ESO: Alchemia - rozpuszczalniki, odczynniki - gdzie znaleźć? Efekt, porady
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz listę składników alchemicznych wykorzystywanych w alchemii. Dowiesz się jakich rodzajów rozpuszczalników i odczynników używa się w alchemii. Podajemy informacje odnośnie ich poziomów, efektów działania i lokalizacji.
Rozpuszczalniki
W alchemii, do wytwarzania przedmiotów używa się dwóch rzeczy - Rozpuszczalników (Solvent) i Odczynników (Reagent).
Rozpuszczalników jest łącznie 7 i definiują one poziom Mikstury - im lepszego użyjesz, tym mikstura posiada mocniejsze właściwości, ale jednocześnie wymaga wyższego poziomu, byś mógł jej użyć. Poniższa tabela przedstawia wszystkie Rozpuszczalniki, wraz z wymaganym poziomem, by użyć powstałą z nich miksturę:
Ikona | Nazwa | Poziom |
![]() | Natural Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na 3 poziom, jednocześnie wymagają 3 poziomu, by je skonsumować. |
![]() | Clear Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na 3 poziom, jednocześnie wymagają 10 poziomu, by je skonsumować. |
![]() | Pristine Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na 3 poziom, jednocześnie wymagają 20 poziomu, by je skonsumować. |
![]() | Cleansed Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na 3 poziom, jednocześnie wymagają 30 poziomu, by je skonsumować. |
![]() | Filtered Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na 3 poziom, jednocześnie wymagają 40 poziomu, by je skonsumować. |
![]() | Purified Water | Wymagane do tworzenia Mikstur na poziom Weterański, jednocześnie wymagają poziomu Weterańskiego, by je skonsumować. |
![]() | Cloud Mist | Wymagane do tworzenia Mikstur na poziom Weterański, jednocześnie wymagają poziomu Weterańskiego, by je skonsumować. |
Odczynniki
W alchemii dostępnych jest łącznie 18 składników alchemicznych (Odczynników - Reagent), w postaci różnorakich ziół, grzybów i kwiatów. To one (a dokładniej ich odpowiednia kombinacja) definiują rodzaj mikstury, który powstanie w procesie tworzenia.
Poniżej znajdziesz tabelę, wewnątrz której znajdują się wszystkie Odczynniki, wraz efektami, które nadają one miksturom (czerwony kolor oznacza negatywne efekty, zielony pozytywne), a także miejsce, w których możesz je znaleźć:
Ikona | Nazwa | Efekt | Miejsce występowania |
![]() | Blessed Thistle | Przywraca Staminę Zwiększa Moc ataków bronią Zwiększa szybkość Zmniejsza Zdrowie | Khenarthi's Roost |
![]() | Blue Entoloma | Przywraca Zdrowie Nadaje niewidzialność Zmniejsza obrażenia zadawane przez czary Zmniejsza Magickę | Khenarthi's Roost |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









