Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
Aktualizacja:
Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella
![Zanim zajmiesz się tematem wyeliminowania nadzorcy Campbella gorąco radzę zbadać całą lokację [Biuro Nadzorcy - Office of the High Overseer] - Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1730160546.jpg)
Zanim zajmiesz się tematem wyeliminowania nadzorcy Campbella gorąco radzę zbadać całą lokację [Biuro Nadzorcy - Office of the High Overseer]. Parter budynku to przede wszystkim centralne pomieszczenie, w którym domyślnie jeden z nadzorców będzie udzielał wykładu (powyższy screen). Jeżeli masz w planach zbadanie tej okolicy, to polecam zaczekać aż wykład dobiegnie końca i wszyscy się rozejdą. Do obejrzenia byłoby tu mianowicie siedem tabliczek. Mógłbyś ponadto wykraść złoto ze skrzynki oraz rozejrzeć się za duchowym remedium Piero i książką.

W obu bocznych pomieszczeniach również do obejrzenia są tabliczki, przy czym musisz się liczyć z tym, że każdy z tych obszarów może być pilnowany przez wartownika. Polecam dodatkowo rozejrzeć się za drzwiami zlokalizowanymi na prawo od głównego wejścia (powyższy screen), albowiem prowadzą one do piwnicy. Godne odnotowania jest to, że to właśnie w piwnicy rozpocząłbyś eksplorację budynku jeśli zdecydowałeś się przejść przez psiarnię.
![Najważniejsza czynność do wykonania w piwnicy to wejście w interakcję z pokazanym na powyższym screenie posągiem, albowiem doprowadzi to do odblokowania dostępu do lokacji [Ukryta komnata Campbella - Campbells Secret Chamber] - Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1730160578.jpg)
Najważniejsza czynność do wykonania w piwnicy to wejście w interakcję z pokazanym na powyższym screenie posągiem, albowiem doprowadzi to do odblokowania dostępu do lokacji [Ukryta komnata Campbella - Campbell's Secret Chamber]. Do odnalezienia są tu złoto, żywność, amunicja, strzałki usypiające, list (My Girls), książka, runa, obraz Sokolova (Sokolov painting) oraz dziennik audio (Audiograph - Campbell's Lamentation).

Na pierwsze piętro możesz przedostać się korzystając ze schodów zlokalizowanych na lewo lub na prawo od głównego wejścia, zakładając oczywiście, że eksplorację budynku rozpocząłeś właśnie na parterze. W obu przypadkach należy zachować ostrożność, albowiem klatki schodowe są pilnowane przez pojedynczych wartowników.

Korytarze pierwszego piętra budynku są patrolowane przez wielu nadzorców. Jeżeli masz zamiar ich unikać, to polecam korzystać ze wspomnianych wcześniej parapetów i otwartych okiennic. Jeśli z kolei pragniesz ich eliminować, to nie zapominaj chować ich ciał w niedostępnych miejscach, albowiem w przeciwnym wypadku możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu spowodowanego na przykład przybyciem na piętro wartownika, który wcześniej patrolował parter budynku.
Nowy opcjonalny cel: Render High Overseer Campbell unconscious (Ogłusz Nadzorcę Campbella)

Dwa najważniejsze pomieszczenia na piętrze (nie licząc oczywiście sali spotkań związanej z głównym celem misji) znajdują się we wschodnim skrzydle budynku. Na początek proponuję zajrzeć do archiwum (Archive Room), przy czym zachowaj ostrożność, bo w środku znajduje się dwóch przeciwników (jeden na dole i jeden na górze). Po ich wyeliminowaniu wejdź przede wszystkim w interakcję z książką na temat ekskomunikowania heretyków (On Branding Heretics), zaliczając poboczne zadanie i otrzymując kolejne. Jest to ważna czynność, albowiem odblokujesz sobie alternatywny sposób pozbycia się Nadzorcy Campbella. W archiwum odnajdziesz także siedem innych książek oraz żywność i złoto.

Drugie z ważnych pomieszczeń to sala przesłuchań (Interrogation Room). W głównej części sali odnajdziesz złoto, eliksir zdrowia Sokolova i pułapkę sprężynową (spring razor). Wybierz się następnie do pomieszczenia kontrolnego zlokalizowanego na górze (powyższy screen). Dostępu do tego obszaru bronią zamknięte drzwi, przy czym odpowiedni klucz (interrogation room key) możesz ukraść wartownikom patrolującym pobliskie korytarze. Do odnalezienia są tu złoto, dwie książki, bełty, bełty usypiające, Piętno Heretyków (Heretic's Brand - urządzenie, którego będziesz mógł użyć do ekskomunikowania Campbella) oraz dziennik audio (Audiograph - Whaler Assassin Interrogation).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
