ESO: Dodatki, rozszerzenia - które najlepsze? Lista

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika znajdziesz listę wszystkich dodatków DLC i dużych rozszerzeń do gry The Elder Scrolls Online. Nasze zestawienie informuje o założeniach i unikalnych cechach poszczególnych rozszerzeń. Oprócz tego zamieściliśmy rekomendacje, które dodatki do TESO są najciekawsze i warte zakupienia w pierwszej kolejności.

Poniższe zestawienie dodatków prezentuje stan na czerwiec 2020 roku. Gra The Elder Scrolls Online na bieżąco aktualizowana jest o nowe duże i małe rozszerzenia DLC.

Rozszerzenia i dodatki DLC domyślnie kupuje się za korony (Crowns), czyli za walutę nabywaną za prawdziwe pieniądze - ESO: Dodatki, rozszerzenia - które najlepsze? Lista - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Rozszerzenia i dodatki DLC domyślnie kupuje się za korony (Crowns), czyli za walutę nabywaną za prawdziwe pieniądze. Wyjątkiem są dwa duże rozszerzenia Elsweyr i Greymoor, które możesz od razu zakupić za prawdziwę walutę, tzn. bez konieczności wcześniejszego zaopatrzenia się w zapas koron.

Wykupienie miesięcznej subskrypcji ESO Plus gwarantuje dostęp do wszystkich dodatków na czas opłacania abonamentu. Nie musisz dzięki temu kupować każdego z nich z osobna.

Duże rozszerzenia sezonowe

Poniżej znajdziesz zestawienie dużych, sezonowych dodatków do gry Elder Scolls Online. Są to największe i najważniejsze rozszerzenia fabularne, których nabycie może ci pozwolić na odwiedzenie nowych rozległych krain, na przystąpienie do nowych ważnych linii fabularnych, oraz na odblokowanie ważnych nowych elementów gry, takich jak np. nowe klasy postaci, czy nowe rodzaje aktywności na mapie świata.

The Elder Scrolls Online Greymoor

Cena dodatku to 39,99€ - ESO: Dodatki, rozszerzenia - które najlepsze? Lista - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Cena dodatku to 39,99€.

Rekomendowany zakup. To jedno z największych rozszerzeń do gry Elder Scrolls Online. Odblokowuje ono dostęp do nowych ośnieżonych terenów w zachodniej części krainy Skyrim. Oprócz tego na liście najważniejszych atrakcji znajdują się m.in. walki z nowymi potworami pod kontrolą Vampire Lorda, zabawa w archeologa pozyskującego zaginione artefakty, czy wydarzenia Harrowstorms.

The Elder Scrolls Online Elsweyr

Cena dodatku to 29,99€ - ESO: Dodatki, rozszerzenia - które najlepsze? Lista - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Cena dodatku to 29,99€.

Rekomendowany zakup. To jedno z największych rozszerzeń do gry Elder Scrolls Online. Odblokowuje ono dostęp do wielkiej nowej krainy Khajiitów. Oprócz tego na liście najważniejszych atrakcji znajdują się m.in. możliwość staczania walk ze smokami oraz nowa klasa postaci - nekromanta.

The Elder Scrolls Online Summerset

Cena dodatku to 3500 Crowns.

Rekomendowany zakup. To jedno z największych rozszerzeń do gry The Elder Scrolls Online. Odblokowuje ono dostęp do rozległej wyspy elfów wysokiego rodu, w której zalicza się nową linię fabularną. DLC pozwala też m.in. dołączyć do zakonu Psijiców i przystąpić do trudnych wyzwań dla 12-osobowych drużyn.

The Elder Scrolls Online Morrowind

To darmowy dodatek przy założeniu, że zakupiłeś nowszą wersję gry. Jeśli posiadasz starszą wersję, to można go zakupić za 3500 Crowns.

Rekomendowany zakup. To jedno z największych rozszerzeń do gry The Elder Scrolls Online. Odblokowuje ono dostęp do ogromnej wyspy Vvanderfell, na której rozgrywa się nowe questy fabularne, odwiedza nowe lokacje i zdobywa nowy sprzęt.

Mniejsze dodatki DLC

Poniżej zamieściliśmy zestawienie mniejszych dodatków DLC do ESO. Nie są one aż tak rozbudowane, jak opisane powyżej duże rozszerzenia, ale mimo wszystko mogą one pozwolić np. na odwiedzenie niedostępnych wcześniej lochów i innych ciekawych lokacji, czy na dołączenie do nowych gildii.

Harrowstorm

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Zakup warty rozważenia, jeśli masz zamiar zagrać w duży dodatek Greymoor. Dodatek ten oferuje nowe rozległe lochy Icereach i Unhallowed Grave. Jest on jednocześnie traktowany jako prolog do wydarzeń z dużego rozszerzenia Greymoor. W lochach pojawiają się nowi przeciwnicy (m.in. wiedźmy i nekromanci) i na odkrycie czeka nowy loot.

Harrowstorm Collector's Bundle

Cena dodatku to 4000 Crowns.

Jest to edycja kolekcjonerska dodatku Harrowstorm. Oprócz podstawowej zawartości oferuje ona scrolle szybszego zdobywania xp oraz pety Hallin's Jackal i Pyre Watch Jackal.

Dark Brotherhood

Cena dodatku to 2000 Crowns. Zainteresuj się pakietem Guilds and Glory: The 4-DLC Mega-Pack, dzięki któremu zakup tego i innych DLC jest bardziej opłacalny.

Zakup warty rozważenia. Dodatek ten pozwala dołączyć do Mrocznego Bractwa, czyli do tajnego ugrupowania cichych zabójców. Będąc członkiem Mrocznego Bractwa można podejmować się nowych zleceń i korzystać z nowego sprzętu.

Dragon Bones

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten pozwala odwiedzać nowe lochy Scalecaller Peak Dungeons. Oprócz tego dostępne są m.in. walka ze smokiem Bone Dragon oraz nowy sprzęt.

Dragonhold

Cena dodatku to 2000 Crowns.

Dodatek ten pozwala na przemierzanie nowej krainy w regionie Pellitine w południowym Elsweyr. Czekają tam nowe questy, nowi przeciwnicy i nowy sprzęt.

Guilds and Glory: The 4-DLC Mega-Pack

Cena dodatku to 4000 Crowns.

To zestaw, w skład którego wchodzą dodatki Dark Brotherhood, Imperial City, Orsinium i Thieves Guild.

Horns of the Reach

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten pozwala odwiedzić nowe lochy Bloodroot Forge i Falkreath Hold. Znajdują się one w południowo-zachodnim Skyrim i oferują nowych przeciwników oraz nowy sprzęt (w tym także barwniki dyes i stroje).

Imperial City

To darmowy dodatek, przy czym żeby odwiedzić Imperial City postać musi awansować na co najmniej 10 poziom.

Rekomendowany zakup. W Imperial City możesz przystępować do nowych wydarzeń PvE oraz PvP związanych m.in. z przywróceniem ładu w stolicy, a także odwiedzać nowe lochy oraz pozyskiwać nowy sprzęt.

Murkmire

Cena dodatku to 2000 Crowns.

Dodatek ten pozwala odwiedzić tytułowe bagna znajdujące się w krainie Black Marsh. Można tam przystępować do nowych zadań, pokonywać nowe potwory i zdobywać nowy sprzęt.

Orsinium

Cena dodatku to 3000 Crowns. Zainteresuj się pakietem Guilds and Glory: The 4-DLC Mega-Pack, dzięki któremu zakup tego i innych DLC jest bardziej opłacalny.

Zakup warty rozważenia. Dodatek ten pozwala odwiedzić tytułową ojczyznę orków, w której do zaliczenia jest nowa linia fabularna. Można też badać nowe lochy z unikalnymi skarbami oraz przystępować do walk na arenie Maelstrom.

Scalebreaker

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten oferuje możliwość odwiedzenia dwóch "smoczych" lochów - Moongrave Fane oraz Lair of the Maarselok. Lochy przygotowano z myślą o 4-osobowych grupach i oferują wymagające potyczki z bossami.

Shadows of the Hist

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten pozwala odwiedzić dwa argoniańskie lochy - Cradle of Shadows i The Ruins of Mazzatun. Oferują one nowe walki i nowe przedmioty do zdobycia.

The Clockwork City

Cena dodatku to 2000 Crowns.

Dodatek ten umożliwia zbadanie tytułowego miasta i zmierzenia się z daedrycznym zagrożeniem. Nowe wyzwania czekają na grupy 12 graczy, którzy mogą zdobywać zestawy pancerzy i inne cenne skarby.

Thieves Guild

Cena dodatku to 2000 Crowns. Zainteresuj się pakietem Guilds and Glory The 4-DLC Mega-Pack, dzięki któremu zakup tego i innych DLC jest bardziej opłacalny.

Zakup warty rozważenia. Dodatek ten pozwala dołączyć do Gildii Złodziei i odwiedzić powiązaną z nią nową lokację Hew's Bane. Będąc członkiem Gildi Złodziei można podejmować się nowych zleceń i korzystać z nowego sprzętu.

Wolfhunter

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten pozwala odwiedzić nowe lochy tematycznie powiązane z wilkołakami i daedrycznym księciem Hircine. W lochach walczy się z nowymi potworami i bossami, a także odnajduje nowy sprzęt łowcy.

Wrathstone

Cena dodatku to 1500 Crowns.

Dodatek ten umożliwia odwiedzenie dwóch nowych lochów - Frostvault oraz Depths of Malatar. W lokajach tych czekają nowi silni przeciwnicy, ale do odnalezienia są również cenne skarby.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze7
2014-03-19
11:10

dotes Chorąży

już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.

Komentarz: dotes
2014-03-19
11:25

Drackula Legend

Drackula

[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.

Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.

Komentarz: Drackula
2014-03-19
19:27

Salim Konsul

Salim

Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.

Komentarz: Salim
2014-03-29
10:13

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.

Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.

Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.

Komentarz: Soulcatcher
2014-03-29
10:29

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.

Komentarz: Soulcatcher
2014-05-05
21:42

Gibsonn Generał

👍

Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)

Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol

Komentarz: Gibsonn
2020-06-18
15:02

Hamila Junior

Hamila

Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/

Komentarz: Hamila

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl