Bunt na wschodzie (2) | Questy poboczne w Skyrim
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry TES V: Skyrim znajduje się druga część opisu przejścia pobocznego zadania Bunt na wschodzie. W dalszej części tego questu należy m.in. wyeliminować maga Haldyna (pojedynek z nim można potraktować jak starcie z mini-bossem) oraz przekonać Adelaisę do powrotu.
- Nowy cel główny: Porozmawiaj z Adelaisą
- Nowy cel główny: Zabij Haldyna
- Nowy cel główny: Wróć do Adelaisy
- Nowy cel główny: Przekonaj Adelaisę do powrotu; Nowy cel główny: Porozmawiaj z Orthusem
Nowy cel główny: Porozmawiaj z Adelaisą
Kiedy dopłyniecie na miejsce, wojownicza kobieta poprosi Cię o rozmowę. W jej trakcie dowiesz się, że żołnierze Kompanii nie są zbyt zadowoleni z misji, jaka spadła na ich głowę. Haldyn jest słynny ze swoich umiejętności, zwłaszcza jeśli chodzi o potężną magię zniszczenia. Żaden z cesarskich nie chce nadstawiać karku, w związku z czym to właśnie Tobie przypadnie w udziale zaszczyt uśmiercenia maga. Jak enigmatycznie ujmie to Adelaisa, "my zajmiemy się resztą". W rzeczywistości oznacza to tyle, że jesteś zdany sam na siebie.

Nowy cel główny: Zabij Haldyna
Zeskocz z pokładu statku na kry, które go otaczają, a następnie skieruj się w kierunku południowym, gdzie zobaczysz skałę oraz wieżycę na jej szczycie (screen poniżej). Przeskakując na kolejne kawałki lodu, w końcu dotrzesz do jaskini, znajdującej się u dołu skały. To właśnie tutaj powinieneś wejść, by po cichu dokonać infiltracji twierdzy.

Oczywiście jeśli wolisz, możesz zdecydować się na bardziej bezpośredni szturm - po lewej stronie (a więc na wchodzie) powinieneś zauważyć piracki statek. Możesz się do niego dostać, następnie zabijając całą załogę i szturmując twierdzę od frontu. Nie jest to jednak wskazane (przeciwników jest bardzo wielu, a Twoją misją jest eliminacja maga, a nie piratów). Pamiętaj też o tym, że kiedy już pokonasz czarownika, załogę pirackiego okrętu wybiją cesarscy - nie musisz się więc lękać, że któryś z korsarzy ucieknie z wyspy.

Jeśli wybrałeś bardziej dyskretną drogę, czyli tę przez jaskinię, przygotuj się na walkę z kilkoma krabami błotnymi a następnie z jednym z Krwawych Horkerów. Wchodząc do samej wieży nastaw się na to, że spotkasz w niej całe zatrzęsienie piratów. Wspinając się po schodach na wyższe piętra uważaj na pułapkę znajdującą się w podłodze - potrafi ona zabić nawet dość doświadczonych bohaterów.

W pewnym momencie podróży będziesz musiał wybrać kierunek swojej dalszej eksploracji - schody prowadzą bowiem zarówno w dół, jak i na szczyt wieży. W piwnicy, poza dwoma strażnikami, znajdziesz zwłoki Jafeta, jego kufer oraz stosunkowo silny orkowy miecz porażenia. Czarownika, jak można było się spodziewać, odnajdziesz na górnych piętrach wieży (screen powyżej).

Walka z Haldynem to nie przelewki - mag nosi zbroję płytową, a równocześnie posługuje się szeregiem potężnych czarów. Otwarta walka z nim z pewnością będzie kosztowała Cię mnóstwo mikstur leczniczych, dlatego lepiej zrobisz zabijając czarownika po cichu (screen powyżej). Mimo potężnego uzbrojenia, wróg nie posiada bowiem zbyt dużej ilości punktów życia, przez co niespodziewany atak jest w stanie błyskawicznie go uciszyć.
Nowy cel główny: Wróć do Adelaisy

Kiedy zabijesz przeciwnika, rozejrzyj się po jego gabinecie - szczególną uwagę zwróć na skrzynię, w której może znajdować się kilka przydatnych przedmiotów. Kiedy zakończysz rabunek, wyjdź z wieży (najlepiej zamkniętymi drzwiami, do których klucz znalazłeś przy ciele Haldyna) a następnie przygotuj się na wstrząs. Pod Twoją nieobecność cesarscy rozpoczęli ostrzał artyleryjski twierdzy, w związku z czym będziesz musiał dostać się na ich okręt w otoczeniu armatnich kul (screen powyżej).

Przedzierając się przez zasieki i walcząc z przeciwnikami, pobiegnij do Adeleisy, którą znajdziesz w porcie. Złóż jej szybki raport i czym prędzej uciekajcie z wyspy - nie ma tu już nic ciekawego do zrobienia.
Nowy cel główny: Przekonaj Adelaisę do powrotu; Nowy cel główny: Porozmawiaj z Orthusem
Kiedy uznasz już, że klimat pirackiej wyspy przestał Ci odpowiadać, możesz porozmawiać z Adelaisą na temat powrotu do Wichrowego Tronu. Kobieta nie będzie miała nic przeciwko, w związku z czym błyskawicznie znajdziecie się w skutym lodem doku. W tym momencie powinieneś zejść z okrętu i porozmawiać z Orthusem, którego jak zawsze znajdziesz w Siedzibie Kompanii Wschodniocesarskiej.

Kiedy powiesz mężczyźnie, że sprawa piratów została rozwiązana, nie zareaguje on zbyt radośnie - tak czy tak musi bowiem wysługiwać się władczej Adelaisie. Mimo wszystko, zostaniesz nagrodzony za swe trudy i to całkiem nieźle - otrzymasz bowiem 1000 złotych monet.
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
- Questy poboczne
- Biała ampułka | Questy poboczne w Skyrim
- Blada Dama | Questy poboczne w Skyrim
- Błogosławieństwo natury | Questy poboczne w Skyrim
- Bunt na wschodzie (1) | Questy poboczne w Skyrim
- Bunt na wschodzie (2) | Questy poboczne w Skyrim
- Chwała przodkom | Questy poboczne w Skyrim
- Ciemno wszędzie! | Questy poboczne w Skyrim
- Człowiek, który wywołał wilka z lasu | Questy poboczne w Skyrim
- Infiltracja | Questy poboczne w Skyrim
- Krew na lodzie (1) | Questy poboczne w Skyrim
- Krew na lodzie (2) | Questy poboczne w Skyrim
- Księga miłości | Questy poboczne w Skyrim
- Mapy skarbów (I) | Questy poboczne w Skyrim
- Mapy skarbów (II-III) | Questy poboczne w Skyrim
- Mapy skarbów (IV-V) | Questy poboczne w Skyrim
- Mapy skarbów (VI-VII) | Questy poboczne w Skyrim
- Mapy skarbów (VIII-X) | Questy poboczne w Skyrim
- Maski smoczych kapłanów | Questy poboczne w Skyrim
- Największe głębiny | Questy poboczne w Skyrim
- Naprawa ampułki | Questy poboczne w Skyrim
- Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (1) | Questy poboczne w Skyrim
- Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna (2) | Questy poboczne w Skyrim
- Odszukaj palce Mistrza Kuźni | Questy poboczne w Skyrim
- Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim
- Pomoc w potrzebie | Questy poboczne w Skyrim
- Przyczajone zło | Questy poboczne w Skyrim
- Serce Dibelli | Questy poboczne w Skyrim
- Skrucha | Questy poboczne w Skyrim
- Spisek renegatów | Questy poboczne w Skyrim
- Szturm na smoczych kultystów | Questy poboczne w Skyrim
- Święte próby Kyne | Questy poboczne w Skyrim
- Trudne początki | Questy poboczne w Skyrim
- W podziemiach Saarthal (1) | Questy poboczne w Skyrim
- W podziemiach Saarthal (2) | Questy poboczne w Skyrim
- W podziemiach Saarthal (3) | Questy poboczne w Skyrim
- W świetle dnia | Questy poboczne w Skyrim
- Wieczny odpoczynek | Questy poboczne w Skyrim
- Zaginiona ekspedycja | Questy poboczne w Skyrim
- Zaginiony w akcji | Questy poboczne w Skyrim
- Zakazana opowieść (1) | Questy poboczne w Skyrim
- Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim
- Zamknięte usta | Questy poboczne w Skyrim
- Zbudzona wilcza królowa | Questy poboczne w Skyrim
- Złoty szpon | Questy poboczne w Skyrim
- Złożone obietnice | Questy poboczne w Skyrim
- Zwój dla Anski | Questy poboczne w Skyrim
- Questy poboczne
- Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
