ESO: Deshaan, mapa | Ebonheart Pact
Aktualizacja:
Deshaan
Deshaan to wschodnio-południowy region frakcji Ebonheart Pact. Lokacja leży w prowincji Morrowind. Bogate i żyzne gleby sprzyjają uprawom przez co jest wysoko zasiedlona. W Deshaan znajduje się także centrum kulturowe Dunmerów, Tribunal Temple. Tribunal Temple jest dedykowane do wyznawania wiary bogini Almalexii. Stolicą Deshaan jak i całej frakcji Ebonheart Pact jest miasto Mournhold, którym rządzi król Jorunn. W lokacji tej przyjdzie nam się mierzyć m.in. z Kagouti. Deshaan jest lokacją przeznaczoną dla graczy o poziomach 15-24. W poniższej liście znajdziesz jej lokacje do eksploracji oraz listę lokacji skyshardów. Nie zabrakło też spisu rzadkich ryb, znaczników zadań, jaskiń oraz bossów, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć.
Lokacje
Lista lokacji do eksploracji w Deshaan.
- House Dres Farm
- Ransacked Cottage
- Small Camp
- Fishing Camp
- Fen Scavenger's Camp
Skyshardy
Lokacje Skyshardów w Deshaan.
- A Hlaalu victory in Narsis.
- A river view on Muth Gnarr's outskirts.
- A twin falls in Mournhold.
- Asleep in the depths, the Dwemer awakens.
- Follow the river that snakes south to its source.
- Free from quarantine.
- Go from Crags to riches.
- Lend me your ear.
- Mine your step where the water drops in.
- Near the remnants of a House caravan.
- Search near the cavern with three eyes.
- The right tower is Tal'Deic's left.
- Where a lady seeks kwama before the storm.
- Where corpses till a garden of sand.
- Where ships dock and mushrooms Mire.
- Where the dead walk, no memories linger.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Deshaan.
- Cuttthroat Trout
- Deshaan Chub
- Gibberfish
- Gourami
- Ide
- Monkfish
- Mouthbrooder
- Mud Lamprey
- Mustard Eel
- Old Man Gar
- Pikeblenny
- Toadstool Tilapia
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Deshaan.
- Malak's Maw
- Mournhold
- Muth Gnaar
- Mzithumz
- Narsis
- Obsidian Gorge
- Quarantine Serk
- Selfora
- Shad Astula
- Shrine of Saint Veloth
- Silent Mire
- Tal'Deic Fortress
- Tribunal Temple
- Vale of the Ghost Snake
Jaskinie
Lista jaskiń w Deshaan.
- Corpse Garden
- Knife Ear Grotto
- Lady Llarel's Shelter
- Lower Bthanuel
- Taleon's Crag
- Triple Circle Mine
Bossowie
- Lista lokacji bossów w Deshaan.
- Caravan Crest
- Dire Bramblepatch
- Druitularg's Ritual Altar
- Grove of the Abomination
- Mabrigash Burial Circle
- Short-Tusk's Hillock
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
