ESO: The Rift, mapa | Ebonheart Pact
Aktualizacja:
The Rift
The Rift jest północno-wschodnim regionem prowincji Skyrim. Region ten należy do frakcji Ebonheart Pact i w całości graniczy z prowincją Cyrodiil. Stolicą The Rift jest miasto-port Riften, które z racji graniczenia z Cyrodiil, jest najbardziej rozwiniętą ekonomicznie lokacją w Rift. Północną częścią The Rift pokrywają tereny zaśnieżone a południową zalesione. W The Rift znajdziemy m.in. przeciwników takich jak wilki. Oprócz stolicy Riften znajdziemy tu miasto o nazwie Nimalten. Region The Rift przeznaczony jest dla graczy o poziomach od 37 do 43. Poniższa lista przedstawia spis lokacji oraz znaczników zadań. Nie zabrakło także spisu rzadkich ryb do złowienia, jaskiń oraz bossów, na które będziesz chciał uczęszczać.
Lokacje
Lista lokacji w The Rift.
- Bandit Camp
- Giant Camp
- Linele Skullcarver's Camp
- Three Tribes Camp
- Worm Cult Camp
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Rift.
- A prospect found.
- Be Shor to search all over the stone.
- Braced against wind near the mine.
- Clank of gears and hiss of steam.
- Cultists' prize near Ragged Hills.
- Deep in the roots of the tooth.
- Guarded by bears in the hollow.
- Nearly discovered by a mauled stablehand.
- Protected by wraiths in a beast's den.
- Scour the crags near Avancheznel.
- South where worms swarm the barrow.
- Stay alert between Riften and Greenwall.
- Take a shrouded approach.
- Tread carefully; don't break a leg.
- Walk above the clouds.
- Where green grows in the fort's wall.
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Rift
- Boulderfall Pass
- Fallowstone Hall
- Forelhost
- Frostmoon Farmstead
- Fullhelm Fort
- Geirmund's Hall
- Honrich Tower
- Lion's Den
- Lost Prospect
- Nimalten
- Northwind Mine
- Pinepeak Cavern
- Riften
- Shor's Stone
- Skald's Retreat
- Taarengrav
- Treva's Farm
- Trolhetta
- Vernim Woods
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Rift.
- Abandoned Camp
- Frozen Ruins
- Giant Camp
- Hunter Camp
- Troll Cave
- Wisplight Glen
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
