ESO: Glenumbra, mapa
Aktualizacja:
Glenumbra
Glenumbra jest pierwszą główną lokacją przypisaną do frakcji Daggerfall Covenant. Znajdująca się w prowincji High Rock otoczona jest terenami skalistymi jak również bagnami i lasami. Glenumbra jest wschodnią częścią prowincji High Rock, w której znajdują się wysoko zaludnione miasta jak Daggerfall czy Camlorn. Nie zabrakło tu dzikich terenów jak Hag Fen, bagna Glenumbra Moors oraz lasów Forest of Daenia. Glenumbra wraz ze stolicą w Daggerfall rządzona jest przez króla Casimir'a, który jest w dużym niebezpieczeństwie z racji spiskujących przeciwko niemu kultystom Bloodthorns, zamieszkujących bretońską kryptę. Poza głównymi miastami znajdziemy tu także mniejsze, jak Aldcroft i Crosswych. Glenumbra jest przypisana dla graczy o poziomach 5-15.
Lokacje
Spis lokacji w Glenumbra.
- Dourstone Isle
- Gaudet Farm
- Merovec's Folly
- Miltrin's Fishing Cabin
- Mire Falls
- Tangle Rock
- Valewatch Tower
Skyshardy
Lista Skyshardów, które znajdziemy w tej lokacji.
- A climb above Crosswych.
- A tower explored is Ilessen learned.
- Before Dresan's headless sentinel.
- Behind a wall to Enduum all.
- Beneath a Hag's footbridge.
- Close to finding the kings.
- Far behind the Elf-haters' lines.
- Guarding Daggerfall's eastern gates.
- In the bowels of Cryptwatch.
- In the roots of the Hallows.
- Near Silumm's well on Daggerfall shores.
- Search amongst the shrieks.
- Westtry's dead slept underneath.
- Where Ebon Crypts become Ebon Caves.
- Where vines strangle the sleeping dead.
- Within a mine of blood and thorns.
Ryby
Rzadkie ryby, które możemy znaleźć w Glenumbra.
- Aziraom Flounder
- Brook Trout
- Cambray Perch
- Catfish
- Dragonfish
- Finless Sole
- Hag Fen Hagfish
- Lamprey
- Powen
- Rock Bass
- Tuna
- Warmouth
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Glenumbra,
- Aldcroft
- Bad Man's Hallows
- Baelborne Rock
- Beldama Wyrd Tree
- Burial Mounds
- Camlorn
- Cambray Pass
- Cath Bedraud
- Crosswych
- Daggerfall
- Deleyn's Mill
- Dresan Keep
- Dwynnarth Ruins
- Eagle's Brook
- Glenumbra Moors
- Hag Fen
- Lion Guard Redoubt
- Red Rook Camp
- Shrieking Scar
- Tomb of Lost Kings
- Vale of the Guardians
- Westtry
Jaskinie
Lista jaskiń w Glenumbra.
- Cryptwatch Fort
- Ebon Crypt
- Enduum
- Illessan Tower
- Mines of Khuras
- Silumm
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Glenumbra.
- Balefire Island
- North Shore Point
- Seaview Point
- The Wolf's Camp
- Trapjaw's Cove
- Western Overlook
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
