Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksterminacja | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Eksterminacja

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne, przy czym jego zaliczenie może przybliżyć Cię do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Towarzyszy.

Jedyny możliwy zleceniodawca tego questu to Aela - Eksterminacja | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jedyny możliwy zleceniodawca tego questu to Aela. Po tym jak zgodzisz się na wykonanie zlecenia możesz zostać poproszony o jedną z dwóch rzeczy. Pierwszy wariant zakłada, że Aela będzie chciała pozbyć się losowego drapieżnika lub potwora, który w zależności od wyników losowania będzie mógł przebywać między innymi w swoim legowisku czy wewnątrz domu jakiegoś mieszkańca Skyrim. Wyjdź z Białej Grani i wybierz się w oznaczone przez grę miejsce. Po dotarciu do celu rozpraw się z drapieżnikiem lub potworem (powyższy screen).

Drugi wariant zakłada oczyszczenie całego legowiska drapieżników lub potworów - Eksterminacja | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Drugi wariant zakłada oczyszczenie całego legowiska drapieżników lub potworów. Także i tu musisz rozpocząć od opuszczenia Białej Grani i wybrania się w oznaczone przez grę miejsce. Podstawowa różnica polega natomiast na tym, że będziesz musiał wejść do legowiska i zabić wszystkie przebywające w nim drapieżniki lub potwory (powyższy screen). Niezależnie od taki jakie wytyczne otrzymałeś powróć do Aeli po zakończeniu walk i odbierz nagrodę w postaci złota.