ESO: Alik'r Desert, mapa | Daggerfall Covenant
Aktualizacja:
Alik'r Desert
Alik'r Desert to praktycznie w całości pustynia, która jest południową częścią frakcji Daggerfall Covenant. Ogromna ilość starożytnych, pokrytych piaskiem ruin jest doskonałym terenem do eksploracji. Posiada dużą ilość złóż naturalnych. Leżąca w prowincji Hammerfell lokacja swoją stolicę ma w ogromnym, rozbudowanym ekonomicznie mieście, Sentinel. Oprócz stolicy znajdziesz tu także miasta jak Tava's Blessing oraz Bergama. W Alik'r Desert przyjdzie ci mierzyć się z przeciwnikami takimi jak Dunerippers, Giant scorpions oraz Harpies. Poniższa lista zawiera wszystkie lokacje oraz listę skyshardów. Nie zabrakło tu także jaskiń czy rzadkich ryb. W ramach eksploracji lokacja posiada sześć jaskiń a na fanów trudnych potyczek czekają bossowie, których lokacje wymienione zostały w liście. Zalecany poziom tej lokacji to 31-38.
Lokacje
Lokacje w Alik'r Desert.
- Abandoned Camp
- Duneripper Downs
- East Sentinel Docks
- Hatiha's Camp
- Ragnthar
- Tended Graves
- Yokudan Ruins
Skyshardy
Lista Skyshardów znajdujących się w Alik'r Desert
- A caravan's wreckage marks the path.
- Across the ruin from the Warrior.
- Beside a drydocked stern.
- Blown down a mine shaft.
- Buried respite from desert heat.
- Dig deep, don't be embarrassed.
- Left out in the open by Kozanset Mages.
- Monumental find in the Lost City.
- Near a paid feather-finder.
- Second stop on her search for the Pearl.
- Sentinel of a domed tower.
- Shedding shame in the oasis.
- Stored on a Bergama roof.
- Tears shed for a toppled spire.
- Trapped within the steam closet.
- Walltop view of the broken blade.
Ryby
Lista rzadkich ryb dostępnych w Alik'r Desert
- Alewife
- Banded Killifish
- Bonefish
- Cutthroat Eel
- Desert Pupfish
- Driftfish
- Lungfish
- Midget Salmon
- Sablefish
- Sand Eel
- Sand Moray
- Saw Belly
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Alik'r Desert
- Ancestor's Landing
- Bergama
- HoonDing's Watch
- Kozanset
- Kulati Mines
- Leki's Blade
- Lost City of the Na-Totambu
- Morwha's Bounty
- Motalion Necropolis
- Rain Catcher Fields
- Salas En
- Satakalaam
- Sentinel
- Sentinel Docks
- Sep's Spine
- Tava's Blessing
- Tears of the Dishonored
- Tu'whacca's Throne
Jaskinie
Lista jaskiń w Alik'r Desert
- Aldunz
- Coldrock Diggings
- Divad's Chagrin Mine
- Sandblown Mine
- Santaki
- Yldzuun
Bossowie
Lista lokacji bossów w Alik'r Desert
- Forsaken Hearts Cave
- Giant Camp
- Hag Camp
- King's Rest
- Lesser Circle
- Lost Caravan
0
- The Elder Scrolls Online - poradnik do gry
- The Elder Scrolls Online - atlas świata
- Daggerfall Covenant
- ESO: Glenumbra, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Stros M'Kai, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Betnikh, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Stormhaven, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Rivenspire, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Alik'r Desert, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Bangkorai, mapa | Daggerfall Covenant
- Daggerfall Covenant
- The Elder Scrolls Online - atlas świata
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
