jak wcześniej nie radziłbym się śpieszyć, bo w okolicy znajduje się jeszcze jedna grupa rzecznych potworów. Po ich wyeliminowaniu wskocz do wody i zanurkuj z zamiarem skorzystania z podwodnego tunelu (powyższy screen).

Przed Tobą dłuższa podwodna przeprawa, tak więc nigdzie się niepotrzebnie nie zatrzymuj. Zauważ ponadto, że po drodze możesz skorzystać z niewielkiego otworu (powyższy screen) żeby zaczerpnąć powietrza (i zabrać zwykłe bełty). Po uzupełnieniu zapasów tlenu ponownie zanurkuj i wznów przeprawę, docierając po kilku chwilach do nowego obszaru.

Zlokalizuj tu schody i wyrusz w stronę górnych pięter metalowej konstrukcji. Po drodze warto się dobrze rozglądać, bo do zdobycia są złoto, amunicja, granat i pułapka sprężynowa (spring razor). Na koniec wybierz się do pokazanej na powyższym screenie bramki. Przejdź do dużej pieczary, w której zmuszony zostaniesz do podjęcia dość ważnej decyzji.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 7 - The Flooded District
- Plan misji | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
- Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
