Oczyszczenie świątyni z sił zła (1) | Przedświt | Solucja Skyrim
Aktualizacja:
Oczyszczenie świątyni z sił zła
Nowy cel główny: Poprowadź światło Meridii przez świątynię

Wejście do świątyni znajduje się pod posągiem Meridii, tak więc nie musisz w ogóle otwierać mapy świata. Zamiast tego udaj się na dół i odszukaj drzwi prowadzące do Świątyni Kilkret (powyższy screen). Zapisz stan gry i przystąp do eksploracji tej lokacji.

Kieruj się na południe. Po drodze natrafisz na zamknięte drzwi i jeżeli zdołasz je otworzyć to odnajdziesz dźwignię odblokowującą dostęp do zachodniego pomieszczenia z kufrem (powyższy screen). Po zbadaniu okolicy wybierz się na południe i następnie skręć na wschód, docierając do większej sali.

Zbadaj salę, po czym podejdź do znajdującego się w jej centralnej części piedestału (powyższy screen). Wejście w interakcję z piedestałem doprowadzi do wysunięcia się latarni i wysłania wiązki światła w nowe miejsce. Rezultatem tej czynności będzie odblokowanie dostępu do wschodniego korytarza i tam też musisz się teraz wybrać.

W kolejnej sali świątyni spotkasz już przeciwników i będą to wypaczone cienie (powyższy screen). Potwory te nie stanowią na szczęście dużego zagrożenia i można je również bardzo łatwo eliminować. Warto w tym miejscu dodać, że cienie są szczególnie podatne na zwykłe i magiczne ataki wykorzystujące moce żywiołów.

Po wygranej bitwie rozejrzyj się po sali i wejdź w interakcję z kolejnym piedestałem z zamiarem odbicia wiązki światła od nowej latarni. Nie idź jednak na wschód, bo dotarłbyś do zawalonego przejścia. Zamiast tego wybierz korytarz prowadzący na południe (powyższy screen). Bądź gotowy do rozprawienia się z nową grupą wypaczonych cieni, przy czym walka ta nie zaskoczy Cię niczym szczególnym.

Kieruj się dalej na południe, docierając do niewielkiego pomieszczenia, w którym warto zajrzeć do kufra. Skręć teraz na wschód. Po dotarciu do większej sali tradycyjnie już zacznij od zaatakowania i zlikwidowania wszystkich wypaczonych cieni. Odszukaj we wschodniej części pomieszczenia schody prowadzące na wyższy poziom (powyższy screen). Wybierz się na północ, odnajdując w tej okolicy zamknięte drzwi. Jeżeli zdołasz otworzyć drzwi, to będziesz mógł pociągnąć za dźwignię i odblokować dostęp do sąsiedniego składziku.

Możesz ruszać na południe. Przejdź po niewielkim mostku i wejdź w interakcję z trzecim już piedestałem (powyższy screen). Zauważ, że wykonanie tej czynności doprowadziło do odblokowania południowych drzwi, tak więc możesz się tam teraz udać, odnajdując przejście prowadzące na Balkon w Kinkret.

Idź na wschód. Uważaj żeby po drodze nie spaść z dachu świątyni, bo w takiej sytuacji zmuszony byłbyś do ponownego przejścia bez zbadaną już wcześniej lokację. Mijana po drodze skrzynia jest zamknięta i niekoniecznie musisz się do niej włamywać, bo nie skrywa ona wyjątkowo cennych artefaktów. Skręć na północ (powyższy screen) i wybierz drzwi prowadzące do Ruin Kilkret.

Ruszaj na północ. Po dotarciu do największej sali ruin zaatakują Cię oczywiście nowe wypaczone cienie (powyższy screen), przy czym ich eksterminacja powinna przebiegać dość sprawnie. Uważaj mimo wszystko na cienie okupujące górne balkoniki, które w zależności od upodobań możesz zlikwidować we własnym zakresie lub zaczekać aż same się do Ciebie zbliżą.

Po wygranej bitwie skorzystaj ze schodów zlokalizowanych w południowo-wschodnim narożniku dużej sali i następnie skręć w lewo, aktywując pierwszy piedestał (powyższy screen). To niestety nie koniec tej zagadki, bo w celu odblokowania przejścia do kolejnej lokacji wymagane będzie załączenie w sumie aż trzech piedestałów.
0
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
