ESO: Greenshade, mapa | Aldmeri Dominion
Aktualizacja:
Greenshade
Greenshade jest zachodnią częścią prowincji Valenwood, która należy do frakcji Aldmeri Dominion. Region Greenshade pokrywają ogromne lasy oraz przepływające rzeki. Taki klimat pomaga w osiedlaniu się coraz to większej ilości mieszkańców frakcji Aldmeri Dominion. Głównym miastem Greenshade jest Marbruk, którego główną religią jest czczenie daedrycznego księcia Hircine'a. Znajdziemy tu różnych przeciwników m.in. Spriggan. Region Greenshade w całości zarządzany przez królową Ayrenn (Queen Ayrenn), przeznaczony jest dla graczy o poziomach od 24 do 32. W poniższej liście znajdziesz spis lokacji, potrzebnych do uzyskania odznaczenia oraz listę rzadkich ryb do złowienia. Nie zabrakło tu także lokacji skyshardów oraz znaczników zadań, jaskiń czy bossów.
Lokacje
Lista lokacji w Greenshade
- Abandoned Camp
 - Corruption Pond
 - Fishing Camp
 - Hollow Den
 - Twin Falls Rest
 - Veiled Heritance Camp
 - Wood Orc Camp
 
Skyshardy
Lista skyshardów w Greenshade.
- A pretender in Naril Nagaia.
 - Batted around in the purring lair.
 - Breath of fresh air for Marbruk's mages.
 - Down in the gorge of rope bridges.
 - Find an eclectic outskirt by the sea.
 - Flee the labyrinth of words and stone.
 - Halls ruined further by blue-skin brutes.
 - In crumbled keep where shadow creeps.
 - In Gurzag's supplies.
 - Mined up in a barrow.
 - No longer entrenched.
 - Outside the Harbinger's chamber.
 - Stay dry where the Wooded Eye wards.
 - Under root, but hidden high.
 - Unheeded by Wood Orc lookouts.
 - Where moor becomes moat.
 
Ryby
Lista rzadkich ryb w Greenshade.
- Archerfish
 - Cusk Eel
 - Jungle bass
 - Lyretail
 - Manefish
 - Murray Cod
 - Triggerfish
 - Viperfish
 - Walleye
 - Wolf-Eel
 - Xylo Piranha
 - Zebra Pompano
 
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zadaniami w Greenshade.
- Bramblebreach
 - Dread Vullain
 - Driladan Pass
 - Falinesti Spring Site
 - Greenheart
 - Hectahame
 - Labyrinth
 - Marbruk
 - Moonhenge
 - Rootwater Grove
 - Rulanyil's Fall
 - Seaside Sanctuary
 - Serpent's Grotto
 - Shademist Moors
 - Shadows Crawl
 - Shrouded Vale
 - Spinner's Cottage
 - Verrant Morass
 - Woodhearth
 
Jaskinie
Lista jaskiń w Greenshade.
- Barrow Trench
 - Carac Dena
 - Gurzag's Mine
 - Harridan's Lair
 - Naril Nagaia
 - The Underroot
 
Bossowie
Lista lokacji z bossami w Greenshade.
- Gathongor's Mire
 - Maormer Camp
 - Pelda Tarn
 - Reconnaissance Camp
 - Rootwater Spring
 - Thodundor's View
 
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
