ESO: Deshaan, mapa
Aktualizacja:
Deshaan
Deshaan to wschodnio-południowy region frakcji Ebonheart Pact. Lokacja leży w prowincji Morrowind. Bogate i żyzne gleby sprzyjają uprawom przez co jest wysoko zasiedlona. W Deshaan znajduje się także centrum kulturowe Dunmerów, Tribunal Temple. Tribunal Temple jest dedykowane do wyznawania wiary bogini Almalexii. Stolicą Deshaan jak i całej frakcji Ebonheart Pact jest miasto Mournhold, którym rządzi król Jorunn. W lokacji tej przyjdzie nam się mierzyć m.in. z Kagouti. Deshaan jest lokacją przeznaczoną dla graczy o poziomach 15-24. W poniższej liście znajdziesz jej lokacje do eksploracji oraz listę lokacji skyshardów. Nie zabrakło też spisu rzadkich ryb, znaczników zadań, jaskiń oraz bossów, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć.
Lokacje
Lista lokacji do eksploracji w Deshaan.
- House Dres Farm
- Ransacked Cottage
- Small Camp
- Fishing Camp
- Fen Scavenger's Camp
Skyshardy
Lokacje Skyshardów w Deshaan.
- A Hlaalu victory in Narsis.
- A river view on Muth Gnarr's outskirts.
- A twin falls in Mournhold.
- Asleep in the depths, the Dwemer awakens.
- Follow the river that snakes south to its source.
- Free from quarantine.
- Go from Crags to riches.
- Lend me your ear.
- Mine your step where the water drops in.
- Near the remnants of a House caravan.
- Search near the cavern with three eyes.
- The right tower is Tal'Deic's left.
- Where a lady seeks kwama before the storm.
- Where corpses till a garden of sand.
- Where ships dock and mushrooms Mire.
- Where the dead walk, no memories linger.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Deshaan.
- Cuttthroat Trout
- Deshaan Chub
- Gibberfish
- Gourami
- Ide
- Monkfish
- Mouthbrooder
- Mud Lamprey
- Mustard Eel
- Old Man Gar
- Pikeblenny
- Toadstool Tilapia
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Deshaan.
- Malak's Maw
- Mournhold
- Muth Gnaar
- Mzithumz
- Narsis
- Obsidian Gorge
- Quarantine Serk
- Selfora
- Shad Astula
- Shrine of Saint Veloth
- Silent Mire
- Tal'Deic Fortress
- Tribunal Temple
- Vale of the Ghost Snake
Jaskinie
Lista jaskiń w Deshaan.
- Corpse Garden
- Knife Ear Grotto
- Lady Llarel's Shelter
- Lower Bthanuel
- Taleon's Crag
- Triple Circle Mine
Bossowie
- Lista lokacji bossów w Deshaan.
- Caravan Crest
- Dire Bramblepatch
- Druitularg's Ritual Altar
- Grove of the Abomination
- Mabrigash Burial Circle
- Short-Tusk's Hillock
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
