Uaktywnienie questu | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
Aktualizacja:
Uaktywnienie questu
Wymagania do uaktywnienia questu: Pierwszą część tego questu możesz zaliczyć w dowolnym momencie gry. Co ciekawe, jest to jedyny quest daedryczny, którego nie można przegapić, albowiem jest on automatycznie uaktywniany podczas zaliczania głównego questu zatytułowanego Pradawna wiedza (oczywiście tylko jeśli wcześniej samodzielnie go nie rozpocząłeś). Drugą część tego questu możesz zaliczyć dopiero po awansowaniu na co najmniej 15 poziom doświadczenia.

Quest ten możesz uaktywnić na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym sposobem jest odbycie rozmowy z Uragiem gro-Shubtem w ramach głównego questu Pradawna wiedza. Postać ta przebywa w Arcanaeum w Akademii w Zimowej Twierdzy (północna część Skyrim), a opisywany daedryczny quest zostałby uaktywniony po przeczytaniu otrzymanej od Uraga księgi Refleksje nad Prastarymi Zwojami (powyższy screen).

Zagadaj ponownie do Uraga gro-Shuba celem wypytania go o księgę Refleksje nad Prastarymi Księgami spisaną przez Septimusa Signusa (powyższy screen), stwierdzając, że jej autor najwyraźniej postradał zmysły i jej treść jest dla Ciebie zupełnie niezrozumiała. Od maga dowiesz się, że Septimus zaszył się gdzieś na odludziu, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do wyruszenia na jego poszukiwania.

Drugi sposób na uaktywnienie tego questu to wybranie się do kryjówki Septimusa Signusa jeszcze przed odbyciem rozmowy z Uragiem gro-Shubem. Mógłbyś w rezultacie zaliczyć cały daedryczny quest jeszcze przed rozpoczęciem głównego zadania Pradawna wiedza. Niezależnie od podjętej przez Ciebie decyzji należy zająć się tematem odnalezienia Septimusa Signusa. W celu dotarcia do miejsca pobytu maga musisz otworzyć mapę i wybrać się do lokacji o nazwie posterunek Septimusa Signusa (powyższy screen), zlokalizowanej na północ od Akademii w Zimowej Twierdzy.

Dotarcie do celu podróży nie jest niestety łatwe. Zacznij od odnalezienia miejsca, w którym będziesz się mógł bezpiecznie ześlizgnąć (powyższy screen), docierając do linii brzegowej. Po znalezieniu się przy wodzie będziesz miał już ułatwioną sprawę, bo wystarczy kierować się na północ, omijając po drodze kilka większych wysp.

Zachowaj ostrożność, bo w drodze do miejsca pobytu Septimusa możesz wpaść między innymi na horkery. Jeżeli ich eliminacja z jakichś powodów sprawia Ci problemy, to możesz je na szczęście ominąć, gdyż nie powinny się za Tobą rzucić w pogoń. Kontynuuj przeprawę aż dotrzesz do posterunku Septimusa Signusa (powyższy screen). Zbliż się do niewielkiego włazu i przedostań do środka.

Udaj się tu prosto, a po znalezieniu się w niewielkiej pieczarze zejdź ostrożnie na dół z zamiarem zainicjowania rozmowy z Septimusem Signusem (powyższy screen). Oszalały mag poinformuje Cię, że Prastarego Zwoju należy szukać w Czarnej Przystani, ale z punktu widzenia zaliczenia opisywanego daedrycznego questu bardziej będzie interesowała się inna część jego wypowiedzi. Septimus poprosi Cię mianowicie o wyświadczenie mu przysługi i zapisanie treści Prastarego Zwoju w specjalnym krasnoludzkim artefakcie. Mag przekaże w Twoje ręce dwa przedmioty potrzebne do zrealizowania tego zadania, a mianowicie Kulę Harmonii, dzięki której będzie można przedostać się do krasnoludzkiej konstrukcji, oraz pusty leksykon, który posłuży do zachowania treści zwoju.
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
- Okno do świata duchów
- Uaktywnienie questu | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
- Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1) | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
- Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2) | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
- Zdobycie próbek krwi | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
- Finał prac Septimusa Signusa | Okno do świata duchów | Solucja Skyrim
- Okno do świata duchów
- Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
