ESO: Bangkorai, mapa | Daggerfall Covenant
Aktualizacja:
Bangkorai
Bangkorai to teren do polowań dla graczy o poziomach 37 - 43. Jest to lokacja, która swoją nazwę wzięła od "Przejścia Bangkorai". Defensywna nazwa terenu, która chroniła mieszkańców prowincji High Rock przed najazdami ze strony Hammerfell przez wiele lat. Bangkorai jest cieśniną łączącą dwie główne prowincje Daggerfall Covenant, High Rock oraz Hammerfell. Lokacja dzieli klimat na dwie części. Południowa to bezkresne pustynie a północna bujne lasy. Stolicą Bangkorai jest port Evermore. W lokacji tej znajdziesz także inne miasta m.in. Hallin's Stand. Poniższa lista przedstawia spis lokacji oraz rzadkich ryb, które można tu złowić. Nie zabrakło również lokacji bossów, jaskiń oraz znaczników zadań.
Lokacje
Lista lokacji w Bangkorai
- Ash'abahs' Oasis
- Basking Grounds
- Gjarma's Rock
- Howlers' Nook
- Sacred Springs
- Silaseli Ruins
- Strastnoc's Landing
Skyshardy
Lista Skyshardów w Bangkorai
- A scenic view of Evermore's bridge.
- Answer the call to battle.
- Bjoulsae bandits' hidden lair.
- Found in spite.
- Hears hags but sees mobile limbs.
- Listening to Silaseli's whispers.
- Meddling Imperials disrupt the wheel.
- Nested in an Imperial camp.
- Secret shrine by Pelin's Church.
- Sent away to stay with the dead.
- Stuck in a troll's maw.
- Take a fall from the grotto.
- Tossed into a coveside tower.
- Tragic tale of architect and princess.
- Waiting to be inducted to the Hall.
- Where a stormy ritual brews.
Ryby
Lista ryb dostępnych w Bangkorai
- Bjoulsae hake
- Gar
- Lake snapper
- Lenok
- Morid Cod
- Paddlefish
- Panga
- Prickleback
- Pupfish
- Scaly lungfish
- Toadfish
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Bangkorai
- Bangkorai Garrison
- Damar Farmstead
- Evermore
- Fallen Grotto
- Halcyon Lake
- Hall of Heroes
- Hallin's Stand
- Jackdaw Cove
- Kerbol's Hollow
- Martyr's Crossing
- Murcien's Hamlet
- Nilata Ruins
- Northglen
- Old Tower
- Onsi's Breath
- Pelin Graveyard
- Qharroa Ruins
- Razak's Wheel
- Sunken Road
- The Parley
- Viridian Woods
Jaskinie
Lista jaskiń w Bangkorai
- Troll's Toothpick
- Torog's Spite
- Crypt of the Exiles
- Viridian Watch
- Rubble Butte
- Klathzgar
Bossowie
Lokacje, w których znajdują się bossowie w Bangkorai
- Arlimahera's Sanctum
- Blighted Isle
- Lakewatch Tower
- Nilata Falls
- Summoner's Camp
- Telesubi Ruins
0
- The Elder Scrolls Online - poradnik do gry
- The Elder Scrolls Online - atlas świata
- Daggerfall Covenant
- ESO: Glenumbra, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Stros M'Kai, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Betnikh, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Stormhaven, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Rivenspire, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Alik'r Desert, mapa | Daggerfall Covenant
- ESO: Bangkorai, mapa | Daggerfall Covenant
- Daggerfall Covenant
- The Elder Scrolls Online - atlas świata
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
