Laska Magnusa (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
Aktualizacja:

Zachowaj ostrożność, bo w okolicy tej spotkasz widmowego draugra oraz widmowego ogara bojowego. Nie przesuwaj się w trakcie walk na zachód, bo doprowadziłoby to do kolejnego pozbawienia bohatera many. Po wygranej bitwie możesz włamać się do południowego pomieszczenia, w którym ukryto między innymi naostrzony pradawny norski wielki miecz spopielenia, bądź też od razu wybrać północno-zachodni korytarz, docierając do nowych drzwi (powyższy screen).

Zapisz stan gry i dopiero wtedy otwórz żelazne drzwi. W kolejnej sali do pokonania jest widmowy draugr - pan śmierci (powyższy screen). W miarę możliwości trzymaj tego potwora na dystans i nie pozwalaj mu zbyt często korzystać z posiadanych mocy. Po wygranym pojedynku podejdź do znajdującej się w tym pomieszczeniu tablicy, dzięki czemu poznasz nowe Słowo Mocy - Piasek, Spowolnienie Czasu.

Ruszaj na zachód. Po dotarciu do długiego korytarza spodziewaj się ataku ze strony nowych potworów. W trakcie rozgrywania tej bitwy absolutnym priorytetem powinno być dla Ciebie szybkie wyeliminowanie widmowego draugra - mściciela (powyższy screen), a to dlatego, że nieumarły ten włada magią i może sobie przyzwać na pomoc między innymi atronacha mrozu. Dopiero po pozbyciu się mściciela zajmij się innymi draugrami oraz szkieletami.

Po zakończonych walkach przejdź do zachodniego pomieszczenia i obejrzyj nową scenkę. Zbadaj okolicę, po czym wybierz się na południe, docierając do dużej bramy (powyższy screen). Otwórz bramę i zapisz stan gry, a to dlatego, że przed Tobą walka z Morokejem, czyli głównym bossem tego questu.

Co ciekawe, boss początkowo nie będzie Tobą zainteresowany, tak więc będziesz mógł starannie zaplanować swój atak. Zauważ mianowicie, że jest on otoczony barierą ochronną podtrzymywaną przez dwóch innych magów. Zignoruj chwilowo wszystkie te postacie i skorzystaj ze schodów w celu dotarcia na najwyższy poziom tutejszej konstrukcji (powyższy screen). Zalety tego rozwiązania docenisz już za kilka chwil, albowiem nie tylko będziesz dysponował świetnym polem widzenia, ale zmniejszy się też ryzyko, że już po rozpoczęciu walk boss nagle się do Ciebie zbliży.

Po tym jak poczyniłeś stosowne przygotowania zaatakuj obu zniewolonych czarodziejów (powyższy screen). Dobrze byłoby gdyby każda z tych osób zginęła w wyniku jednego silnego ataku, dzięki czemu nie będziesz musiał odbywać z nią dodatkowego pojedynku. Gdy tylko drugi z magów zginie bariera ochronna wokół Morokeja zniknie i przystąpicie do właściwej walki.

W trakcie tego pojedynku musisz przede wszystkim na uwadze to, że boss będzie starał się regularnie atakować Cię błyskawicami (powyższy screen). Polecam pozostawać w ciągłym ruchu, często stosować zaklęcia ochronne blokujące ataki magiczne bossa i wykorzystywać to, że znajdujesz się w trudno dostępnym miejscu, wycofując się z pola widzenia Morokeja gdy tylko odniesiesz poważne obrażenia.

Morokej może również zdecydować się na przywołanie sobie na pomoc atronacha (powyższy screen) i taka sytuacja niestety zwiększy dodatkowo poziom trudności tej bitwy. Jeżeli boss ma jeszcze dużo energii, to najpierw powinien zginąć atronach. W przeciwnym wypadku zignoruj przyzwaną istotę, skupiając się tylko na osłabianiu Morokeja.

Musisz naturalnie walczyć do momentu, w którym Morokej straci cały pasek zdrowia i zginie. Podejdź do jego ciała i zbadaj je celem zabrania Laski Magnusa (powyższy screen). Oprócz tego warto podnieść maskę Morokeja, która jest nie tylko przydatnym elementem wyposażenia, ale także obiektem związanym z jednym z pobocznych questów gry.
Nowy cel główny: Wróć do Tolfdira

Powróć na najwyższy poziom konstrukcji i odszukaj w południowej części sali ścieżkę prowadzącą na wschód (powyższy screen). W okolicy tej znajdują się dwie skrzynie i warto je zbadać, bo można w ten sposób zdobyć kilka naprawdę cennych artefaktów. Otwórz wschodnie drzwi i obejrzyj ostatnią już scenkę. Możesz ruszać dalej.

Odsuń zasuwę i otwórz nowe drzwi. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do pomieszczenia, w którym zostaniesz zatrzymany przez nasłanego przez Ancano thalmorczyka o imieniu Estromo. Odbądź krótką rozmowę z tą postacią, po czym przystąp do walki (powyższy screen). Estromo warto zaatakować zanim jeszcze zakończy swoją przemowę, dzięki czemu już na starcie zyskasz nad nim przewagę. Osobiście polecam odrzucić go z pomocą Krzyku Nieugięta Siła i następnie dobić dowolnymi czarami.

Możesz się trochę rozejrzeć po okolicy lub od razu wybrać wschodni korytarz. Po dotarciu do nowych drzwi wejdź w interakcję z drugą zasuwą. Możesz już podejść do drabinki, dzięki której powrócisz na powierzchnię (powyższy screen).

Otwórz mapę świata i zauważ, że zniknęła z niej Akademia. Wybierz się w rezultacie do ochranianej w jednym z poprzednich questów Zimowej Twierdzy (powyższy screen). Po dotarciu na miejsce skieruj się oczywiście w stronę mostu łączącego wioskę z Akademią.

Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym tutejsi magowie będą walczyli z magiczną anomalią. Zaczekaj aż bitwa dobiegnie końca (możesz oczywiście pomóc) i pomów z Tolfdirem (powyższy screen). Od maga dowiesz się, że Mirabelle zginęła niedługo po tym jak wyruszyłeś na poszukiwania artefaktu i że bariera ochronna objęła już swoim zasięgiem całą Akademię. Tolfdir ma nadzieję, że zdobyta przez Ciebie Laska Magnusa pomoże w odzyskaniu kontroli nad tym miejscem.
Odblokowany quest Akademii w Zimowej Twierdzy: Oko Magnusa
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
- Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Informacje wstępne | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Trudne początki | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Z nosem w księgach (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Z nosem w księgach (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Dobre zamiary | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Ujawnianie niewidocznego (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Nasycenie | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Laska Magnusa (3) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Oko Magnusa | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Powrót do Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Spostrzeżenia Shalidora | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Prośba Onmunda | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Eksperyment J'zargo | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wysiłki Arniela (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Wstrząs | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przemiany | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar iluzji | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar zniszczenia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przywołania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Rytualny czar przywracania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne - Klejnoty duszy | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne - Odebranie przedmiotu do zaklęcia | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne - Odnalezienie księgi | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Skyrim
- Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne - Zaklęcie Brelyny | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Różne- Odnalezienie alembiku Tolfdira | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Różne- Relikt | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim
- Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
- Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
