ESO: Shadowfen, mapa
Aktualizacja:
Shadowfen
Shadowfen jest regionem Black Marsh, który jest najdalej wysuniętą na południe krainą frakcji Ebonheart Pact. Bezpośrednio graniczy z prowincją Morrowind. Przeważającym klimatem są tutaj bagna oraz lasy. Shadowfen posiada własną historię kiedy to imperialni zniewolili Dunmerów, przez długi okres czasu. Z racji swojego klimatu przeważającą ilość tworzy tutaj kultura i ludność Argonianów. Głównym miastem w Shadowfen jest Stormhold. Region Shadowfen przeznaczony jest dla graczy o poziomach 24-32. Na poniższej liście wymienione zostały lokacje do eksploracji oraz spis lokacji skyshardów. Nie zabrakło również rzadkich ryb do złowienia jak i jaskiń do zbadania. Znaczniki zadań pomogą w ogólnej nawigacji a lokacje bossów w wyprawach grupowych.
Lokacje
Lista lokacji w Shadowfen.
- Camp Crystal Abattoir
- Camp Merciful Reduction
- Camp Silken Snare
- Hei-Halai
- Telvanni Acquisition Camp
- The Graceful Dominator
- The Vile Pavilion
- Tsonashap Mine
Skyshardy
Lokacje skyshardów w Shadowfen.
- Above the Mages' eye between the falls.
- Beside a bowsprit among pirates.
- Climb, little kwama, to reach your goal.
- Crown in hand, leave and look right.
- Deep in the den of debauchery.
- Digesting in the belly of the Black Maw.
- Imprisoned in a crumbling tower.
- Like the sound of steam or snakes.
- Overlooking the murk of Xal Ithix.
- Peek behind pillars in Atanaz.
- Ritual flames brew trouble in the mire.
- Skittering, slithering, a tusk once whole.
- Sneak behind the relic-thieves' camp.
- Still shrouded by spray past a western rise.
- Unearthed by an outlaw excavation.
- Where wisps waylay wanderers.
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Shadowfen.
- Boga
- Coelacanth
- Eel-Goby
- Hardyhead
- Histcarp
- Opah
- Orange Roughy
- Pricklefish
- Quillback
- Shark Tadpole
- Toxic Xoach
- Zander
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Shadowfen
- Alten Corimont
- Bogmother
- Deep Graves
- Forsaken Hamlet
- Hatching Pools
- Hissmir
- Loriasel
- Mud Tree Village
- Murkwater
- Percolating Mire
- Sanguine's Demesne
- Stillrise Village
- Stormhold
- Sunscale Strand
- Ten-Maur-Wolk
- White Rose Prison
- Xal Ithix
- Zuuk
Jaskinie
Lista jaskiń w Shadowfen.
- Atanaz Ruins
- Broken Tusk
- Chid-Moska Ruins
- Gandranen
- Onkobra Kwama Mine
- Shrine of the Black Worm
Bossowie
Lista lokacji, w której znajdują się bossowie w Shadowfen.
- Bitterroot Cave
- Captain Bones' Ship
- Haynekhtnamet's Lair
- Nen Ria
- Slaver Camp
- Xal Thak
Komentarze czytelników
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
