Spotkanie z cesarzową | Prolog - Returning Home
Aktualizacja:
Spotkanie z cesarzową
Nowy główny cel: Meet the Empress in the gazebo (Spotkaj się z cesarzową na balkonie)
![Zaczekaj aż łódź zadokuje i skorzystaj z przejścia prowadzącego do lokacji [Wieża Dunwall - Dunwall Tower] (powyższy screen) - Spotkanie z cesarzową | Prolog - Returning Home - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1301300109.jpg)
Zaczekaj aż łódź zadokuje i skorzystaj z przejścia prowadzącego do lokacji [Wieża Dunwall - Dunwall Tower] (powyższy screen). Po drodze możesz zagadywać do mijanych postaci, ale nie jest to wymagane. Możesz też już teraz zapoznać się ze wszystkimi stronami samouczka (są one dostępne po spauzowaniu gry), choć gra w odpowiednich momentach w przyszłości sama powinna je wyświetlić.
Nowy opcjonalny cel: Meet Emily under the stone bridge (Spotkaj się z Emily pod kamiennym mostem)

Spróbuj przejść po moście, a spotkasz Emily, czyli córkę cesarzowej. W zależności od upodobań możesz zgodzić się na małą zabawę w chowanego (prawa górna opcja dialogowa) lub odmówić dziewczynce i skupić się wyłącznie na aktualnym celu misji (prawa środkowa opcja dialogowa). Jeżeli wyraziłeś chęć wzięcia udziału w zabawie w chowanego, to po dotarciu na drugi koniec mostu skręć w prawo i zejdź po schodach na sam dół. Podejdź do Emily i wysłuchaj założeń zabawy.
Nowy opcjonalny cel: Use the environment to hide from Emily (Wykorzystaj otoczenie żeby ukryć się przed Emily)

Po tym jak Emily rozpocznie odliczanie wciśnij klawisz C, aktywując w ten sposób tryb skradania się. Dodatkowo musisz ukryć się w nieoświetlonym miejscu i upewnić się żeby nie znaleźć się w polu widzenia dziewczynki. Ja polecam schować się za jedną z podpór kamiennego mostu (powyższy screen). Pozostań w ukryciu do momentu aż Emily obwieści zakończenie gry.

Niezależnie od tego czy wziąłeś udział w zabawie z Emily czy też nie musisz kontynuować podróż do miejsca pobytu cesarzowej. Po drodze możesz spotkać się z Antonem Sokolovem oraz Nadzorcą Campbellem, a także wypić zawartość buteleczki zawierającej cydr, ale jest to wszystko opcjonalne. Po dotarciu do celu wędrówki (powyższy screen) wysłuchaj rozmowy pomiędzy Cesarzową Jessamine a Mistrzem Szpiegów Burrowsem.

Podejdź do cesarzowej i wciśnij klawisz F żeby przekazać jej list. Spotkanie to zostanie przerwane wraz z pojawieniem się wrogo nastawionych zabójców.
0
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
