Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
Aktualizacja:
Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street

Siedzibą gangu Bottle Street jest destylarnia, którą być może wcześniej już zlokalizowałeś. Musisz mianowicie powrócić do alejek zlokalizowanych w pobliżu mieszkania Babuni i miejsca, w którym spotkałeś Griffa. Wejście do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery] pokazane zostało na powyższym screenie.

Destylarnia jest zamieszkiwana przez członków gangu i niestety musisz liczyć się z tym, że domyślnie będą oni do Ciebie wrogo nastawieni. Jeśli masz zamiar wyeliminować tutejszych gangsterów, to polecam zdecydować się na ataki z odległości z użyciem kuszy. W głównym obozowisku przebywa pięć osób, a w pobliżu wejścia do budynku destylarni dwie kolejne, które wyruszą na patrol dopiero gdy się do nich zbliżysz. Niezależnie od tego czy wrogów zabijesz czy jedynie ogłuszysz radzę zadbać o dobre poukrywanie ich ciał, dzięki czemu w dalszej części misji nikt ich nie odnajdzie. Warto ponadto zbadać ich ciała, odnajdując złoto i dwa klucze do destylarni (distillery master key).

Jeśli nie chcesz eliminować gangsterów, to możesz ich na szczęście w bardzo łatwy sposób ominąć. Gra pozwala mianowicie na przejście po rurach (powyższy screen) lub dachach budynków, dzięki czemu bezproblemowo zbliżysz się do wejścia do destylarni.

O ile tylko masz taką możliwość, to polecam zbadać cały plac przed destylarnią. W zadaszonym obszarze na lewo od miejsca startu odnajdziesz złoto, żywność, bełty usypiające, klucz do destylarni oraz książkę. Na prawo od wejścia do budynku destylarni znajdują się wyrzutnia pocisków, złoto i jeszcze jeden klucz. Na lewo od wejścia jest z kolei odgrodzony obszar (powyższy screen), który otwiera się właśnie kluczem. W środku ukryto eliksir zdrowia Sokolova, złoto i urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).

Do wnętrza destylarni możesz przedostać się na dwa sposoby, a mianowicie wybierając główne drzwi (powyższy screen) lub używając mocy opętania na jednym z pobliskich szczurów i przemierzając w ten sposób tunele wentylacyjne.

Jeżeli wybrałeś główne wejście do budynku to udaj się prosto, zatrzymując się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Warto tu wykonać wślizg pod linką, tak by móc bezpiecznie dotrzeć do nowej wyrzutni i ją rozbroić. Jeżeli do destylarni przedostałeś się w ciele szczura, to znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu magazynowym. Warto je oczywiście splądrować, zdobywając żywność, złoto, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, naboje, pułapkę sprężynową (spring razor) i dwa granaty. Polecam ponadto zbadać wspólne dla obu ścieżek prawe pomieszczenie kontrolne, w którym pozostawiono żywność, złoto, książkę, przepis (recipe for Craxton) oraz klucz.

Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do miejsca, w którym będziesz mógł skazić eliksir. O wiele lepszym rozwiązaniem jest wybranie prawego przejścia, do którego prowadzą niebieskie drzwi drzwi. Uważaj na dwóch okolicznych wartowników oraz na co najmniej jednego dodatkowego przeciwnika patrolującego korytarz oddzielający Cię od aktualnego celu misji (powyższy screen). W korytarzu tym do ominięcia i/lub rozbrojenia jest także pojedyncza pułapka. Odnajdziesz ponadto złoto i duchowe remedium Piero.

O wiele trudniej jest dotrzeć do pokazanych na powyższym screenie drzwi zlokalizowanych na górnym balkoniku. Musiałbyś uważać na dwóch wartowników na głównym poziomie, na pojedynczego na dolnym i na jednego lub dwóch gangsterów na samym balkoniku (jeden z nich podróżuje między pomieszczeniami). Dobrą wiadomością jest jednak to, że na balkonik możesz przedostać się nie tylko po schodach, ale również wspinając się po łańcuchu.

Zanim zajmiesz się skażeniem eliksiru proponowałbym zbadać górne pomieszczenie, czyli to, które może być pilnowane przez jednego z wartowników. Do pozyskania są tu żywność, złoto, duchowe remedium Piero, książka oraz kościany amulet. Zdobycie amuletu jest niestety bardzo kłopotliwe, albowiem z pomocą mocy Blink (teleportacja) musisz przedostać się na poziomą belkę zlokalizowaną przy suficie (powyższy screen).

Po załatwieniu wszystkich spraw powróć do wspomnianego wcześniej korytarza z pułapką i zlokalizuj pokazane na powyższym screenie wejście do niewielkiego pomieszczenia pod schodami (do środka możesz wejść używając klucza lub wykonując wślizg). Na początek zainteresuj się złotem, notatką (bootleg still instructions), pułapką sprężynową (spring razor), eliksirem zdrowia Sokolova oraz książką.

Ciekawą informacją jest to, że zanim zanieczyścisz maszynę do wytwarzania eliksirów możesz ją wykorzystać do wyprodukowania kilku eliksirów zdrowia Sokolova. Musiałbyś w tym celu podnieść jedną z pustych fiolek (empty elikir vial), przeciągnąć ją w okolice maszyny i po umieszczeniu jej w slocie użyć pokrętła oraz wybrać środkową opcję z listy. Jeśli chcesz zająć się jedynie skażeniem urządzenia, to po wejściu w interakcję z pokrętłem (valve) wybierz prawą górną opcję (powyższy screen).
Nowy opcjonalny cel: Visit Granny Rags for your gift (Odwiedź Babunię z zamiarem odebrania nagrody)
Nowy opcjonalny cel: Collect your gift from Granny Rags (Odbierz nagrodę od Babuni)

Możesz już opuścić teren destylarni, przy czym zachowaj ostrożność, albowiem jeśli pominąłeś jakiegoś przeciwnika lub niewłaściwie pochowałeś ciała, to na drodze mogą ci stanąć nowi wrogowie. Udaj się do apartamentu Babuni (niedaleko pierwszej ściany światła) i zainicjuj z nią rozmowę. Staruszka ponownie wyśle Cię do pomieszczenia na piętrze w celu odebrania nagrody. Tak jak w przypadku poprzedniego zlecenia nagrodą jest runa. Możesz już powrócić na plac oddzielający obie ściany światła i ponownie skupić się na głównej misji.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
