9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do The Elder Scrolls V: Skyrim znajdziesz pierwszą grupę lokacji (punkty 1-15) z dziewiątego sektora mapy świata. Chodzi tu o południowo-wschodnią część krainy. Każda lokacja zawiera krótki opis oraz opcjonalnie dodatkowe informacje o jej unikalnych cechach (np. powiązanie z questami albo specjalny loot).
[9] Południowo-wschodnie Skyrim


1. FARMA SARETHI
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
2. WAROWNIA TREVY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Warownia jest okupowana przez bandytów i dzikie zwierzęta. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Infiltracja.
3. JASKINIA LAWINOWA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wrogiego maga.
4. POLANA JESIENNEGO CIENIA
Typ lokacji: -
Dostępność: zawsze
Uwagi: Polana jest okupowana przez dzikie zwierzęta i wiły (odmiana potworów).
5. SKAŁA SHORA

Typ lokacji: wioska
Dostępność: zawsze
Uwagi: W głównej części wioski nie spotkasz żadnych przeciwników, aczkolwiek lokalna kopalnia jest okupowana przez pająki.
6. FORT ZIELONY MUR

Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu wojny domowej Bitwa o fort Zielony Mur (Legion Cesarski).
7. ANGARVUNDE
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Loch jest okupowany przez draugry.
8. TARTAK BORUSERCE
Typ lokacji: tartak
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
9. KIEŁ FALDARA
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort jest okupowany przez bandytów i dzikie zwierzęta.
10. POSIADŁOŚĆ ZŁOTOBLASK

Typ lokacji: posiadłość
Dostępność: Eksploracja posiadłości staje się możliwa dopiero w trakcie questu Gildii Złodziei W otwarte karty.
Uwagi: Posiadłość jest okupowana przez wrogo nastawionych najemników i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu Gildii Złodziei W otwarte karty.
11. GOSPODARSTWO RADOSNYCH I PIĘKNYCH
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
12. STAJNIE W PĘKNINIE
Typ lokacji: stajnia
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej możesz przede wszystkim skorzystać z usług powozu oraz zakupić konia.
13. PĘKNINA

Typ lokacji: miasto
Dostępność: zawsze
Uwagi: Pęknina to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów (głównych i pobocznych). Przy pierwszej próbie wejścia do Pękniny należy przekupić strażnika lub skorzystać z retoryki. W miejscu tym odnajdziesz między innymi mnóstwo sklepów oraz siedzibę Gildii Złodziei, która ukryta jest w kanałach.
14. MGLISTA TWIERDZA

Typ lokacji: zamek
Dostępność: zawsze
Uwagi: Mglista Twierdza jest częścią miasta o nazwie Pęknina (sektor 9, punkt 13) i związanych z jest z nim kilka questów. Warto dodać, że lokację tę możesz wybierać bezpośrednio z poziomu mapy świata (bez konieczności przechodzenia przez całą Pękninę w celu dotarcia do twierdzy).
15. JASKINIA POLNEGO GŁAZU

Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest domyślnie okupowana przez dzikie zwierzęta. Wyjątek stanowi daedryczny quest Przeklęte plemię, gdyż pojawiają się w niej wtedy giganty. Miejsce to jest połączone z lokacją Gaj Giganta (sektor 9, punkt 18).
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
- Mapy świata
- Zestawienie lokacji | Mapy świata w Skyrim
- 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim
- 1 - Północno-zachodnie Skyrim (25-53) | Mapy świata w Skyrim
- 2 - Północne Skyrim (01-16) | Mapy świata w Skyrim
- 2 - Północne Skyrim (17-41) | Mapy świata w Skyrim
- 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim
- 3 - Północno-wschodnie Skyrim (10-32) | Mapy świata w Skyrim
- 4 - Wschodnie Skyrim (01-19) | Mapy świata w Skyrim
- 4 - Wschodnie Skyrim (20-45) | Mapy świata w Skyrim
- 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim
- 5 - Środkowe Skyrim (22-47) | Mapy świata w Skyrim
- 6 - Zachodnie Skyrim (01-18) | Mapy świata w Skyrim
- 6 - Zachodnie Skyrim (19-43) | Mapy świata w Skyrim
- 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata
- 8 - Południowe Skyrim (01-15) | Mapy świata
- 8 - Południowe Skyrim (16-33) | Mapy świata
- 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata
- 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata
- Mapy świata
- Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
