ESO: Templar jako Healer, Support, DPS
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz rekomendowany build dla postaci klasy Templar. Opisany poniżej build dotyczy grania klasą Templar jako postacią łączącą role Healer, Support i DPS. Bohater ma więc być w stanie leczyć i wspierać towarzyszy oraz zadawać duże obrażenia. rzedstawiliśmy ogólny zarys rozwoju postaci oraz wymieniliśmy najbardziej przydatne naszym zdaniem umiejętności.
- Informacje wstępne
 - Umiejętności aktywne - pierwszy zestaw broni
 - Umiejętności aktywne - drugi zestaw broni
 - Wyjaśnienie umiejętności
 - Jak zbudować Templara - healera / supporta
 - Czy da się grać tym buildem jako DPS?
 
Informacje wstępne
Templar, dzięki swojemu drzewku umiejętności Restoring Light, idealnie nadaje się do roli leczącej. Wszystkie umiejętności w tym drzewku, zarówno te aktywne jak i pasywne, nastawione są na wspomaganie siebie i reszty drużyny, co bez problemu, przy odrobinie wprawy, pozwoli ci utrzymać całą drużynę przy życiu. Twoim głównym "zestawem umiejętności" będzie komplet (prócz umiejętności ultimate - zamiast tego wrzuć na to miejsce Novę z Dawn's Wrath) z drzewka Restoring Light.
Drugi pasek umiejętności jest w głównej mierze podyktowany twoimi własnym preferencjami - czy chcesz zadawać obrażenia (przez co skupiać dużo większą uwagę wrogów i poświęcać mniej uwagi na leczenie sojuszników), czy chcesz, prócz leczenia, wprowadzić do walki trochę umiejętności kontroli tłumu. Ta sekcja zakłada drugi scenariusz - leczenie + kontrola tłumu, jednak możesz go modyfikować według własnych preferencji.
Dodatkowo, jeśli chcesz, możesz używać umiejętności z drzewka Restoration Staff, które wymagają jednak inwestowania w dodatkowe punkty i używania kostura. Umiejętności Templara z drzewka Restoring Light wystarczą jednak w zupełności, dlatego w tej sekcji umiejętności z drzewka Restoration Staff zostaną pominięte.
Przydadzą się jednak umiejętności pasywne z drzewka Restoration Staff, dlatego warto, byś je rozwinął (wystarczy mieć jedną aktywną umiejętność z tego drzewka na pasku i korzystać z broni Restoration Staff podczas zdobywania doświadczenia - możesz to łatwo rozwinąć, grając w grupie jako healer).
Jako healer, twoim głównym zadaniem jest utrzymywanie sojuszników przy życiu, jednocześnie nie dając się atakować wrogom (reszta drużyny powinna się tym zająć). Inwestuj przede wszystkim w jak największą pulę magicki, by bez problemów móc rzucać umiejętności. Poświęć trochę punktów na rzecz zdrowia, by przeciwnicy nie zabijali cię w kilka sekund. Możesz zignorować staminę, gdyż nie będziesz używał umiejętności, które jej wymagają - możesz wrzucić kilka punktów, by częściej móc korzystać z uników. Zalecany podział to : Magicka 30, Zdrowie 15, Stamina 5. Możesz odwrócić przydział pomiędzy zdrowiem i magicką, jeśli uważasz że ci jej nie brakuje (inwestując 30 w Zdrowie i 15 w Magickę).
Jeśli chodzi o pancerz, najlepszym wyborem będą szaty (Light Armor), gdyż powiązane z nimi umiejętności pasywne zwiększa twoją regenerację many. Jeśli chodzi o broń, z uwagi na brak drzewka Restoration Staff, możesz używać czego chcesz (jak broń jednoręczna + tarcza, z uwagi na dodatkowy pancerz), lecz staraj się używać leczącego kostura (Restoration Staff), by rozwinąć związane z nim drzewko, dla umiejętności pasywnych.
Wybór rasy jest oczywiście dowolny, lecz ta sekcja zakłada, że będziesz grał High Elfem, z uwagi na jego dwie pasywne umiejętności (Spellcharge i Gift of Magnus), które zwiększają jego pulę magicki i jej regenerację podczas walki. Breton także się nada, ze względu na umiejętności Gift of Magnus (zwiększona ilość magicki) i Magicka Mastery (zmniejszony koszt umiejętności wymagających magicki).
Umiejętności aktywne - pierwszy zestaw broni
Ikona  | Nazwa umiejętności (po rekomendowanej metamorfozie)  | 
![]()  | Nova (ultimate) z przemianą Solar Disturbance  | 
![]()  | Healing Ritual z przemianą Lingering Ritual  | 
![]()  | Rushed Ceremony z przemianą Breath of Life  | 
![]()  | Restoring Aura z przemianą Repentance  | 
![]()  | Cleansing Ritual z przemianą Purifying Ritual  | 
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





