Skyrim: Zachodnie Skyrim (19-43) Mapa
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry TES V: Skyrim zamieściliśmy drugą grupę lokacji (punkty 19-43) z szóstego sektora mapy świata. Chodzi tu konkretnie o zachodnią część krainy. Nasz poradnik wymienia wszystkie możliwe do odkrycia lokacje i informuje o ich nietypowych cechach (np. powiązanie z jakimś zadaniem albo możliwość odnalezienia unikalnego lootu).
19. OBÓZ - IGLICA KARTH

Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Obóz jest okupowany przez bandytów i potwory. Najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania głównego questu Ściana Alduina, przy czym nie radzę w takiej sytuacji zbliżać się do obozu jeżeli nie uporałeś się jeszcze ze smokiem.
20. OBALONE WIEŻE

Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieże są okupowane przez bandytów i najlepiej je zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Naprawa ampułki. Nawigacja po tej lokacji jest dość utrudniona, tak więc warto rozejrzeć się za liderem renegatów, albowiem jest on w posiadaniu klucza.
21. KOPIEC BUNTOWNIKA
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopiec jest okupowany przez bandytów i potwory.
22. PONURE URWISKO
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez bandytów i wiedźmy.
23. JAMA SOLJUNDA
Typ lokacji: obozowisko; jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopalnia jest okupowana przez draugry.
24. STARY HROLDAN
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
25. CHATA LUNDA
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: Chata jest okupowana przez dzikie zwierzęta.
26. RORIKSTEAD

Typ lokacji: wioska
Dostępność: zawsze
Uwagi: Rorikstead odwiedza się w ramach kilku różnych pobocznych questów. W miejscu tym odnajdziesz też między innymi gospodę.
27. REDUTA WĘŻOWEGO URWISKA
Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów i wiedźmokruka.
28. OBÓZ GADAJĄCEGO KAMIENIA
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Ze zbadaniem obozowiska warto się początkowo wstrzymać, bo można w nim spotkać giganta oraz mamuty.
29. MARTWA BABINA

Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: W celu dotarcia do Martwej Babiny musisz przejść przez Redutę Wiedźmiej Skały (sektor 6, punkt 30). Wieża jest okupowana przez bandytów i wiedźmokruka. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.
30. REDUTA WIEDŹMIEJ SKAŁY

Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.
31. ŹRÓDLANA CZELUŚĆ
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez dzikie zwierzęta.
32. SKAŁA WARTKIEGO NURTU
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Zakazana opowieść.
33. TAJNE WEJŚCIE DO GRANICZNEGO URWISKA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: Skorzystanie z tajnego wejścia staje się możliwe dopiero po zbadaniu Jaskini Granicznego Urwiska (sektor 6, punkt 35) i jego odblokowaniu.
Uwagi: Tajne wejście warto wybrać powracając do jaskini w ramach daedrycznego questu Powiew śmierci.
34. GNIAZDO NA WIETRZNEJ RUBIEŻY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
35. JASKINIA GRANICZNEGO URWISKA

Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez draugry i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Powiew śmierci.
36. DUSHNIKH YAL
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort ten jest zamieszkiwany przez przyjaźnie nastawione orki.
37. VALTHUME

Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Na eksplorację tych ruin warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub pobocznego questu Przyczajone zło. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Hevnoraaka.
38. PONURA RUBIEŻ
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory.
39. WIEŻA KAMIENNEJ KOŁYSKI
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez wiedźmokruka.
40. FORT SUNGARD

Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu wojny domowej Bitwa o fort Sungard (bunt Gromowładnych).
41. BARDZI SUS
Typ lokacji: -
Dostępność: zawsze
Uwagi: Lokacja ta jest okupowana przez bandytów i potwory.
42. REDUTA W ZAGINIONEJ DOLINIE
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów.
43. KOPALNIA WĄWÓZ ŻÓŁCI
Typ lokacji: obozowisko; jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopalnia jest okupowana przez bandytów.
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim: Atlas Świata
- Skyrim: Mapa
- Skyrim: Wszystkie mapy
- Skyrim: Północno-zachodnie Skyrim (01-24) Mapa
- Skyrim: Północno-zachodnie Skyrim (25-53) Mapa
- Skyrim: Północne Skyrim (01-16) Mapa
- Skyrim: Północne Skyrim (17-41) Mapa
- Skyrim: Północno-wschodnie Skyrim (01-09) Mapa
- Skyrim: Północno-wschodnie Skyrim (10-32) Mapa
- Skyrim: Wschodnie Skyrim (01-19) Mapa
- Skyrim: Wschodnie Skyrim (20-45) Mapa
- Skyrim: Środkowe Skyrim (01-21) Mapa
- Skyrim: Środkowe Skyrim (22-47) Mapa
- Skyrim: Zachodnie Skyrim (01-18) Mapa
- Skyrim: Zachodnie Skyrim (19-43) Mapa
- Skyrim: Południowo-zachodnie Skyrim Mapa
- Skyrim: Południowe Skyrim (01-15) Mapa
- Skyrim: Południowe Skyrim (16-33) Mapa
- Skyrim: Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) Mapa
- Skyrim: Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) Mapa
- Skyrim: Mapa
- Skyrim: Atlas Świata
Komentarze czytelników
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
Najpierw pierwsza dźwignia później czwarta i jeszcze raz czwarta
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
Mam nadzieję że do tej pory dałeś radę :) Jak coś to w trakcie gry "Esc" - System - Controls i zmieniasz przyciski myszy lewy z prawym oraz klawiaturę pod siebie. Tak samo jest w Skyrim.
Przepraszam za podczepienie:
Może jakiś sposób na to abym mógł ustawić sobie klawisze takie jak lubię. Dla ułatwienia dodam że grywam na klawiaturze numerycznej. (?)
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
Skyrim? Po Minecraft najlepsza gra w jaką dotychczas grałem a zaliczyłem ich ok 100 (bez znaczenia ceny). Bardzo długo opierałem się tej grze, irracjonalny strach powodował, że bałem się konfrontacji a może... intuicja przeczuwała co się stanie? Miesiąc temu kupiłem synowi skyrima, zobaczyłem jak gra i... następnego dnia ja też ją już miałem (kupiłem 2 egzemplarz) Teraz od miesiąca, przez całe ferie świąteczno zimowe - syna gramy jak wariaci po 8-10 godzin dziennie i chyba nawet nie dotarliśmy do połowy. Ci którzy mówią, że znają tą grę bo mają za sobą 20 -30 godzin nie wiedzą co piszą.
Na niektórych filmach YT można zobaczyć jak gracze próbują dowcipkować z gry i to jest właśnie błąd.
Do tej gry należy podejść tak jakby to wszystko się działo naprawdę a wtedy wyobraźnia przeniesie nas w zupełnie inny świat z którego nieprędko będziemy chcieli wyjść.
Naprawdę polecam.
PS. Podziękowania za poradnik, przydaje się...
Dla tych co hejtują Skyrima a wolą Wieśka,
Wiedźmin ssie.
Wiedźmin a Skyrim to zupełnie dwie inne gry, więc nie ma co ich porównywać. Ale gdy bym już musiał to Skyrim po prostu ssie i uratowały go mody. Brak głębi w tej grze oraz to że niby grając w ogóle nie interesowała mnie fabuła.. to było przytłaczające.. W wiedźminie czuć jakiś minimalny realizm oraz głębie postaci jak i świata. Rozumiem ludzi którzy lubią eksplorować, tworzyć elfki z coraz to większymi cy...dup.. ale no nie oszukujmy się, to jest i będzie jedna z najsłabszych gier jaka wyszła w tym gatunku. Po prostu Skyrim miał potencjał ale go nie wykorzystał, bo od początku czułem że ta gra ma ten klimat ale co godzinę grania czułem że mija się to z celem.. naprawdę słaby główny wątek i średnie dodatki(przy których bawiłem się nieźle w porównaniu do głównej fabuły)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
