ESO: Eastmarch, mapa | Ebonheart Pact
Aktualizacja:
Eastmarch
Eastmarch jest regionem położonym w całości w prowincji Skyrim. Klimat podzielony jest na dwie główne części. Północne tereny zajmuje w całości surowy i zimny klimat a południowy, tereny zalesione oraz wulkaniczne. Największym miastem w Eastmarch jest Windhelm, który znany jest z poprzedniej odsłony cyklu Elder Scrolls. Bardzo surowy klimat nie sprzyja w osiedlaniu się na tych terenach a przeważającymi w niej przeciwnikami są giganty oraz mamuty. Region Eastmarch jest przeznaczony dla graczy z frakcji Ebonheart Pact o poziomach 31-38. W poniższej liście znajdziesz spis lokacji oraz rzadkich ryb do złowienia. Nie zabrakło tu także opisu lokacji skyshardów, znaczników zadań, jaskiń oraz bossów.
Lokacje
Lista lokacji w Eastmarch
- Bitterblade's Camp
- Cragwallow Cave
- Darkwater Crossing
- Giant's Heart
- Hermit's Hideout
- Ragnthar
- Thane Jeggi's Drinking Hole
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Eastmarch
- Among the dead, sheltered from storms.
- An illegitimate child's reading material.
- Attempting to spy on Aelif.
- Beside a bridge to Amol.
- Crashed from the sky to open the vault.
- Giants despoil the village below.
- Leave the hollow to cure the chill.
- Lost in ruins beyond the grotto.
- Mzulft's secrets are not all underground.
- Near a throne in the Hall of the Dead.
- Nestled beside Morvunskar's royal tomb.
- Old Sord excelled at hide-and-seek.
- Search the slipperiest places in the hollow.
- Stashed near a farm in icy winds.
- Strewn between tusks near the barrow.
- Three eyes gleam, a frigid prize.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Eastmarch
- Char
- Eastmarch Pike
- Ghost Haddock
- Golem Shark
- Ice Fish
- Ice Remora
- King Sturgeon
- Modoc Sucker
- Pigfish
- Snipe Eel
- Steelhead
- White River Pickerel
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Eastmarch
- Bonestrewn Crest
- Cradlecrush
- Cragwallow
- Fort Amol
- Fort Morvunskar
- Hall of the Dead
- Jorunn's Stand
- Kynesgrove
- Lost Knife Cave
- Lower Yorgrim
- Mistwatch
- Mzulft
- Skuldafn
- Thulvald's Logging Camp
- Voljar's Meadery
- Windhelm
- Wittestadr
Jaskinie
Lista jaskiń w Eastmarch
- Icehammer's Vault
- Old Sord's Cave
- Stormcrag Crypt
- The Bastard's Tomb
- The Chill Hollow
- The Frigid Grotto
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Eastmarch.
- Ammabani's Pride
- Dragon Mound
- Dragon's Hallow
- Rageclaw's Den
- Ratmaster's Prowl
- Swiftblade's Camp
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
