ESO Morrowind: Warden - granie w pojedynkę

Zastanawiasz się, jak grać wardenem samemu? Przedstawiamy porady dotyczące gry Wardenem solo w nowym DLC Morrowind.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wstęp

W buildzie pierwszym dotyczącym Wardena skupimy się na grze w pojedynkę. W trakcie wykonywania zadań będziesz otrzymywać coraz większą ilość doświadczenia, co bezpośrednio przełoży się na ilość dostępnych umiejętności, a co za tym idzie - będziesz mógł wykupywać większą ich ilość. Grając w pojedynkę nie będziesz musiał ograniczać się do żadnego zestawu uzbrojenia, dlatego możesz grać dosłownie wszystkim. Weź jednak pod uwagę to, że grając Wardenem jako magiem, lepiej jest używać kosturów, ponieważ broń ta bezpośrednio czerpie ze statystyki Magicka. Rekomendowanym zestawem w tym przypadku jest War Maiden, czyli zestaw uzbrojenia, który posiada dodatkowe statystyki związane z magią. Części zestawu otrzymywać będziesz z zadań, skrzyń czy potworów (zestawu nie można stworzyć za pomocą rzemiosła).

Po zdecydowaniu jakiego uzbrojenia chcesz używać, czas rozdysponować pierwsze statystyki. Jeżeli używasz lekkiej zbroi i kosturów, czyli chcesz być magiem, rozdysponuj wszystkie punkty statystyk do Magicka. Zmaksymalizujesz tym samym zadawanie obrażenia od broni i będziesz mieć większą ilość many potrzebnej do używania umiejętności. Jeżeli nie lubisz grać jako mag, a frajdę sprawia ci każda inna dostępna w grze broń - rozdysponuj statystyki do Stamina. W późniejszej fazie gry będziesz mógł zmodyfikować umiejętności, by te korzystały z tej statystyki (każda broń nie będąca kosturem korzysta ze statystyki Stamina).

Rekomendowany build

Poniżej znajdziesz rekomendowany build dla postaci Warden do grania w pojedynkę - ESO Morrowind: Warden - granie w pojedynkę - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Poniżej znajdziesz rekomendowany build dla postaci Warden do grania w pojedynkę:

  1. Destruction Staff (dla Magicka) lub inna broń (dla Stamina) - Tak jak wcześniej zostało wspomniane. Używaj kostura jeżeli chcesz być magiem, a statystyki przydzielaj do Magicka. Do każdej innej broni używaj statystyki Stamina.
  2. Animal Companions - Drzewko umiejętności, które skupia się na przywoływaniu zwierząt i zadawaniu obrażeń. W pierwszej kolejności skup się na wykupieniu umiejętności Dive oraz Scorch. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu wykup umiejętność Ultimate - Feral Guardian. Modyfikuj wspomniane umiejętności w zależności od tego, której statystyki używasz.
  3. Green Balance - Drzewko, które zawiera umiejętności leczące. W pierwszej kolejności zainwestuj w Fungal Growth oraz Healing Seed. Dzięki temu drzewku będziesz mógł uleczyć rany odniesione podczas trudniejszych starć.
  4. Winter's Embrace - Drzewko, które korzysta z umiejętności wspierających. W pierwszej kolejności zainwestuj w Impaling Shards oraz Frost Cloak. Pierwsza z nich spowalnia wrogów i zadaje obrażenia w czasie, a druga wzmacnia twój współczynnik obrony.
  5. Zbroja - Jeżeli korzystasz z Magicka - ubieraj się w lekką zbroję, a jeżeli w Stamina - w ciężką lub średnią. W ten sposób otrzymasz dostęp do umiejętności pasywnych przypisanych do danego drzewka i zmaksymalizujesz wartość twojego buildu.

Po uzyskaniu dostępu do tych umiejętności, pierwsza rzeczą jaką zrób jest przywołanie niedźwiedzia, czyli użycie umiejętności Ultimate z drzewka Animal Companions. Zwierzak będzie za nami podążał tak długo aż zostanie zabity lub odwołany. Rozpoczęcie walki zaczynaj od umiejętności Scorch, która zada ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom przed tobą. Zaraz po niej użyj Impaling Shards, by zadawać obrażenia w czasie oraz spowalniać wrogów. Walkę zakończysz umiejętnością Dive, która zadaje obrażenia pojedynczemu celowi.

Jeżeli w trakcie walki odniesiesz poważniejsze obrażenia, wylecz się za pomocą Fungal Growth oraz Healing Seed. Jeżeli przed walką uznasz, że kolejne starcie będzie trudne, przystąp do niej po aktywacji umiejętności Frost Cloak. W ten sposób zwiększysz swoje statystyki obrony.

Nazwa umiejętności

Opis umiejętności

Dive

Umiejętność zadaje obrażenia magiczne pojedynczemu celowi. Morph w zależności od statystyki, której używasz.

Fungal Growth

Umiejętność leczy ciebie i wszystkich sojuszników wokół. Morph w zależności od statystyki, której używasz.

Scorch

Umiejętność zadająca ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom przed tobą. Morph w zależności od statystyki, której używasz.

Impaling Shards

Umiejętność spowalniająca wrogów oraz zadająca obrażenia w czasie. Morph na Grippling Shards, który powoduje unieruchomienie przeciwników na 3 sekundy.

Frost Cloak

Umiejętność, która zwiększa współczynnik obrony twojej postaci. Morph na Ice Fortress zmniejszający ilość otrzymywanych obrażeń.

Feral Guardian

Umiejętność ostateczna, która raz aktywowana będzie aktywna przez większość czasu. Przywołany niedźwiedź będzie walczył po twojej stronie i skupiał uwagę przeciwników. Ponowne aktywowanie umiejętności w momencie osiągnięcia 75 punktów Ultimate spowoduje potężne obrażenia pojedynczemu przeciwnikowi. Morph w zależności od statystyki, której używasz.

Umiejętności pasywne, którymi się zainteresuj grając w pojedynkę:

  1. Savage Beast - Umiejętność pasywna z drzewka Animal Companions, która dodaje punkty dla umiejętności ostatecznej. W ten sposób będziesz ładował swoje Ultimate o wiele szybciej.
  2. Flourish - Za każdą umiejętność z drzewka Animal Companion będziesz otrzymywał bonus do regeneracji many. Warto poświęcić maksymalną ilość punktów na tę umiejętność.
  3. Advanced Spiecies - Umiejętność zwiększy obrażenia umiejętności z drzewka Animal Companions, za każdą aktywną na pasku.
  4. Nature's Gift - Zwiększa efektywność leczenia umiejętnościami z drzewka Green Balance oraz odnawia twoje zasoby.
  5. Frozen Armor - Umiejętność zwiększa statystyki obrony.
  6. Piercing Cold - Zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami z drzewka Winter's Embrace
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-03-19
11:10

dotes Chorąży

już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.

Komentarz: dotes
2014-03-19
11:25

Drackula Legend

Drackula

[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.

Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.

Komentarz: Drackula
2014-03-19
19:27

Salim Konsul

Salim

Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.

Komentarz: Salim
2014-03-29
10:13

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.

Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.

Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.

Komentarz: Soulcatcher
2014-03-29
10:29

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.

Komentarz: Soulcatcher
2014-05-05
21:42

Gibsonn Generał

👍

Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)

Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol

Komentarz: Gibsonn
2020-06-18
15:02

Hamila Junior

Hamila

Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/

Komentarz: Hamila

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl