9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie atlasu świata do The Elder Scrolls V: Skyrim znajdziesz drugą grupę lokacji (punkty 16-31) z dziewiątego sektora mapy świata. Chodzi tu o południowo-wschodnią część krainy. Każda lokacja zawiera krótki opis oraz opcjonalnie dodatkowe informacje o jej unikalnych cechach (np. powiązanie z questami albo specjalny loot).

16. KOPALNIA UTRACONE WIDOKI

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

17. DOMEK MYŚLIWSKI CZARNYCH-RÓŻ

Typ lokacji: chata - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: Domek jest okupowany przez wrogo nastawionych najemników i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Złożone obietnice.

18. GAJ GIGANTA

Typ lokacji: gaj - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: gaj

Dostępność: zawsze

Uwagi: Gaj jest zgodnie z nazwą okupowany przez giganta i miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Przeklęte plemię. W celu dotarcia do gaju trzeba przejść przez Jaskinię Polnego Głazu (sektor 9, punkt 15).

19. AVANCHNZEL

Typ lokacji: ruiny - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: ruiny

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez krasnoludzkie konstrukcje i najlepiej je zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Największe głębiny.

20. LARGASHBUR

Typ lokacji: fort - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort ten jest zamieszkiwany przez przyjaźnie nastawione orki, przy czym po dotarciu na miejsce mogą one być atakowane przez giganta. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Przeklęte plemię.

21. WIEŻA MROCZNEGO ŚWIATŁA

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez potwory i wiedźmy. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Skrucha.

22. RUINY RKUND

Typ lokacji: ruiny

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiły (odmiana potworów).

23. KRYSZTAŁOWA JASKINIA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez dzikie zwierzęta.

24. FARMA ŚNIEŻNYCH-STÓP

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

25. SŁOWICZA KOMNATA

Typ lokacji: jaskinia - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: Eksploracja komnaty staje się możliwa dopiero w trakcie questu Gildii Złodziei Odrodzona trójca.

Uwagi: Wejście do jaskini jest odblokowywane w trakcie zaliczania questu Gildii Złodziei Odrodzona trójca. Już po zakończeniu przygody z gildią możesz wykorzystywać to miejsce w formie kryjówki.

26. KAMIEŃ CIENIA

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.

27. SZCZYT POSTRADANEJ MOWY

Typ lokacji: siedziba smoka - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: siedziba smoka

Dostępność: zawsze

Uwagi: Lokacja domyślnie jest okupowana przez czarnoksiężnika i szkielety, przy czym jeżeli zdecydujesz się na jej zbadanie już po zaliczeniu głównego questu Budzenie smoka to spotkasz tu właśnie smoka.

28. FORELHOST

Typ lokacji: loch - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Na eksplorację tych ruin warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub pobocznego questu Szturm na smoczych kultystów. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Rahgota.

29. JAR PĘKNIĘTEGO HEŁMU

Typ lokacji: obozowisko; jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia i jej okolice są okupowane przez bandytów.

30. SYGNAŁ STENDARRA

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

31. STRAŻNICA W RIFT

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Strażnica jest okupowana przez wrogo nastawione orki.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-01-25
10:15

Decha363 Junior

Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić

Komentarz: Decha363
2021-05-20
22:00

SkapeInBlack Junior

Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód

Komentarz: SkapeInBlack
2021-05-20
22:08

SkapeInBlack Junior

😂

dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche

Komentarz: SkapeInBlack
2022-01-22
15:10

Krisek9 Legionista

Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?

Komentarz: Krisek9
2023-01-05
16:49

NightHover Junior

Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.

Komentarz: NightHover
2023-01-12
14:18

miauzdra Junior

Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin

Komentarz: miauzdra
2023-09-02
16:51

ModującySam Legionista

Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.

Komentarz: ModującySam
2024-03-25
20:58

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?

Komentarz: yarocorpse
2024-04-08
20:44

yarocorpse Centurion

yarocorpse

Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.

Komentarz: yarocorpse
2024-07-18
04:01

TymRazemMag Junior

😒

Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.

Komentarz: TymRazemMag

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl