Wyszczerbiona Korona (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
Aktualizacja:
Wyszczerbiona Korona
Nowy cel główny: Porozmawiaj z Galmarem

Kontynuuj rozmowę z Galmarem, rozpoczętą jeszcze w trakcie rozgrywania poprzedniego questu Gromowładnych, wypytując go o szczegóły kolejnego zadania (powyższy screen). Od wojownika dowiesz się, że dowodzony przez niego oddział zamierza wyruszyć do miejsca, w którym rzekomo znajduje się tytułowa Wyszczerbiona Korona. Gromowładni chcą zdobyć koronę zanim wpadnie ona w ręce Legionu Cesarskiego. Galmar zaproponuje Ci spotkanie się z nim niedaleko ruin Korvanjund.
Nowy cel główny: Spotkaj się z Galmarem nieopodal Korvanjund

Wyjdź z Pałacu Królów i otwórz mapę świata. Zauważ, że cel podróży nie znajduje się bezpośrednio w Korvanjund, tylko w pewnej odległości od tej lokacji (powyższy screen). Nie radzę w rezultacie korzystać z opcji szybkiej podróży (o ile oczywiście odkryłeś wspomniane miejsce), a zamiast tego postawić na standardową wyprawę. Ruiny znajdują się w centralnej części mapy i podróż do tego miejsca możesz rozpocząć między innymi w Wichrowym Tronie (należy wyruszyć na zachód) czy w Białej Grani (należy wyruszyć na północny-wschód).

Po dotarciu w oznaczone przez grę miejsce rozejrzyj się za dowodzonym przez Galmara oddziałem (powyższy screen) i dołącz do niego. Godne odnotowania jest to, że jeżeli wcześniej współpracowałeś z Rolafem, to teraz go tu spotkasz. Z rozmowy z tą osobą nic konkretnego jednak nie wyniknie. Zaczekaj aż zaczepi Cię Galmar, dowiadując się w międzyczasie, że w ruinach pojawili się już Cesarscy. Potwierdź chęć przystąpienia do ataku.
Nowy cel główny: Zdobądź Wyszczerbioną Koronę

Ruszaj śladami pozostałych gromowładnych żołnierzy, docierając do obozowiska legionistów. Jeżeli Twoja postać preferuje walkę wręcz, to dobrze byłoby oczywiście aktywnie uczestniczyć w bitwie i w pierwszej kolejności zająć się wrogimi łucznikami (powyższy screen).

Jeżeli Twoja postać preferuje walkę na odległość, to najlepiej będzie w ogóle nie korzystać ze schodów tylko eliminować kolejnych wrogów z zachowaniem bezpiecznego dystansu (powyższy screen).

Niezależnie od wybranej taktyki działania pamiętaj o tym żeby nie stosować broni, mocy i czarów o charakterze obszarowym, albowiem wiąże się to z dużym ryzykiem zranienia sojuszników, którzy oczywiście na tego typu akcje mogą wrogo zareagować. Po wygranej bitwie pobiegnij za Galmarem i jego ludźmi do wejścia do ruin. Wysłuchaj tu krótkiego przemówienia (powyższy screen) i następnie otwórz drzwi by przenieść się do Świątyni Korvanjund.

Dobrze byłoby tu kucnąć i dołączyć do pozostałych gromowładnych żołnierzy (powyższy screen), do ataku na legionistów przystępując dopiero po wydaniu przez Galmara odpowiedniego rozkazu. W trakcie tej i kolejnych bitew staczanych w ruinach pamiętaj o tym żeby unikać przypadkowego atakowania innych członków buntu Gromowładnych. Nie musisz się obawiać tego, że bez Ciebie sobie nie poradzą, gdyż oddział Galmara powinien wygrywać kolejne bitwy nawet jeżeli Twój udział w nich nie będzie znaczący.

Po wygranej bitwie zaczekaj aż Galmar pozostawi w tym miejscu dwóch swoich podwładnych i następnie ruszaj za nim. Do kolejnej bitwy dojdzie po dotarciu do większej lokacji (powyższy screen) i warto tu wykorzystywać fakt, że niektórzy wrogowie będą musieli skorzystać ze schodów by dołączyć do głównych walk.

Walcz do momentu, w którym wszyscy Cesarscy zostaną zlikwidowani i następnie zejdź po schodach na dół. Galmar powinien zatrzymać się przy północnym przejściu (powyższy screen), stwierdzając, iż w kolejnej sali przygotowano zapewne zasadzkę. Wojownik zasugeruje odnalezienie alternatywnego przejścia.

Jeżeli pewnie się czujesz i do tej pory eliminowanie wrogich żołnierzy szło Ci bardzo sprawnie, to możesz zignorować ostrzeżenie Galmara i od razu wybrać się na północ. Przypuszczenia wojownika Gromowładnych o zasadzce okażą się słuszne (powyższy screen) i najwięcej problemów sprawią Ci zapewne łucznicy, do których nie jest łatwo dotrzeć. Na szczęście sojusznicy po kilku chwilach dołączą do Ciebie, tak więc nie musisz się obawiać konieczności działania w pojedynkę.

O wiele lepiej jest zastosować się do zaleceń Galmara i poszukać alternatywnej ścieżki. Powróć mianowicie do schodów, a po znalezieniu się na górze wybierz się na wschód (powyższy screen). Obejdziesz w ten sposób całe pomieszczenie, w którym miała miejsce poprzednia bitwa i docelowo dotrzesz do korytarza prowadzącego do sąsiedniej sali.

Kucnij i ostrożnie wejdź do północnego pomieszczenia. Powinieneś zauważyć, iż jeden lub kilku łuczników okupuje balkonik na północny-zachód stąd i najprościej byłoby się ich pozbyć celując w znajdujące się nad nimi lampy. Obiekty te w momencie kontaktu z ziemią doprowadzą do pojawienia się ognia w miejscu, w którym stoją łucznicy (powyższy screen). W zależności od obranego stylu gry pozostań na górnym balkoniku lub zeskocz na dół i udziel Gromowładnym wsparcia w pozbyciu się wszystkich jednostek wroga.

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania musisz pozbyć się wszystkich żołnierzy Legionu Cesarskiego. Możesz już ruszać śladem legat Galmara, wybierając zachodni korytarz. W jednym z sąsiednich pomieszczeń do zlikwidowania będzie pojedynczy przeciwnik (powyższy screen), ale jego eliminacją powinni zająć się Twoi sojusznicy. Obejrzyj zwłoki draugra i wznów przeprawę przez świątynię. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do drzwi prowadzących do Sal Korvanjund.
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
- Questy buntu Gromowładnych
- Dołączenie do Gromowładnych | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Wyszczerbiona Korona (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Wyszczerbiona Korona (2) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Poczta do Białej Grani | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o miasto Biała Grań (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o miasto Biała Grań (2) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Wyzwolenie Skyrim (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Wyzwolenie Skyrim (2) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Na ratunek! (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Na ratunek! (2) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Istotna danina (1) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Istotna danina (2) | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o fort Sungard | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Fałszywy front | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o fort Śnieżny Jastrząb | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o fort Hraggstad | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Bitwa o miasto Samotnia | Questy buntu Gromowładnych | Solucja Skyrim
- Questy buntu Gromowładnych
- Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
