The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Elder Scrolls Online - crafting The Elder Scrolls Online poradnik, solucja

Poradnik na temat craftingu z gry The Elder Scrolls Online zawiera wszystkie niezbędne informacje dla każdego bohatera rozpoczynającego swoją przygodę z kowalstwem, krawiectwem, stolarstwem, zaklinaniem czy alchemią - The Elder Scrolls Online - crafting - The Elder Scrolls Online - poradnik do gry

Poradnik na temat craftingu z gry The Elder Scrolls Online zawiera wszystkie niezbędne informacje dla każdego bohatera rozpoczynającego swoją przygodę z kowalstwem, krawiectwem, stolarstwem, zaklinaniem czy alchemią. Wszystkie profesje zostały szczegółowo opisane i wyjaśnione. Poradnik zawiera dokładny opis dostępnych w grze materiałów, a także sposoby na ich zdobycie. Dowiesz się m.in. jak zdobyć metale wybranej rudy czy jakie istnieją przydatne kombinacje run. Rzemiosło w Elder Scrolls Online jest bardzo rozbudowane i, w przeciwieństwie do większości gier MMO, pozwala na dużo większą personalizację - można zrobić niemal dowolny przedmiot, dostosowując go do swoich potrzeb zarówno pod względem funkcjonalnym jak i wizualnym (mowa tu o kowalstwie, krawiectwie i stolarstwie). Z tego też powodu, sporo graczy ma problemy z odnalezieniem się w tym wszystkim, co często sprowadza się do tego, że odpuszczają sobie całą zabawę w wytwarzanie przedmiotów, kastrując niejako zawartość gry. Dzięki temu poradnikowi nie będziesz musiał rezygnować z rzemiosła. The Elder Scrolls Online to gra studia Zenimax Online we współpracy z Bethesda. Po raz kolejny wkraczamy do surowego świata wojny jakim jest kontynent Tamriel, w którym wywiązał się spór o tron cesarski w Cyrodiil między trzema frakcjami. Elder Scrolls Online to gra MMORPG osadzona w znanych nam z poprzednich serii klimatach. Nie zabrakło tu nawiązań do poprzednich gier z tego gatunku. Gra oferuje mnóstwo aktywności zarówno dla graczy, którzy chcą grać w pojedynkę jak i dla tych, którzy lubią być częścią grupy.

W poradniku dotyczącym craftingu w The Elder Scrolls Online opisane zostały:

  • wszystkie umiejętność w każdym z drzewek danego rzemiosła, z jednoczesnym wskazaniem tych najbardziej przydatnych;
  • zalecany sposób rozwoju każdego z rzemiosł;
  • dokładny opis rzemiosła Zaklinanie, z wyszczególnieniem wszystkich możliwych do stworzenia Glifów;
  • wskazówki dotyczące doboru odpowiedniego rzemiosła (lub kilku z nich), w zależności od własnych preferencji, wyboru klasy i funkcji, jaką ma pełnić twoja postać.