ESO: Eastmarch, mapa
Aktualizacja:
Eastmarch
Eastmarch jest regionem położonym w całości w prowincji Skyrim. Klimat podzielony jest na dwie główne części. Północne tereny zajmuje w całości surowy i zimny klimat a południowy, tereny zalesione oraz wulkaniczne. Największym miastem w Eastmarch jest Windhelm, który znany jest z poprzedniej odsłony cyklu Elder Scrolls. Bardzo surowy klimat nie sprzyja w osiedlaniu się na tych terenach a przeważającymi w niej przeciwnikami są giganty oraz mamuty. Region Eastmarch jest przeznaczony dla graczy z frakcji Ebonheart Pact o poziomach 31-38. W poniższej liście znajdziesz spis lokacji oraz rzadkich ryb do złowienia. Nie zabrakło tu także opisu lokacji skyshardów, znaczników zadań, jaskiń oraz bossów.
Lokacje
Lista lokacji w Eastmarch
- Bitterblade's Camp
- Cragwallow Cave
- Darkwater Crossing
- Giant's Heart
- Hermit's Hideout
- Ragnthar
- Thane Jeggi's Drinking Hole
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Eastmarch
- Among the dead, sheltered from storms.
- An illegitimate child's reading material.
- Attempting to spy on Aelif.
- Beside a bridge to Amol.
- Crashed from the sky to open the vault.
- Giants despoil the village below.
- Leave the hollow to cure the chill.
- Lost in ruins beyond the grotto.
- Mzulft's secrets are not all underground.
- Near a throne in the Hall of the Dead.
- Nestled beside Morvunskar's royal tomb.
- Old Sord excelled at hide-and-seek.
- Search the slipperiest places in the hollow.
- Stashed near a farm in icy winds.
- Strewn between tusks near the barrow.
- Three eyes gleam, a frigid prize.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Eastmarch
- Char
- Eastmarch Pike
- Ghost Haddock
- Golem Shark
- Ice Fish
- Ice Remora
- King Sturgeon
- Modoc Sucker
- Pigfish
- Snipe Eel
- Steelhead
- White River Pickerel
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Eastmarch
- Bonestrewn Crest
- Cradlecrush
- Cragwallow
- Fort Amol
- Fort Morvunskar
- Hall of the Dead
- Jorunn's Stand
- Kynesgrove
- Lost Knife Cave
- Lower Yorgrim
- Mistwatch
- Mzulft
- Skuldafn
- Thulvald's Logging Camp
- Voljar's Meadery
- Windhelm
- Wittestadr
Jaskinie
Lista jaskiń w Eastmarch
- Icehammer's Vault
- Old Sord's Cave
- Stormcrag Crypt
- The Bastard's Tomb
- The Chill Hollow
- The Frigid Grotto
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Eastmarch.
- Ammabani's Pride
- Dragon Mound
- Dragon's Hallow
- Rageclaw's Den
- Ratmaster's Prowl
- Swiftblade's Camp
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
