1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie atlasu świata do gry TES V: Skyrim znajduje się pierwsza grupa lokacji (punkty 1-24) z pierwszego sektora mapy świata. Mowa tu o północno-zachodniej części krainy. Nasz poradnik pokazuje gdzie znajduje się każda lokacja oraz dodatkowo ją opisuje (np. czy lokacja związana jest z jakimś questem, czy odnajduje się unikalny loot).

[1] Północno-zachodnie Skyrim

1 - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Typ lokacji: fort - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

1. FORTECA PÓŁNOCNEJ STRAŻY

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Forteca jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Zaginiony w akcji.

2. DOLNY KURHAN POD URWISKIEM

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.

3. KURHAN POD URWISKIEM

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.

4. ŁZA SIEROTY

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wrak jest okupowany przez bandytów.

5. FORT HRAGGSTAD

Typ lokacji: fort - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania jednego z questów wojny domowej. W przypadku Legionu Cesarskiego idealny moment to quest Wstąpienie do Legionu, a w przypadku buntu Gromowładnych idealny moment to quest Bitwa o fort Hraggstad.

6. RUINY WDOWEJ STRAŻNICY

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiedźmę.

7. KAMIEŃ RUMAKA

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.

8. JASKINIA KRUCZEJ RANY

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory.

9. KRYJÓWKA ŻELAZNYCH PLECÓW

Typ lokacji: obozowisko

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kryjówka jest okupowana przez bandytów.

10. GROTA ZŁAMANYCH WIOSEŁ

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.

11. SZMARAGDOWA PIECZARA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Pieczara jest okupowana przez potwory.

12. AMBASADA THALMORU

Typ lokacji: posiadłość - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: posiadłość

Dostępność: Eksploracja ambasady staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania głównego questu List żelazny.

Uwagi: Ambasada jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania głównego questu List żelazny. Jeżeli w trakcie przechodzenia wspomnianego zadania skradałeś się, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby powrócić do ambasady w dalszej części gry.

13. GROTA SŁONYCH WÓD

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Wybryk łajdaka.

14. LATARNIA MORSKA W SAMOTNI

Typ lokacji: latarnia morska

Dostępność: zawsze

Uwagi: Latarnię morską najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.

15. WYBREDNY ROPUCH

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Statek jest okupowany przez bandytów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Reputacja: Samotnia - Wybredny Ropuch.

16. OSZRONIONY KURHAN

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez czarnoksiężnika i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Najlepszy przyjaciel daedry.

17. WIEŻA SOSNOWEGO MROZU

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez potwory.

18. JASKINIA NIKNĄCEGO ECHA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez falmery.

19. VOLSKYGGE

Typ lokacji: loch - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Na eksplorację tego lochu warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo jest on okupowany przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów, albowiem jest ono siedzibą smoczego kapłana Volsunga.

20. JASKINIA SOSNOWEGO KSIĘŻYCA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory (głównie wampiry).

21. SOSNOWY STAW

Typ lokacji: staw

Dostępność: zawsze

Uwagi: Staw jest okupowany przez wiły (odmiana potworów).

22. JASKINIA WILCZY CZEREP

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Człowiek, który wywołał wilka z lasu.

23. POSĄG MERIDII

Typ lokacji: ołtarz - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: ołtarz; loch

Dostępność: Eksploracja ruin Kilkret staje się możliwa dopiero po dostarczeniu latarni Meridii w ramach daedrycznego questu Przedświt.

Uwagi: Zbliżenie się do posągu Meridii uaktywnia daedryczny quest Przedświt. Ruiny Kilkret są okupowane przez potwory.

24. SAMOTNIA

Typ lokacji: miasto - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: miasto

Dostępność: zawsze

Uwagi: Samotnia to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów (głównych i pobocznych). W miejscu tym odnajdziesz między innymi mnóstwo sklepów oraz zamek Dour, który jest główną siedzibą Legionu Cesarskiego.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-01-25
10:15

Decha363 Junior

Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić

Komentarz: Decha363
2021-05-20
22:00

SkapeInBlack Junior

Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód

Komentarz: SkapeInBlack
2021-05-20
22:08

SkapeInBlack Junior

😂

dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche

Komentarz: SkapeInBlack
2022-01-22
15:10

Krisek9 Legionista

Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?

Komentarz: Krisek9
2023-01-05
16:49

NightHover Junior

Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.

Komentarz: NightHover
2023-01-12
14:18

miauzdra Junior

Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin

Komentarz: miauzdra
2023-09-02
16:51

ModującySam Legionista

Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.

Komentarz: ModującySam
2024-03-25
20:58

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?

Komentarz: yarocorpse
2024-04-08
20:44

yarocorpse Centurion

yarocorpse

Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.

Komentarz: yarocorpse
2024-07-18
04:01

TymRazemMag Junior

😒

Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.

Komentarz: TymRazemMag

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl