Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
Aktualizacja:
Plan misji
Ogólne założenia misji
Misja ta rozgrywa się w dwóch głównych lokacjach i są to [Południowa ścieżka do mostu - Southside Bridgeway] oraz [Północna ścieżka do mostu - Northern Bridgeway]. Nadrzędnym celem tego etapu jest dotarcie do budynku Sokolova z zamiarem uprowadzenia wspomnianej osoby i do miejsca zamieszkania nadwornego lekarza dociera się w samej końcówce. Tym razem do wykonania jest mniejsza liczba opcjonalnych zadań, ale mimo wszystko radzę się z nimi wszystkimi zapoznać.
Na skróty
Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).
Kolejne kroki:
- Ominięcie pierwszego posterunku (obowiązkowe)
- Ominięcie drugiego posterunku (obowiązkowe)
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków (opcjonalne) - W apartamencie arystokraty oraz w innych mieszkania znajdujących się w okolicy do zdobycia jest kilka bardzo cennych skarbów, tak więc radzę się dokładnie porozglądać.
- Dotarcie do mostu zwodzonego (obowiązkowego)
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego (obowiązkowe)
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym (obowiązkowe)
- Oswobodzenie Aleca (opcjonalne) - Jest to kilkustopniowy proces. Koniecznie zapoznaj się z końcową częścią opisu współpracy z Aleciem, dzięki czemu unikniesz nieprzyjemnej niespodzianki.
- Ominięcie trzeciego posterunku (obowiązkowe)
- Zbadanie okolic domu Sokolova (opcjonalne) - Okolice budynku Sokolova to dość rozległy obszar. Do odnalezienia jest oczywiście kilka rzadkich skarbów, tak więc warto wszędzie zajrzeć.
- Przedostanie się do domu Sokolova (obowiązkowe)
- Zbadanie domu Sokolova (opcjonalne) - Eksploracja budynku może się okazać obowiązkowa jeśli wybierzesz jedno z mniej korzystnych przejść. Tak czy siak nie warto ignorować tego kroku, bo tradycyjnie już do pozyskania jest kilka unikalnych skarbów.
- Odnalezienie Sokolova (obowiązkowe)
- Porwanie Sokolova (obowiązkowe)
Mapa okolicy
Poniższa mapa może ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz ją także odnaleźć we własnym zakresie, a konkretnie przy jednej ze ścieżek prowadzących do mostu zwodzonego, niedługo po minięciu apartamentu Pratchetta.
Mapa 1 - Most Kaldwina

Oznaczenie na mapie:
- A - miejsce rozpoczęcia misji
- B - zachodnia część mostu zwodzonego
- C - reflektory na moście
- D - wschodnia część mostu zwodzonego
- E - budynek Sokolova
- 1 - Południowa część dzielnicy (Southside Gate)
- 2 - Droga do mostu (Drawbridge Way)
- 3 - Podstacja z trzecim posterunkiem (Midrow Substation)
- 4 - Północna część dzielnicy (North End)
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 4 - The Royal Physician
- Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
- Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
- Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
