ESO: Zaklinanie; kombinacje Run - glify, broń, pancerz, biżuteria
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Online znajdziesz kilka tabel, które przedstawiają możliwe kombinacje Glifów, powstałych przez połączenie poszczególnych run - jest to proces powiązany z zaklinaniem. Tabele uszeregowane są według części wyposażenia, na które możesz nałożyć dany Glif: Broń, Pancerz, Biżuteria.
Podane w tabeli wartości i czas działania zostały zastąpione odpowiednio X i Y, gdyż na ich wartość ma wpływ to, jakiej Runy Rodzaju użyjesz przy ich tworzeniu - im lepsza, tym wartości te będą wyższe.
Glify nakładane na Broń
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Absorb Health | Odejmująca Runa Mocy + Oko | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Zdrowia. |
![]() | Glyph of Absorb Magicka | Odejmująca Runa Mocy + Makko | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Magicki. |
![]() | Glyph of Absorb Stamina | Odejmująca Runa Mocy + Deni | Zadaje X obrażeń od Magii i odnawia Y Staminy. |
![]() | Glyph of Crushing | Odejmująca Runa Mocy + Deteri | Przy trafieniu, zmniejsza pancerz wroga o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Decrease Health | Odejmująca Runa Mocy + Okoma | Zadaje X nieuchronnych obrażeń. |
![]() | Glyph of Flame | Dodająca Runa Mocy + Rakeipa | Zadaje X obrażeń od Ognia. |
![]() | Glyph of Foulness | Dodająca Runa Mocy + Haoko | Zadaje X obrażeń od Chorób. |
![]() | Glyph of Frost | Dodająca Runa Mocy + Dakeipa | Zadaje X obrażeń od Mrozu. |
![]() | Glyph of Hardening | Dodająca Runa Mocy Deteri | Przy trafieniu, nakłada na ciebie tarczę, absorbującą X obrażeń, przez Y sekund. |
![]() | Glyph of Poison | Dodająca Runa Mocy + Kuoko | Zadaje X obrażeń od Trucizny. |
![]() | Glyph of Rage | Dodająca Runa Mocy + Okori | Zwiększa twoją Moc ataków fizycznych o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Shock | Dodająca Runa Mocy + Meip | Zadaje X obrażeń od Błyskawic. |
![]() | Glyph of Weakening | Odejmująca Runa Mocy + Okori | Przy trafieniu, zmniejsza Moc ataków wroga o X na Y sekund. |
Glify nakładane na Pancerz
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Health | Dodająca Runa Mocy + Oko | Zwiększa maksymalne Zdrowie o X. |
![]() | Glyph of Magicka | Dodająca Runa Mocy + Makko | Zwiększa maksymalną Magickę o X. |
![]() | Glyph of Stamina | Dodająca Runa Mocy + Deni | Zwiększa maksymalną Staminę o X. |
Glify nakładane na Biżuterię
Ikona | Nazwa | Komponenty | Efekt |
![]() | Glyph of Bashing | Dodająca Runa Mocy + Kaderi | Zwiększa o X obrażenia zadawane przez uderzenie tarczą (Bash). |
![]() | Glyph of Crushing | Odejmująca Runa Mocy + Deteri | Zmniejsza pancerz trafionego wroga o X na Y sekund. |
![]() | Glyph of Decrease Physical Harm | Odejmująca Runa Mocy + Taderi | Zwiększa o X pancerz. |
![]() | Glyph of Decrease Spell Harm | Odejmująca Runa Mocy + Makderi | Zwiększa o X odporność na Magię. |
![]() | Glyph of Disease Resist | Odejmująca Runa Mocy + Haoko | Zwiększa o X odporność na Choroby. |
![]() | Glyph of Fire Resist | Odejmująca Runa Mocy + Rakeipa | Zwiększa o X odporność na Ogień. |
![]() | Glyph of Frost Resist | Odejmująca Runa Mocy + Dekeipa | Zwiększa o X odporność na Mróz. |
![]() | Glyph of Health Regen | Dodająca Runa Mocy + Okoma | Zwiększa o X regenerację Zdrowia. |
![]() | Glyph of Increase Magical Harm | Dodająca Runa Mocy + Makderi | Dodaje X obrażeń od magii. |
![]() | Glyph of Increase Physical Harm | Dodająca Runa Mocy + Taderi | Dodaje X obrażeń od broni. |
![]() | Glyph of Magicka Regen | Dodająca Runa Mocy + Makkoma | Zwiększa o X regenerację Magicki. |
![]() | Glyph of Poison Resist | Odejmująca Runa Mocy + Kuoko | Zwiększa o X odporność na Trucizny. |
![]() | Glyph of Potion Boost | Dodająca Runa Mocy + Oru | Zwiększa o X skuteczność działania Mikstur. |
