ESO: Atlas świata
Aktualizacja:

Poradnik The Elder Scrolls Online - Atlas świata, to zbiór szczegółowych map lokacji dostępnych w tej olbrzymiej i rozbudowanej grze MMO. Na każdej mapie zaznaczone zostały m.in. poukrywane w świecie gry Skyshardy, służące do szybkiego przemieszczania się Wayshrines, bossowie, na których możemy się natknąć czy liczne podziemia oraz jaskinie. Z map dowiesz się również o miejscach występowania portali zwanych Dark Ancohrs, odkrywających mapę Locales, a także specjalnych rzemieślników umożliwiających tworzenie nowych przedmiotów. Bardzo istotne są również Mundus Stones, które na stałe wzmacniają postać gracza. Atlas został podzielony na trzy części zgodnie w frakcyjnym podziałem świata. Rozdział Daggerfall Covenant zawiera mapy następujących lokacji: Glenumbra, Stros M'Kai, Betnikh, Stormhaven, Rivenspire, Alik'r Desert oraz Bangkorai. W rozdziale poświęconym frakcji Ebonheart Pact znajdziesz mapy: Stonefalls, Bleakrock Isle, Bal Foyen, Deshaan, Shadowfen, Eastmarch oraz The Rift. Ostatnia część świata zajmowana jest przez Aldmeri Domion. W skład tego przymierza wchodzą lokacje Auridion, Khenarthi's Roost, Grahtwood, Greenshade, Malabal Tor i Reaper's March. The Elder Scrolls Online to pierwsza gra MMO, której akcja mam miejsce w świecie znanym ze Skyrima czy Obliviona. Olbrzymie krainy, liczne rasy i zadania czy rozbudowany system rzemiosła, to jedne z wielu zalet tego tytułu.
Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
