ESO: Grahtwood, mapa | Aldmeri Dominion
Aktualizacja:
Grahtwood
Grahtwood jest południowym regionem prowincji Valenwood, należącym do frakcji Aldmeri Dominion. Przeważające lasy na tym terenie sprzyjają w osiedlaniu się leśnych elfów (Bosmerów). Stolicą regionu jest miasto Elden Root, które jest najbardziej rozwiniętym miastem całej frakcji Aldmeri Dominion. Rządzony przez królową Ayrenn stał się politycznym oraz ekonomicznym centrum prowincji Valenwood. Grahtwood wraz ze stolicą jest więc sercem frakcji. Region ten przeznaczony jest dla graczy o poziomach od 15 do 24. Poniższa lista przedstawia kompletny spis lokacji do odblokowania odznaczenia, lokację skyshardów, które możemy tu znaleźć i znaczników zadań, do których będziemy podchodzić. Nie zabrakło również spisu jaskiń oraz bossów, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć.
Lokacje
Lista lokacji w Grahtwood.
- Battle of Cormount Memorial
- Boar's Run Overlook
- Faltonia's Mine
- Forked Root Camp
- Sacred Leap Grotto
- Sweetbreeze Cottage
- Tarlain Bandit Camp
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Grahtwood
- A doorway to trolls near Redfur.
- A scrabbling, a skittering, a scurrying.
- Above a seasonal site of return.
- Among ancient words in the stones.
- Atop falls that feed the temple.
- Cooling off on the way to the Tower.
- Crocs claimed a meal in the sunder.
- Granted safe haven by the mages.
- Mined by the bandits of Mobar.
- Not yet dead on the vine.
- Six-legged thunder invades.
- Spotted from a treehouse vantage.
- Stolen starlight in wormy depths.
- The shrine of the south leads north.
- Where Covenant forces pour forth.
- Where the road to the root is an isle.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Grahtwood
- Bilious catfish
- Devil Ray
- Gar
- Greater Fangfin
- Hog Sucker
- Koi
- Magrove Shark
- Mojarra
- Snapper Eel
- Stickleback
- Swamp Eel
- Tiger Perch
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Grahtwood
- Bone Orchard
- Brackenleaf
- Cave of Broken Sails
- Cormount
- Elden Root
- Falinesti Winter Site
- Gil-Var-Delle
- Goldfolly
- Haven
- Karthdar
- Laeloria
- Ossuary of Telacar
- Redfur Trading Post
- Reliquary of Stars
- Reman's Bluff
- Root Sunder Ruins
- Southpoint
- The Gray Mire
Jaskinie
Lista jaskiń w Grahtwood.
- Burroot Kwama Mine
- Longsnout Cave
- Mobar Mine
- Ne Salas
- Vinedeath Cave
- Wormroot Depths
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Grahtwood
- Hircine's Henge
- Lady Solace's Fen
- Nindaeril's Perch
- Poacher Camp
- Thugrub's Cave
- Valanir's Rest
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
