ESO: Stros M'Kai, mapa
Aktualizacja:
Stros M'Kai
Lokacja Stros M'Kai jest pierwszą dostępną w kampanii frakcyjnej Daggerfall Covenant. Jest to Wyspa położona na południu zakresu terenu frakcyjnego należącego do prowincji Hammerfell. Wyspa ta została odkryta przez Redgardów, kiedy to opuścili oni swoją ziemię ojczystą, Yokudę. Stros M'Kai jest także przystanią dla piratów morskich oraz rozbójników, którzy przemierzają morze Abecean. Wyspą rządzi, wybrany przez siebie samego, wódz Bhosek the Bloody, który przewodzi znajdującymi się tam Redgardami. W Stros M'Kai panuje ciepły klimat, który także swoją architekturą i roślinnością jest bardzo podobny do krajów bliskiego wschodu. Stosunkowo mały teren do eksploracji, umożliwia zapoznanie się z mechaniką gry. Na tym terenie możemy znaleźć trzy większe miasta: Bthzark, Port Hunding oraz Saintsport. Lokacja Stros M'Kai przeznaczona jest dla graczy o poziomach 2-5.
Lokacje
Stros M'Kai oferuje trzy lokacje do eksploracji, potrzebne do zdobycia odznaczenia.
- Dogeater Goblin Camp
- Pillar of the Singing Sun
- Rash Merchant's Plummet
Skyshardy
Na wyspie tej znajdziemy trzy skyshardy.
- Across the water from the western wall.
- Crashed through a Saintsport roof.
- The mouth of The Grave stands open.
Ryby
Lista dostępnych ryb w Stros M'Kai
- Grouper
Znaczniki zadań
Spis lokacji z zadaniami w Stros M'Kai.
- The Grave
- Bthzark
- Port Hunding
- Saintsport
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
