ESO: Malabal Tor, mapa | Aldmeri Dominion
Aktualizacja:
Malabal Tor
Malabal Tor to region frakcji Aldmeri Dominion, leżący na północnym wschodzie prowincji Valenwood. Malabal Tor pokrywają ogromne elfickie lasy. Głównym miastem w Malabal Tor jest Vulkwasten, którym rządzi królowa Ayrenn (Queen Ayrenn). Głownym lochem w tej lokacji jest loch grupowy, Tempest Island, w którym szaleją sztormy i huragany. Głównymi miastami są Baandari Trading Post oraz Velyn Harbor. Postacie jakie napotykamy w Malabal Tor to m.in. Aretille, Lilanion czy Munamur. Ten wysoko zalesiony region jest przeznaczony dla graczy z frakcji Aldmeri Dominion o poziomach od 31 do 38. Poniższa lista przedstawia kompletny spis lokacji, które przyjdzie nam odwiedzać oraz skyshardów do odnalezienia. Nie zabrakło także spisu bossów, znaczników zadań oraz rzadkich ryb dostępnych do złowienia.
Lokacje
Lista lokacji w Malabal Tor
- Four Quarry Islet
 - Horseshoe Island
 - Ogrim's Yawn
 - Ragnthar
 - Starwalk Cavern
 - Stranglewatch
 - Supplication House
 
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Malabal Tor
- Dropped off when he still lived.
 - Eyed from a islet in the river.
 - Fell from a bridge fleeing Abamath.
 - Follow the sound of the wilding waves.
 - Fungus dwellers dig, far from home.
 - Haunted by heretics.
 - Held by red-handed bandits.
 - Near the river, disentangled.
 - On an orbit of the storm sphere's home.
 - Part of Arrai's spectral dominion.
 - Property of parasites.
 - Search every nook to lift the Vale.
 - Seek seaward cliffs by the brewery town.
 - The best view of Fuller's Break.
 - Unnoticed by a melancholy Elf.
 - Withered within the vine.
 
Ryby
Lista rzadkich ryb w Malabal Tor
- Abecean Halibut
 - Arowana
 - Ghastel Bass
 - Inconnu
 - Mrigal
 - Ono
 - Ouze Toadfish
 - Sea Bass
 - Stargazer
 - Stonefish
 - Strident Leechfin
 - Z'en's Whitefish
 
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Malabal Tor.
- Abamath
 - Baandari Tradepost
 - Bloodtoil Valley
 - Crimson Cove
 - Deepwoods
 - Dra'bul
 - Falinesti Summer Site
 - Fuller's Break
 - Ilayas Ruins
 - Jathsogur
 - Jode's Pocket
 - Ouze
 - Silvenar
 - Tanglehaven
 - Treehenge
 - Valeguard
 - Velyn Harbor
 - Vulkwasten
 - Wilding Run
 
Jaskinie
Lista jaskiń w Malabal Tor.
- Black Vine Ruins
 - Dead Man's Drop
 - Hoarvor Pit
 - Roots of Silvenar
 - Shael Ruins
 - Tomb of the Apostates
 
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Malabal Tor.
- Bitterpoint Strand
 - Bone Grappler's Nest
 - Dugan's Knoll
 - Jagged Grotto
 - River Edge
 - Windshriek Strand
 
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
