ESO: Poziom 50, porady

Poziom 50: odblokowane aktywności i umiejętności - lista, porady. Ekwipunek, lochy, rzemiosło, Player vs Player - zmiany.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Elder Scrolls Online jako gra MMO posiada maksymalny poziom doświadczenia, który możemy zdobyć. Z tego rozdziału poradnika dowiesz się jakie aktywności czekają na Ciebie po uzyskaniu tego poziomu oraz jak się odnosi do wcześniejszych zagadnień.

Champion System

Champion system dostępny jest po uzyskaniu 50 poziomu - ESO: Poziom 50, porady - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry
Champion system dostępny jest po uzyskaniu 50 poziomu

Champion system odblokowuje się automatycznie po osiągnięciu pierwszego poziomu weteran (veteran rank #1). Po zdobyciu takiego poziomu, zostajesz oświecony (enlightement) i całe płynące z zabijania potworów czy zadań doświadczenie, zdobywane jest cztery razy szybciej. Po zdobyciu odpowiednio wysokiej ilości doświadczenia możemy przydzielić swój pierwszy punkt umiejętności czempiona. Do wyboru będziesz miał trzy główne kategorie, które różnią się rdzeniem stylu gry (mag, wojownik,łotrzyk). Nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie żeby przydzielać punkty z innych obozów dla twojej klasy lecz będzie to po prosto marnotrawienie ich. Każde główne drzewko posiada umiejętności dla każdej klasy dlatego warto zapoznać się z każdym z nich, przed podjęciem decyzji. Poniżej znajdziesz kompletną listę umiejętności wraz z wymogami i szczegółowym opisem:

  1. The Warrior (kolor pomarańczowy) - Odpowiada za ogólne ulepszenie statystyk związanych z wojownikami i tankami. Drzewka umiejętności skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu zdrowia i przeżywalności. W skład drzewka wojownika wchodzą The Lord, The Lady i The Steed
  2. The Mage (kolor niebieski) - Odpowiada za ogólne ulepszenie statystyk związanych z klasami uzdrowicieli oraz magów. Drzewka umiejętności skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu many, zmniejszaniu jej zużycia i umiejętnościom ofensywnym. W skład drzewka maga wchodzą The Ritual, The Atronach oraz The Apprentice
  3. The Thief (kolor zielony) - Odpowiada za ogólne ulepszenie statystyk związanych z klasami łotrzyków i łuczników. Drzewka umiejętności skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu i lepszym zarządzaniu wytrzymałością (stamina). W skład drzewka złodzieja wchodzą The Shadow, The Lover oraz The Tower

The Apprentice

Nazwa umiejętności - ESO: Poziom 50, porady - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Nazwa umiejętności

Opis umiejętności

Elemental Expert

Zwiększa obrażenia od żywiołów ognia, lodu i elektryczności o 1% za każdy przydzielony punkt.

Elfborn

Zwiększa krytyczne obrażenia magiczne oraz moc leczenia o 1% za każdy przydzielony punkt.

Blessed

Zwiększa moc leczenia o 1% za każdy przydzielony punkt.

Spell Erosion

Ignoruje 1% obrony magicznej przeciwnika za każdy przydzielony punkt.

Vengeance

Gwarantuje magiczne trafienie krytyczne po trzech zablokowanych atakach magicznych. Umiejętność odblokowana zostaje po uzyskaniu 12 punktów drzewka.

Spell Precision

Zwiększa szanse na magiczne trafienie krytyczne o 12%. Umiejętność odblokowana zostaje po uzyskaniu 30 punktów drzewka

Foresight

Redukcja many następnego czaru o 80% po wypiciu dowolnej mikstury. Umiejętność odblokowana po uzyskaniu 75 punktów drzewka.

Arcane Well

Umiejętność posiada 20% szansy po zabiciu przeciwnika na otwarcie tajemnej studni, która odnawia tobie i wszystkim sojusznikom w obrębie 2.5m 1308 punktów many.

The Atronach

Nazwa umiejętności - ESO: Poziom 50, porady - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Nazwa umiejętności

Opis umiejętności

Heavy Weapon Expert

Zwiększa obrażenia od ataków lekkich i mocnych podczas używania buław i toporów o 1% za każdy wydany punkt.

Bow Expert

Zwiększa zadawane obrażenia od ataków lekkich i mocnych podczas korzystania z łuków o 1% za każdy wydany punkt.

Blade Expert

Zwiększa zadawane obrażenia od ataków lekkich i mocnych podczas używania mieczy jedno i dwuręcznych o 1% za każdy wydany punkt.

Staff Expert

Zwiększa zadawane obrażenia od ataków lekkich i mocnych podczas korzystania z kosturów zniszczenia (żywiołów) oraz leczenia o 1% za każdy wydany punkt.

Retaliation

Po każdym zablokowanym, mocnym ataku, otrzymujesz bonus zadawanych obrażeń o 30% przy następnym ataku. Umiejętność odblokujesz po uzyskaniu 10 punktów z drzewka.

Riposte

Podczas blokowania ataku, odbijasz 1776 obrażeń w atakującego. Efekt może następować co 5 sekund. Umiejętność odblokowana zostanie po uzyskaniu 30 punktów drzewka.

Butcher

Lekkie i mocne ataki zadają 5% więcej obrażeń w przeciwników poniżej 25% punktów życia. Umiejętność odblokowana zostanie po uzyskaniu 75 punktów drzewka.

Tactician

Wytrącasz przeciwników z równowagi po udanym uniku przed ich atakami. Umiejętność odblokowana zostaje po uzyskaniu 100 punktów z drzewka.

The Ritual

Nazwa umiejętności - ESO: Poziom 50, porady - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Nazwa umiejętności

Opis umiejętności

Piercing

Zwiększa ignorowanie obrony celu ataki fizycznymi o 1% na każdy przydzielony punkt.

Precise Strikes

Zwiększa zadawane obrażenia krytyczne o 1% za każdy przydzielony punkt.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-03-19
11:10

dotes Chorąży

już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.

Komentarz: dotes
2014-03-19
11:25

Drackula Legend

Drackula

[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.

Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.

Komentarz: Drackula
2014-03-19
19:27

Salim Konsul

Salim

Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.

Komentarz: Salim
2014-03-29
10:13

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.

Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.

Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.

Komentarz: Soulcatcher
2014-03-29
10:29

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.

Komentarz: Soulcatcher
2014-05-05
21:42

Gibsonn Generał

👍

Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)

Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol

Komentarz: Gibsonn
2020-06-18
15:02

Hamila Junior

Hamila

Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/

Komentarz: Hamila

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl