Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Krypta 15

UWAGI: Wszystkie misje, jakie przyjdzie nam tu wykonać mają ścisły związek z RNK - Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

UWAGI: Wszystkie misje, jakie przyjdzie nam tu wykonać mają ścisły związek z RNK . Zrealizujemy tu m.in. misję [13] z RNK i zdobędziemy współrzędne Krypty 13 . Znajdziemy tu również bardzo dobrą broń dla Sulika. Będzie to Rozpruwacz. Resztę Wam opowiem podczas tłumaczenia każdego zadania z osobna. Do dzieła przyjaciele!

Zadania/misje:

1. Ocal Chrissy.

2. Zabij Dariona.

3. Sfinalizuj transakcję z RNK.

Opis wykonania w/w zadań/misji:

1. Ocal Chrissy.

Po przybyciu na miejsce nikt nie będzie chciał z nami rozmawiać. Wyjątkiem będzie stojąca na środku lokacji, Rebeka:

Gdy rozpoczniemy z nią rozmowę, zaprosi nas ona do swojego namiotu, by porozmawiać w cztery oczy - Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy rozpoczniemy z nią rozmowę, zaprosi nas ona do swojego namiotu, by porozmawiać w cztery oczy. Okazuje się, że jej córka Chrissy zaginęła. Niezwłocznie udajemy się na poszukiwania. Kierujemy się na wschód. By móc przedostać się do następnej lokacji, będziemy musieli zagadać kobietę blokującą przejście. Gdy powiemy jej, że szukamy małej dziewczynki, laska odejdzie. Przechodzimy dalej. Trafimy na miejsce, w którym znajduje się mała chatka ze stojącym obok strażnikiem. Mamy teraz dwie opcje na odbicie dziewczyny. Pierwsze rozwiązanie to dyplomatyczne załatwienie sprawy. Z kolesiem rozmawiamy następująco:

Szukam zaginionej dziewczynki. Widziałeś ją? / Oddaj dziewczyną, a nikomu nie stanie się krzywda. / Bo jeśli będziemy walczyć, ktoś może zginąć, a nie wiem jak tobie, ale mi do śmierci nie spieszno. Załatwimy to po przyjacielsku, dobra? / Dzięki, mądry z ciebie gość.

Otrzymujemy wtedy od niego klucz do celi. Używamy go na drzwiach jednego z pokoi w chatce i uwalniamy Chrissy. Po krótkiej rozmowie, zaprowadzamy ją do matki. Druga opcja to wybicie wszystkich strażników w pień. Jest to bajecznie łatwa sprawa. Gdy odstrzelimy oprawców, zabieramy klucz do celi z ciała tego, co nosił Metalowy pancerz. Używamy go na drzwiach jednego z pokoi w chatce i uwalniamy Chrissy. Po krótkiej rozmowie, zaprowadzamy ją do matki. Za wyswobodzenie dziewczyny, otrzymujemy 2500 PD.