![]() | Glyph of potion Speed | Odejmująca Runa Mocy + Oru | Zmniejsza czas odnowienia Mikstur, o poziomie niższym od przedmiotu na którym nałożone jest to zaklęcie o X sekund. |
![]() | Glyph of Reduce Feat Cost | Odejmująca Runa Mocy + Denima | Zmniejsza koszt umiejętności korzystających ze Staminy. |
![]() | Glyph of Reduce Spell Cost | Odejmująca Runa Mocy + Makkoma | Zmniejsza koszt umiejętności korzystających z Magicki. |
![]() | Glyph of Shielding | Odejmująca Runa Mocy + Kaderi | Zmniejsza o X koszt uderzenia tarczy (Bash), a także o Y koszt blokowania się. |
![]() | Glyph of Shock Resist | Odejmująca Runa Mocy + Meip | Zwiększa o X odporność na Błyskawice. |
![]() | Glyph of Stamina Regen | Dodająca Runa Mocy + Denima | Zwiększa o X regenerację Staminy. |
Komentarze czytelników
dotes Chorąży
już na pierwszej stronie poradnika podajesz nieprawdę, chodzi mi o klasy postaci. Niestety nie grałeś chyba w ta grę. W tej grze nie ma przypisanej roli dla jakiejkolwiek klasy. Ja grałem sobie dragonknightem magiem i grało mi się bardzo przyjemnie. Spotkałem w grze "warlocka" - maga nightblade, który posługiwał się laską destruction i skilami wysysającymi życie. Po rozmowie z nim dowiedziałem się, że pomysł wziął oglądając na youtube postać na 50 lvl. To tylko dwa przykłady. Grając w trzy open bety widziałem niesamowite kombinacje klas/ras/armoru co daje naprawdę dużą ilość najprzeróżniejszych kombinacji. Do zainteresowanych - proponuję nie czytać tego "poradnika", bo skoro już na pierwszej stronie autor "wowizuje" ta grę to nie ma o czym mówić.
Drackula Legend
[1] Autor nie pisze nieprawdy tylko ujal cala gre zbyt ogolnikowo. wszelkie zamieszczone informacje to ogolnikowe opisy poszczegolnych elementow gry.
Szkoda ze taka to ma forme bo w tekscie nie ma nic czego bym nie wiedzial juz po pierwszej weekendowej becie. Autor powinien raczej skupic sie na bardziej praktycznym poradniku.
Salim Konsul
Nie grałem w Betę więc z ciekawością przeczytałem cały poradnik.
Wowa wyczułem w craftingu natomiast rozwój postaci bardziej przypomina skyrim oprócz zdobywania expa za zadania oczywiście. Czyli pełna dowolność mieszania klas/ras i armoru.
Soulcatcher Legend
dotes --> moim zdaniem ty nie grałeś. Trzy podstawowe drzewa umiejętności są przypisane do klasy postaci. Także nie da się być np. Wojownikiem i mieć skille Maga. Wybierając klasę zamykasz sobie możliwość używania (w sumie) 9 drzewek umiejętności z innych klas.
Co do kombinacji klasy i rodzaju uzbrojenia to jest to umiejętność dosyć teoretyczna ponieważ Mag ma bonusy tylko od lekkiego armour, łucznicy i walczący wręcz od średniej, tankowiec od ciężkiej.
Bonusy te w wypadku magów i postaci mających zadawać fizyczny damage wprost wpływają na ilość zadawanych obrażeń. Także Mag w zbroi jest możliwy tyle że będzie to bezsensowny mag bo żądający słaby damage.
Czy wojownik może walczyć Destruction Staff, tak tylko pamiętaj że siła ataku zależy od Magica, a to nie jest podstawowy parametr dla Wojownika.
Soulcatcher Legend
Salim ---> gdyby była pełna dowolność, na końcu wszyscy mieli by takie same postacie, magów w plate armour z umiejętnością znikania. Ale tak nie jest. Dali bardzo dużo kombinacji i trudno jest wskazać które są dobre, dodatkowo masz ograniczoną ilość punktów do rozdysponowania. Także zapewne skończymy z bardzo dużą różnorodnością postaci i to jest fajne, ale nie oznacza że buildy będą dobre i to też jest fajne.
Gibsonn Generał
Temu na gorze chodzilo o to, ze assassin moze uzywac stafu, jasne ze moze ale skili sorcera juz nie, jedynie skili z broni maga. Kto co woli, dowolnosc i swoboda rzeczywiscie przeolbrzymia :)
Gre polecam a i dzieki ci Panie za abonament bo to naturalna bariera przed gimbazą, ktora na pytanie dlaczego gra ci sie nie podoba ( nawet nie grali) 9/10 odpowiada "no bo abonament kurca" hehe... lol
Hamila Junior
Chyba trochę zbyt ogólny poradnik jak na mój gust :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



































