ESO: Templar jako Healer, Support, DPS
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz rekomendowany build dla postaci klasy Templar. Opisany poniżej build dotyczy grania klasą Templar jako postacią łączącą role Healer, Support i DPS. Bohater ma więc być w stanie leczyć i wspierać towarzyszy oraz zadawać duże obrażenia. rzedstawiliśmy ogólny zarys rozwoju postaci oraz wymieniliśmy najbardziej przydatne naszym zdaniem umiejętności.
- Informacje wstępne
- Umiejętności aktywne - pierwszy zestaw broni
- Umiejętności aktywne - drugi zestaw broni
- Wyjaśnienie umiejętności
- Jak zbudować Templara - healera / supporta
- Czy da się grać tym buildem jako DPS?
Informacje wstępne
Templar, dzięki swojemu drzewku umiejętności Restoring Light, idealnie nadaje się do roli leczącej. Wszystkie umiejętności w tym drzewku, zarówno te aktywne jak i pasywne, nastawione są na wspomaganie siebie i reszty drużyny, co bez problemu, przy odrobinie wprawy, pozwoli ci utrzymać całą drużynę przy życiu. Twoim głównym "zestawem umiejętności" będzie komplet (prócz umiejętności ultimate - zamiast tego wrzuć na to miejsce Novę z Dawn's Wrath) z drzewka Restoring Light.
Drugi pasek umiejętności jest w głównej mierze podyktowany twoimi własnym preferencjami - czy chcesz zadawać obrażenia (przez co skupiać dużo większą uwagę wrogów i poświęcać mniej uwagi na leczenie sojuszników), czy chcesz, prócz leczenia, wprowadzić do walki trochę umiejętności kontroli tłumu. Ta sekcja zakłada drugi scenariusz - leczenie + kontrola tłumu, jednak możesz go modyfikować według własnych preferencji.
Dodatkowo, jeśli chcesz, możesz używać umiejętności z drzewka Restoration Staff, które wymagają jednak inwestowania w dodatkowe punkty i używania kostura. Umiejętności Templara z drzewka Restoring Light wystarczą jednak w zupełności, dlatego w tej sekcji umiejętności z drzewka Restoration Staff zostaną pominięte.
Przydadzą się jednak umiejętności pasywne z drzewka Restoration Staff, dlatego warto, byś je rozwinął (wystarczy mieć jedną aktywną umiejętność z tego drzewka na pasku i korzystać z broni Restoration Staff podczas zdobywania doświadczenia - możesz to łatwo rozwinąć, grając w grupie jako healer).
Jako healer, twoim głównym zadaniem jest utrzymywanie sojuszników przy życiu, jednocześnie nie dając się atakować wrogom (reszta drużyny powinna się tym zająć). Inwestuj przede wszystkim w jak największą pulę magicki, by bez problemów móc rzucać umiejętności. Poświęć trochę punktów na rzecz zdrowia, by przeciwnicy nie zabijali cię w kilka sekund. Możesz zignorować staminę, gdyż nie będziesz używał umiejętności, które jej wymagają - możesz wrzucić kilka punktów, by częściej móc korzystać z uników. Zalecany podział to : Magicka 30, Zdrowie 15, Stamina 5. Możesz odwrócić przydział pomiędzy zdrowiem i magicką, jeśli uważasz że ci jej nie brakuje (inwestując 30 w Zdrowie i 15 w Magickę).
Jeśli chodzi o pancerz, najlepszym wyborem będą szaty (Light Armor), gdyż powiązane z nimi umiejętności pasywne zwiększa twoją regenerację many. Jeśli chodzi o broń, z uwagi na brak drzewka Restoration Staff, możesz używać czego chcesz (jak broń jednoręczna + tarcza, z uwagi na dodatkowy pancerz), lecz staraj się używać leczącego kostura (Restoration Staff), by rozwinąć związane z nim drzewko, dla umiejętności pasywnych.
Wybór rasy jest oczywiście dowolny, lecz ta sekcja zakłada, że będziesz grał High Elfem, z uwagi na jego dwie pasywne umiejętności (Spellcharge i Gift of Magnus), które zwiększają jego pulę magicki i jej regenerację podczas walki. Breton także się nada, ze względu na umiejętności Gift of Magnus (zwiększona ilość magicki) i Magicka Mastery (zmniejszony koszt umiejętności wymagających magicki).
Umiejętności aktywne - pierwszy zestaw broni
Ikona | Nazwa umiejętności (po rekomendowanej metamorfozie) |
![]() | Nova (ultimate) z przemianą Solar Disturbance |
![]() | Healing Ritual z przemianą Lingering Ritual |
![]() | Rushed Ceremony z przemianą Breath of Life |
![]() | Restoring Aura z przemianą Repentance |
![]() | Cleansing Ritual z przemianą Purifying Ritual |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





