ESO: Auridon, mapa | Aldmeri Dominion
Aktualizacja:
Auridon
Auridon to druga, po Khenarthi's Roost lokacja dla graczy frakcji Aldmeri Dominion. Auridon to najbardziej wysunięta wyspa na zachód, należąca do prowincji Summerset. Przeważającą ludnością są tutaj Elfy z wysokiego rodu. Wyspę porastają kolorowe lasy a całość utrzymana jest w słonecznym i sprzyjającym klimacie. W Auridon po raz pierwszy spotkamy królową Ayrenn, która narażona jest na spisek przeciwko niej. Na wyspie tej znajdziemy kilka głównych miast takich jak Skywatch, Firsthold czy Vulhel Guard. W Auridon po raz pierwszy spotkamy się także z bossami oraz lochami. Lokacja ta przeznaczona jest dla graczy o poziomach od 5 do 15. Poniższa lista prezentuje kompletny spis rzadkich ryb, jaskiń oraz znaczników zadań. Nie zabrakło także lokacji skyshardów oraz bossów.
Lokacje
Lista lokacji w Auridon
- Buraniim Isle
 - Errinorne Isle
 - Isle of Contemplation
 - Maormer Invasion Camp
 - Monkey's Rest
 - Nine-Prow Landing
 - Smuggler's Cove
 
Skyshardy
Lista lokacji skyshardów w Auridon
- A landing of noble's blood.
 - Adorns Valano's terrace.
 - Ancient chamber of golden glow.
 - Between cursed ruin and shrine.
 - Blood-drained thralls stumble past.
 - Contemplation's overlook.
 - Corpses from another age walk here.
 - Gleaming beacon, ship-guide.
 - Held in a corner by the House of Troubles.
 - Hidden home in the gully's wall.
 - Near Merormo's refreshment.
 - Near the folly's end.
 - Offered to appease riled ancestors.
 - The Heritance stakes this claim.
 - Up and west in the broken dawn.
 - Watching the sky in a tower of swords.
 
Ryby
Lista rzadkich ryb w Auridon
- Barbel
 - Blackspotted Pike
 - Blue Monkfish
 - Bristlemouths
 - Eucla Cod
 - Ilyadifish
 - Mola
 - Mudfish
 - Muskie
 - Shimmerpike
 - Sturgeon
 - Thrassian Eel
 
Znaczniki zadań
Lista lokacji z zdaniami w Auridon.
- Castle Rilis
 - College of Aldmeri Propriety
 - Dawnbreak
 - Ezduiin
 - Firsthold
 - Glister Vale
 - Greenwater Cove
 - Mathiisen
 - North Beacon
 - Phaer
 - Quendeluun
 - Shattered Grove
 - Silsailen
 - Skywatch
 - South Beacon
 - Tanzelwil
 - Toothmaul Gully
 - Torinaan
 - Vulkhel Guard
 
Jaskinie
Lista jaskiń w Auridon.
- Bewan
 - Del's Claim
 - Entila's Folly
 - Mehrune's Spite
 - Ondil
 - Wansalen
 
Bossowie
Lista lokacji bossów w Auridon.
- Heretic's Summons
 - Heritance Proving Ground
 - Nestmother's Den
 - Seaside Scarp Camp
 - Soulfire Plateau
 - Wreck of the Raptor
 
0
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
