ESO: Reaper's March, mapa | Aldmeri Dominion
Aktualizacja:
Reaper's March
Reaper's March jest północno-wschodnim regionem, który graniczy z prowincjami Valenwood oraz Elsweyr. W rejonie tym przeważają tereny roślinne oraz bezkresne, trawiaste niziny. Głównymi miastami są Dune oraz Arenthia. Rządzona w całości przez królową Ayrenn należy do frakcji Aldmeri Dominion. Przewagą kulturową tworzą Khajiitowie oraz Bosmerowie. W Reaper's March znajdziemy także różniącą się od Khajiitów rasę kotów, Senche-tiger. Region Reaper's March przeznaczony jest dla graczy frakcji Aldmeri Dominion o poziomach od 37 do 43. Poniższa lista przedstawia kompletny spis znaczników zadań oraz rzadkich ryb dostępnych do złowienia. Nie zabrakło tu listy lokacji potrzebnych do zdobycia odznaczenia, jaskiń, bossów oraz lokacji skyshardów.
Lokacje
Lista lokacji w Reaper's March
- Crescent River Camp
 - Dawnmead Brigand Camp
 - Dawnmead Ruin Camp
 - Fishing Dock
 - Little Ozur's Camp
 - Researcher's Camp
 - Willowgrove Cavern
 
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Reaper's March.
- Awash in tears underground.
 - Camped on the way to Claw's Strike.
 - Dune's arcane beacon.
 - East from the solemn eye's shrine.
 - Far beneath a foul manor.
 - Growling, beastly gladiators prowl.
 - Hidden by a less subtle blade.
 - In a smoldering shell.
 - Mara's devout frets in view.
 - Moon's light reveals its secret.
 - Outlaws strike skooma deals here.
 - Overlooking the site of the fall.
 - The folly is in passing through quickly.
 - Treasure of the bard's tomb.
 - Where temple became tree-house.
 - Within earshot of the cheering crowd.
 
Ryby
Lista ryb w Reaper's March.
- Brotula
 - Brown Trout
 - Flyingfish
 - Forest Bream
 - Ladyfish
 - Preposterous Mackerel
 - Reaper's Eel
 - Red Gurnard
 - Sheepshead
 - Slimeslither
 - Strid Shad
 - Sweetfish
 
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Reaper's March.
- Arenthia
 - Do'Krin Monastery
 - Dune
 - Falinesti Autumn Site
 - Fort Grimwatch
 - Fort Sphinxmoth
 - Greenhill
 - Hadran's Caravan
 - Moonmont
 - Pa'alat
 - Rawl'kha
 - S'ren-ja
 - Senalana
 - The Vile Manse
 - Thizzrini Arena
 - Thormar
 - Two Moons Path
 - Vinedusk Village
 - Willowgrove
 
Jaskinie
Lista jaskiń w Reaper's March.
- Claw's Strike
 - Fardir's Folly
 - Jode's Light
 - Kuna's Delve
 - Thibaut's Cairn
 - Weeping Wind Cave
 
Bossowie
Lista lokacji bossów w Reaper's March.
- Big Ozur's Valley
 - Deathsong Cleft
 - Old S'ren-ja Docks
 - Reaper's Henge
 - Ushmal's Rest
 - Waterdancer Falls
 
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
