ESO: Rivenspire, mapa
Aktualizacja:
Rivenspire
Rivenspire jest najdalej wysuniętą lokacją na północy. Należy do frakcji Daggerfall Covenant. Jej stolicą jest Shornhelm. Leżąca w prowincji High Rock oraz rządzona przez najwyższego króla Emeric'a. Główną siedzibę w Rivenspire ma także gildia magów, co szczególnie może zainteresować przyszłych czarodziei. Klimat Rivenspire jest surowy a brak roślinności sprawia, że większość fauny to drapieżniki. Przeciwnicy, z którymi się spotkasz to m.in. Wraiths oraz Scamps. Otoczona morzem powoduje, że na lądzie jest duża wilgotność co sprzyja mgłom. Listy przedstawiają spis lokacji a także listę wszystkich dostępnych skyshardów. Nie mogło zabraknąć tu spisu rzadkich ryb oraz znaczników zadań. Lokacje, które będziesz odwiedzał zawierać będą także jaskinie oraz bossów. Zalecany poziom na polowanie w tej lokacji to 24-32.
Lokacje
Lokacje w Rivenspire
- Dorell Farmhouse
- Lagra's Pearl
- Northsalt Village
- Old Fell's Fort
- Old Shornhelm Ruins
- Southgard Tower
Skyshardy
Lista dostępnych Skyshardów w Rivenspire
- Among Flyleaf's unearthed dead.
- Conquer the crypt of trials.
- Cresting the wood of words.
- Crumbled tower, Crestshade's welcome.
- Ditched outside of Lorkrata.
- Follow the song to the Landing.
- High in the debris of the hills.
- Honoring the dead in Eyebright's west.
- In the tunnels under Crestshade.
- Just outside Shornhelm's gate.
- Look upon the Orsimer's hand.
- Secret in the blood-suckers' hideaway.
- Seek worms who burrow for a tear.
- Skittered over in the pass.
- Stolen by worshipers of Ashpit's Lord.
- Wolves howl at the Hoarfrost nearby.
Ryby
Lista rzadkich ryb w Rivenspire
- Dusky Grouper
- Hake
- Ichory Chub
- Nase
- Northpoint Cod
- Ribbon Eel
- Rivenspire Trout
- Ruby Tench
- Snakehead
- Stream Catfish
- Turbot
- Writhing Scrab
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Rivenspire
- Breagha-Fin
- Camp Tamrith
- Crestshade
- Edrald Estate
- Fell's Run
- Hinault Farm
- Hoarfrost Downs
- Lorkrata Hills
- Moira's Hope
- Northpoint
- Obsidian Scar
- Ravenwatch Castle
- Sanguine Barrows
- Shornhelm
- Silverhoof Vale
- The Doomcrag
- Traitor's Tor
Jaskinie
Lista jaskiń w Rivenspire
- Crestshade Mine
- Erokii Ruins
- Flyleaf Catacombs
- Hildune's Secret Refuge
- Orc's Finger Ruins
- Tribulation Crypt
Bossowie
Lista lokacji bossów w Rivenspire
- Aesar's Web
- East-Rock Landing
- Magdelena's Haunt
- Old Kalgon's Keep
- Siren's Cove
- Valewatch Tower
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
