The Elder Scrolls Online - Auridon
The Elder Scrolls Online - Auridon
A landing of noble's blood
Adorns Valano's terrace
Ancient chamber of golden glow
Between cursed ruin and shrine
Blood-drained thralls stumble past
Contemplation's overlook
Corpses from another age walk here
Gleaming beacon, ship-guide
Held in a corner by the House of Troubles
Hidden home in the gully's wall
Near Merormo's refreshment
Near the folly's end
Offered to appease riled ancestors
The Heritance stakes this claim
Up and west in the broken dawn
Watching the sky in a tower of swords

ESO: Auridon, mapa | Aldmeri Dominion

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Auridon

Auridon to druga, po Khenarthi's Roost lokacja dla graczy frakcji Aldmeri Dominion. Auridon to najbardziej wysunięta wyspa na zachód, należąca do prowincji Summerset. Przeważającą ludnością są tutaj Elfy z wysokiego rodu. Wyspę porastają kolorowe lasy a całość utrzymana jest w słonecznym i sprzyjającym klimacie. W Auridon po raz pierwszy spotkamy królową Ayrenn, która narażona jest na spisek przeciwko niej. Na wyspie tej znajdziemy kilka głównych miast takich jak Skywatch, Firsthold czy Vulhel Guard. W Auridon po raz pierwszy spotkamy się także z bossami oraz lochami. Lokacja ta przeznaczona jest dla graczy o poziomach od 5 do 15. Poniższa lista prezentuje kompletny spis rzadkich ryb, jaskiń oraz znaczników zadań. Nie zabrakło także lokacji skyshardów oraz bossów.

Lokacje

Lista lokacji w Auridon

  1. Buraniim Isle
  2. Errinorne Isle
  3. Isle of Contemplation
  4. Maormer Invasion Camp
  5. Monkey's Rest
  6. Nine-Prow Landing
  7. Smuggler's Cove

Skyshardy

Lista lokacji skyshardów w Auridon

  1. A landing of noble's blood.
  2. Adorns Valano's terrace.
  3. Ancient chamber of golden glow.
  4. Between cursed ruin and shrine.
  5. Blood-drained thralls stumble past.
  6. Contemplation's overlook.
  7. Corpses from another age walk here.
  8. Gleaming beacon, ship-guide.
  9. Held in a corner by the House of Troubles.
  10. Hidden home in the gully's wall.
  11. Near Merormo's refreshment.
  12. Near the folly's end.
  13. Offered to appease riled ancestors.
  14. The Heritance stakes this claim.
  15. Up and west in the broken dawn.
  16. Watching the sky in a tower of swords.

Ryby

Lista rzadkich ryb w Auridon

  1. Barbel
  2. Blackspotted Pike
  3. Blue Monkfish
  4. Bristlemouths
  5. Eucla Cod
  6. Ilyadifish
  7. Mola
  8. Mudfish
  9. Muskie
  10. Shimmerpike
  11. Sturgeon
  12. Thrassian Eel

Znaczniki zadań

Lista lokacji z zdaniami w Auridon.

  1. Castle Rilis
  2. College of Aldmeri Propriety
  3. Dawnbreak
  4. Ezduiin
  5. Firsthold
  6. Glister Vale
  7. Greenwater Cove
  8. Mathiisen
  9. North Beacon
  10. Phaer
  11. Quendeluun
  12. Shattered Grove
  13. Silsailen
  14. Skywatch
  15. South Beacon
  16. Tanzelwil
  17. Toothmaul Gully
  18. Torinaan
  19. Vulkhel Guard

Jaskinie

Lista jaskiń w Auridon.

  1. Bewan
  2. Del's Claim
  3. Entila's Folly
  4. Mehrune's Spite
  5. Ondil
  6. Wansalen

Bossowie

Lista lokacji bossów w Auridon.

  1. Heretic's Summons
  2. Heritance Proving Ground
  3. Nestmother's Den
  4. Seaside Scarp Camp
  5. Soulfire Plateau
  6. Wreck of the Raptor
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-03-19
11:10

dotes Chorąży

już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.

Komentarz: dotes
2014-03-19
11:25

Drackula Legend

Drackula

[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.

Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.

Komentarz: Drackula
2014-03-19
19:27

Salim Konsul

Salim

Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.

Komentarz: Salim
2014-03-29
10:13

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.

Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.

Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.

Komentarz: Soulcatcher
2014-03-29
10:29

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.

Komentarz: Soulcatcher
2014-05-05
21:42

Gibsonn Generał

👍

Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)

Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol

Komentarz: Gibsonn
2020-06-18
15:02

Hamila Junior

Hamila

Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/

Komentarz: Hamila

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl