ESO: Shadowfen, mapa | Ebonheart Pact
Aktualizacja:
Shadowfen
Shadowfen jest regionem Black Marsh, który jest najdalej wysuniętą na południe krainą frakcji Ebonheart Pact. Bezpośrednio graniczy z prowincją Morrowind. Przeważającym klimatem są tutaj bagna oraz lasy. Shadowfen posiada własną historię kiedy to imperialni zniewolili Dunmerów, przez długi okres czasu. Z racji swojego klimatu przeważającą ilość tworzy tutaj kultura i ludność Argonianów. Głównym miastem w Shadowfen jest Stormhold. Region Shadowfen przeznaczony jest dla graczy o poziomach 24-32. Na poniższej liście wymienione zostały lokacje do eksploracji oraz spis lokacji skyshardów. Nie zabrakło również rzadkich ryb do złowienia jak i jaskiń do zbadania. Znaczniki zadań pomogą w ogólnej nawigacji a lokacje bossów w wyprawach grupowych.
Lokacje
Lista lokacji w Shadowfen.
- Camp Crystal Abattoir
 - Camp Merciful Reduction
 - Camp Silken Snare
 - Hei-Halai
 - Telvanni Acquisition Camp
 - The Graceful Dominator
 - The Vile Pavilion
 - Tsonashap Mine
 
Skyshardy
Lokacje skyshardów w Shadowfen.
- Above the Mages' eye between the falls.
 - Beside a bowsprit among pirates.
 - Climb, little kwama, to reach your goal.
 - Crown in hand, leave and look right.
 - Deep in the den of debauchery.
 - Digesting in the belly of the Black Maw.
 - Imprisoned in a crumbling tower.
 - Like the sound of steam or snakes.
 - Overlooking the murk of Xal Ithix.
 - Peek behind pillars in Atanaz.
 - Ritual flames brew trouble in the mire.
 - Skittering, slithering, a tusk once whole.
 - Sneak behind the relic-thieves' camp.
 - Still shrouded by spray past a western rise.
 - Unearthed by an outlaw excavation.
 - Where wisps waylay wanderers.
 
Ryby
Lista rzadkich ryb do złowienia w Shadowfen.
- Boga
 - Coelacanth
 - Eel-Goby
 - Hardyhead
 - Histcarp
 - Opah
 - Orange Roughy
 - Pricklefish
 - Quillback
 - Shark Tadpole
 - Toxic Xoach
 - Zander
 
Znaczniki zadań
Lokacje z zadaniami w Shadowfen
- Alten Corimont
 - Bogmother
 - Deep Graves
 - Forsaken Hamlet
 - Hatching Pools
 - Hissmir
 - Loriasel
 - Mud Tree Village
 - Murkwater
 - Percolating Mire
 - Sanguine's Demesne
 - Stillrise Village
 - Stormhold
 - Sunscale Strand
 - Ten-Maur-Wolk
 - White Rose Prison
 - Xal Ithix
 - Zuuk
 
Jaskinie
Lista jaskiń w Shadowfen.
- Atanaz Ruins
 - Broken Tusk
 - Chid-Moska Ruins
 - Gandranen
 - Onkobra Kwama Mine
 - Shrine of the Black Worm
 
Bossowie
Lista lokacji, w której znajdują się bossowie w Shadowfen.
- Bitterroot Cave
 - Captain Bones' Ship
 - Haynekhtnamet's Lair
 - Nen Ria
 - Slaver Camp
 - Xal Thak
 
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
