Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
Aktualizacja:
Wysiłki Arniela
Nowy cel główny: Zanieś dziesięć trybów Arnielowi Gane
Uwaga! W grze dostępne są w sumie cztery opcjonalne zadania o takiej nazwie i jako że stanowią one jeden ciąg zostały opisane poniżej. Szansa na otrzymanie pierwszego zlecenia od Arniela pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu drugiego nadrzędnego questu Akademii w Zimowej Twierdzy (W podziemiach Saarthal), przy czym najprawdopodobniej stanie się to nieco później. Arniel wymaga mianowicie żebyś dostatecznie udowodnił swoją przydatność w Akademii, a to oznacza konieczność zaliczenia dość dużej liczby głównych i pobocznych zadań tej organizacji.

Odszukaj maga Arniela Gane, który najczęściej podróżuje po głównym placu Akademii w Zimowej Twierdzy. Zainicjuj rozmowę i zapytaj się Arniela czy nie potrzebuje pomocy. Jeżeli mag niemal od razu zakończy rozmowę, to będzie to znak, że nie zwróciłeś jeszcze swoimi czynami jego uwagi i w takiej sytuacji musisz spróbować w dalszej części gry. Jeżeli natomiast Twoje czyny zapewniły Ci wystarczającą sławę, to Arniel podzieli się z Tobą szczegółami (powyższy screen) i poprosi Cię o dostarczenie mu dziesięciu dwemerskich trybów potrzebnych do eksperymentów.

Zauważ, że na Twojej mapie nie pojawiły się żadne szczegółowe wskaźniki, albowiem dwemerskich trybów musisz poszukać we własnym zakresie. Tego typu obiekty można mianowicie odnajdywać w krasnoludzkich ruinach i najprościej byłoby wybrać się do ruin Mzulft (powyższy screen) odwiedzanych przy okazji wykonywania nadrzędnego questu Akademii Ujawnianie niewidocznego lub do ruin Alftand odwiedzanych przy okazji zaliczania głównego questu gry Odnalezienie Prastarego Zwoju. Uwaga - Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że bohater może unieść co najmniej 100 kilogramów sprzętu, albowiem każdy z odnalezionych trybików będzie ważył 10 kilogramów.

Po dotarciu do upatrzonych przez siebie ruin przystąp do ich starannej eksploracji, pomagając sobie czarem Promień Światła lub innym zbliżonym zaklęciem do rozjaśniania otoczenia. Poszukiwane dwemerskie tryby mogą leżeć luzem (powyższy screen) lub być odnajdywane przy zniszczonych krasnoludzkich maszynach. Po uzbieraniu 10 trybów powróć do Akademii w Zimowej Twierdzy i porozmawiaj z Arnielem. Mag podziękuje Ci za pomoc i przekaże Ci trochę złota.
Nowy cel główny: Porozmawiaj z Enthirem

W zależności od tego kiedy rozpocząłeś pierwszy quest dla Arniela, do drugiego zadania dla maga będziesz mógł przystąpić od razu lub dopiero po upływie kilku dni. Porozmawiaj z Arnielem i zapytaj go czy nie potrzebuje jeszcze Twojej pomocy. Jeżeli spełniłeś warunki do uaktywnienia drugiego questu, to od Arniela powinieneś się dowiedzieć, że poprosił Enthira o dostarczenie mu pewnej rzeczy. Problem w tym, że Enthir odmawia jej przekazania (powyższy screen).

Enthira zazwyczaj można odnaleźć w jednym z pomieszczeń w Komnacie Osiągnięć. Rozpocznij rozmowę i porusz temat przedmiotu dla Arniela (powyższy screen), dowiadując się, że Enthir go nie przekaże dopóki nie dostarczysz mu pewnego magicznego kostura. Jak się zapewne domyślasz, Twoim kolejnym zadaniem będzie wyruszenie na poszukiwania tego artefaktu.
Nowy cel główny: Zdobądź kostur

Pożądany przez Enthira kostur jest przetrzymywany w losowo wybranej lokacji świata gry, tak więc otwórz mapę, zlokalizuj to miejsce i następnie zaplanuj wyprawę. Po dotarciu do celu podróży konieczne okaże się zapewne zbadanie ruin, twierdzy lub innej tego konstrukcji, okupowanej przez żywych przeciwników lub przez potwory (powyższy screen).

Poszukiwany kostur powinien znajdować się w posiadaniu najpotężniejszego przeciwnika okupującego wskazaną przez grę lokację (powyższy screen) i niestety musisz się liczyć z tym, że postać ta będzie zapewne dysponowała mocno rozwiniętymi zdolnościami magicznymi. Po wygranej bitwie zbadaj ciało wroga i zabierz ze sobą kostur Tandila.
Nowy cel główny: Zanieś kostur Enthirowi
Nowy cel główny: Porozmawiaj z Arnielem

Powróć do Akademii w Zimowej Twierdzy i przekaż zdobyty niedawno kostur Enthirowi, otrzymując w zamian wypaczony klejnot duszy (powyższy screen). Możesz już udać się do Arniela i podarować mu klejnot. Arniel stwierdzi, że czeka go dużo pracy i niestety tym razem nie podaruje Ci żadnego prezentu.
Nowy cel główny: Umieść wypaczony klejnot w konwektorze

W zależności od tego kiedy rozpocząłeś pierwszy quest dla Arniela, do opisywanego trzeciego zadania dla maga będziesz mógł przystąpić od razu lub dopiero po upływie kilku dni. Porozmawiaj z Arnielem i zapytaj go czy nie potrzebuje jeszcze z czymś pomocy. Jeżeli spełniłeś warunki do uaktywnienia trzeciego questu, to Arniel opowie Ci znacznie więcej o szczegółach swoich badań i poprosi Cię o wybranie się ze zdobytym wcześniej wypaczonym klejnotem duszy do trzech krasnoludzkich konwektorów (powyższy screen). Do każdego z konwektorów będziesz musiał włożyć klejnot i następnie go podgrzać, wykorzystując otrzymane od maga zaklęcie Konwekcja Arniela (kategoria Zniszczenie).

Otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że pojawiło się na niej sześć punktów wskazujących miejsca występowania konwektorów. Są to mianowicie:
- krasnoludzkie ruiny Mzulft (wschodnia część mapy)
- lochy zlokalizowane niedaleko ruin Mzulft (wschodnia część mapy)
- obszar leśny pomiędzy Skałą Shora, a Polaną Jesiennego Cienia (południowo-wschodnia część mapy)
- obszar niedaleko wejścia do krasnoludzkich ruin Bthalft (południowa część mapy)
- ruiny przy rzece niedaleko Przeprawy Skrytego Ludu (północno-zachodnia część mapy)
- ruiny przy rzece niedaleko Reduty Druadach (północno-zachodnia część mapy)
Osobiście polecam wybrać się najpierw w okolice ruin Mzulft (powyższy screen), gdyż lokację tę powinieneś mieć już odkrytą dzięki zaliczeniu nadrzędnego questu Ujawnianie niewidocznego. Oczywiście jeżeli poodkrywałeś inne lokacje z listy, to możesz je wybrać, zwłaszcza że nie będziesz dzięki temu musiał schodzić pod ziemię.

Po dotarciu w wybrane przez siebie miejsce rozejrzyj się za dwemerskim konwektorem (powyższy screen).

Wejdź w interakcję z konwektorem. Po otwarciu okna inwentarza przejdź do zakładki Różne, wybierz z listy wypaczony klejnot duszy (powyższy screen) i wciśnij klawisz R w celu umieszczenia klejnotu w konwektorze.
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
- Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Informacje wstępne | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Trudne początki | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Z nosem w księgach (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Z nosem w księgach (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Nasycenie | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Oko Magnusa | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Powrót do Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Spostrzeżenia Shalidora | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Prośba Onmunda | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Eksperyment J'zargo | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wysiłki Arniela (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wstrząs | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przemiany | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar iluzji | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar zniszczenia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przywołania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przywracania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne - Klejnoty duszy | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne - Odebranie przedmiotu do zaklęcia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne - Odnalezienie księgi | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne - Zaklęcie Brelyny | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne- Odnalezienie alembiku Tolfdira | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne- Relikt | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
