ESO: Alik'r Desert, mapa
Aktualizacja:
Alik'r Desert
Alik'r Desert to praktycznie w całości pustynia, która jest południową częścią frakcji Daggerfall Covenant. Ogromna ilość starożytnych, pokrytych piaskiem ruin jest doskonałym terenem do eksploracji. Posiada dużą ilość złóż naturalnych. Leżąca w prowincji Hammerfell lokacja swoją stolicę ma w ogromnym, rozbudowanym ekonomicznie mieście, Sentinel. Oprócz stolicy znajdziesz tu także miasta jak Tava's Blessing oraz Bergama. W Alik'r Desert przyjdzie ci mierzyć się z przeciwnikami takimi jak Dunerippers, Giant scorpions oraz Harpies. Poniższa lista zawiera wszystkie lokacje oraz listę skyshardów. Nie zabrakło tu także jaskiń czy rzadkich ryb. W ramach eksploracji lokacja posiada sześć jaskiń a na fanów trudnych potyczek czekają bossowie, których lokacje wymienione zostały w liście. Zalecany poziom tej lokacji to 31-38.
Lokacje
Lokacje w Alik'r Desert.
- Abandoned Camp
- Duneripper Downs
- East Sentinel Docks
- Hatiha's Camp
- Ragnthar
- Tended Graves
- Yokudan Ruins
Skyshardy
Lista Skyshardów znajdujących się w Alik'r Desert
- A caravan's wreckage marks the path.
- Across the ruin from the Warrior.
- Beside a drydocked stern.
- Blown down a mine shaft.
- Buried respite from desert heat.
- Dig deep, don't be embarrassed.
- Left out in the open by Kozanset Mages.
- Monumental find in the Lost City.
- Near a paid feather-finder.
- Second stop on her search for the Pearl.
- Sentinel of a domed tower.
- Shedding shame in the oasis.
- Stored on a Bergama roof.
- Tears shed for a toppled spire.
- Trapped within the steam closet.
- Walltop view of the broken blade.
Ryby
Lista rzadkich ryb dostępnych w Alik'r Desert
- Alewife
- Banded Killifish
- Bonefish
- Cutthroat Eel
- Desert Pupfish
- Driftfish
- Lungfish
- Midget Salmon
- Sablefish
- Sand Eel
- Sand Moray
- Saw Belly
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Alik'r Desert
- Ancestor's Landing
- Bergama
- HoonDing's Watch
- Kozanset
- Kulati Mines
- Leki's Blade
- Lost City of the Na-Totambu
- Morwha's Bounty
- Motalion Necropolis
- Rain Catcher Fields
- Salas En
- Satakalaam
- Sentinel
- Sentinel Docks
- Sep's Spine
- Tava's Blessing
- Tears of the Dishonored
- Tu'whacca's Throne
Jaskinie
Lista jaskiń w Alik'r Desert
- Aldunz
- Coldrock Diggings
- Divad's Chagrin Mine
- Sandblown Mine
- Santaki
- Yldzuun
Bossowie
Lista lokacji bossów w Alik'r Desert
- Forsaken Hearts Cave
- Giant Camp
- Hag Camp
- King's Rest
- Lesser Circle
- Lost Caravan
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
