Oczyszczenie świątyni z sił zła (2) | Przedświt | Solucja Skyrim
Aktualizacja:

Odwróć się i skieruj w stronę nowo odblokowanego wschodniego przejścia (powyższy screen). Skręć tu na północ. Korzystając z okazji polecam zajrzeć do północno-wschodniego składziku, w którym oprócz kufra można odnaleźć kilka cennych przedmiotów pozostawionych na widoku. Powróć do poprzedniej sali i dla odmiany wybierz teraz lewy korytarz.

Uważaj, bo w miejscu, w którym korytarz zakręca na zachód znajduje się pułapka aktywowana w momencie dotknięcia linki. Ruszaj dalej, docierając do ogrodzonych balkoników dużej sali. Udaj się tu na zachód, a po dotarciu do zniszczonego mostku obróć się w lewo i przeskocz na półkę z drugim piedestałem (powyższy screen). Z obiektem tym musisz oczywiście wejść w interakcję.

Ponownie przeskocz na północny balkonik i kontynuuj przeprawę, natrafiając między innymi na zamknięty kufer. Docelowo musisz dotrzeć do zachodniego przejścia (powyższy screen), które zostało odblokowane w momencie uaktywnienia drugiego piedestału. Ruszaj na zachód, po czym skręć na północ. Po dotarciu do nowej sali zlikwiduj obecne tu wypaczone cienie, ponownie uważając na łuczników atakujących z odległości.

Zignoruj zachodnie schody i skorzystaj z tych znajdujących się we wschodniej części pomieszczenia. Po dotarciu na górny balkonik wybierz wschodni korytarz. Skręć po kilku chwilach na południe, dzięki czemu dotrzesz do ostatniego trzeciego piedestału (powyższy screen).

Uaktywnienie trzeciego piedestału doprowadzi do odblokowania wyjścia z ruin, przy czym problem polega na tym, że znajduje się ono na najniższym poziomie. Ostrożnie ląduj więc na niżej położonych platformach, unikając zeskoków z większych wysokości. Po znalezieniu się na samym dole udaj się w stronę południowego przejścia (powyższy screen) i otwórz drzwi prowadzące do Katakumb Kilkret.

Ruszaj w stronę południowego pomieszczenia. Po dotarciu na miejsce zbadaj zawartość skrzyni, w której ukryto kilka cennych rzeczy, a następnie wejdź w interakcję z piedestałem (powyższy screen), odblokowując sobie wschodni korytarz. Przed wyruszeniem w dalszą podróż proponuję zapisać stan gry, bo przed Tobą walka z najpotężniejszym przeciwnikiem tego questu.

Ostrożnie zbliż się do wschodniej sali, w której powinieneś zauważyć Malkorana oraz towarzyszące mu wypaczone cienie. Osobiście polecam dać się zauważyć cieniom i następnie nieznacznie się wycofać, rozprawiając się z nimi w korytarzu prowadzących do ostatniej sali katakumb (powyższy screen). Przy odrobinie szczęścia zdołasz pozbyć się wszystkich cieni lub przynajmniej większości z nich zanim pojawi się tu nekromanta.
Nowy cel główny: Pokonaj Malkorana

Pojedynek z Malkoranem nie zalicza się do szczególnie łatwych. Jeżeli Twoja postać preferuje atakowanie przeciwników z dystansu, to dobrze byłoby pozostawać w korytarzu, w którym walczyłeś z cieniami, chowając się za każdym razem gdy Malkoran odpali jakieś potężniejsze zaklęcie (powyższy screen).

Jeżeli wolisz walkę w zwarciu, to dobrze byłoby zaczekać aż nekromanta pojawi się w korytarzu, w którym walczyłeś z cieniami (powyższy screen). Główną zaletą tej metody jest to, że oddali się on od ciał leżących w głównej sali, nie mogąc je w ten sposób przywoływać do życia. Walcząc w wąskim korytarzu łatwiej Ci też będzie przyprzeć Malkorana do muru czy na przykład skorzystać z Krzyku Nieugięta Siła by powalić go na ziemię. Niezależnie od obranej taktyki działania musisz wyczerpać cały pasek zdrowia maga.

To nie koniec bitwy, bo zamordowany nekromanta przemieni się w cień Malkorana (powyższy screen). Jeżeli wolisz walkę na dystans, to powinieneś jak najszybciej oddalić się od cienia, pomagając sobie zaklęciami ochronnymi do unikania jego potężnych magicznych ataków. Jeżeli wolisz walkę w zwarciu, to kontynuuj wykonywanie uderzeń (powyższy screen), starając się wytrącać potwora z równowagi i nie dając mu zbyt wiele okazji do wyprowadzania kontrataków.
0
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
