ESO Summerset: Zakon Psijic - zadania wstępne
Aktualizacja:
- Zadanie 1 - The Psijics Calling
 - Zadanie 2 - Breaches on the Bay
 - Zadanie 3 - Breaches of Frost and Fire
 - Zadanie 4 - The Shattered Staff
 - Zadanie 5 - A Breach Amid the Trees
 - Zadanie 6 - A Time for Mud and Mushrooms
 - Zadanie 7 - The Towers' Remains
 - Zadanie 8 - Time in Doomcrags Shadow
 - Zadanie 9 - A Breach Beyond the Crags
 - Zadanie 10 - The Towers' Fall
 
Zadanie 1 - The Psijics Calling
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych na mapie Summerset:
Zdjęcie #1

Zdjęcie #2

Zdjęcie #3

Zdjęcie #4

Zadanie 2 - Breaches on the Bay
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych w Glenumbra, Stormhaven oraz Alik'r Desert:
Alik'r Desert #1:

Alik'r Desert #2

Glenumbra #1

Glenumbra #2

Glenumbra #3

Stormhaven #1

Stormhaven #2

Zadanie 3 - Breaches of Frost and Fire
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych w Eastmarch, The Rift oraz Stonefalls:
Stonefalls #1

Eastmarch #1

The Rift #1

The Rift #2

Zadanie 4 - The Shattered Staff
Zadanie to w pełni polega na zamykaniu wyrw czasowych oraz odnajdywaniu fragmentów kosturu. Wszystkie wyrwy oznaczone zostaną na twojej mapie, a do fragmentów dotrzesz za pomocą małych snopów światła (wispów).
Zadanie 5 - A Breach Amid the Trees
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych w Malabal Tor, Grahtwood oraz Greenshade:
Greenshade #1

Greenshade #2

Greenshade #3

Grahtwood

Malabal Tor #1

Malabal Tor #2

Zadanie 6 - A Time for Mud and Mushrooms
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych w Deshaan i Shadowfen:
Deshaan #1

Deshaan #2

Shadowfen #1

Shadowfen #2

Zadanie 7 - The Towers' Remains
Zadanie to w pełni polega na zamykaniu wyrw czasowych oraz odnajdywaniu fragmentów kosturu. Wszystkie wyrwy oznaczone zostaną na twojej mapie, a do fragmentów dotrzesz za pomocą małych snopów światła (wispów).
Zadanie 8 - Time in Doomcrags Shadow
Poniżej znajdziesz zdjęcia prezentujące lokację wszystkich wyrw czasowych w Rivenspire:
Rivenspire #1

Rivenspire #2

Rivenspire #3

Rivenspire #4

Zadanie 9 - A Breach Beyond the Crags
Całość zadania odbywa się na terenach Craglorn.
Zadanie 10 - The Towers' Fall
Ostatnie zadanie polega na dostaniu się do Alik'r Desert, do Divad's Chagrin Mine i zamknięciu wyrwy oznaczonej na twojej mapie. Po pokonaniu bossa otrzymasz dziesiąty poziom drzewka Psijic Order.
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
