1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry TES V: Skyrim znajduje się pierwsza grupa lokacji (punkty 1-24) z pierwszego sektora mapy świata. Mowa tu o północno-zachodniej części krainy. Nasz poradnik pokazuje gdzie znajduje się każda lokacja oraz dodatkowo ją opisuje (np. czy lokacja związana jest z jakimś questem, czy odnajduje się unikalny loot).
[1] Północno-zachodnie Skyrim


1. FORTECA PÓŁNOCNEJ STRAŻY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Forteca jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Zaginiony w akcji.
2. DOLNY KURHAN POD URWISKIEM
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.
3. KURHAN POD URWISKIEM
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.
4. ŁZA SIEROTY
Typ lokacji: statek
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wrak jest okupowany przez bandytów.
5. FORT HRAGGSTAD

Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania jednego z questów wojny domowej. W przypadku Legionu Cesarskiego idealny moment to quest Wstąpienie do Legionu, a w przypadku buntu Gromowładnych idealny moment to quest Bitwa o fort Hraggstad.
6. RUINY WDOWEJ STRAŻNICY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiedźmę.
7. KAMIEŃ RUMAKA
Typ lokacji: starożytne kamienie
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.
8. JASKINIA KRUCZEJ RANY
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory.
9. KRYJÓWKA ŻELAZNYCH PLECÓW
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kryjówka jest okupowana przez bandytów.
10. GROTA ZŁAMANYCH WIOSEŁ
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.
11. SZMARAGDOWA PIECZARA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Pieczara jest okupowana przez potwory.
12. AMBASADA THALMORU

Typ lokacji: posiadłość
Dostępność: Eksploracja ambasady staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania głównego questu List żelazny.
Uwagi: Ambasada jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania głównego questu List żelazny. Jeżeli w trakcie przechodzenia wspomnianego zadania skradałeś się, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby powrócić do ambasady w dalszej części gry.
13. GROTA SŁONYCH WÓD
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Wybryk łajdaka.
14. LATARNIA MORSKA W SAMOTNI
Typ lokacji: latarnia morska
Dostępność: zawsze
Uwagi: Latarnię morską najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.
15. WYBREDNY ROPUCH
Typ lokacji: statek
Dostępność: zawsze
Uwagi: Statek jest okupowany przez bandytów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Reputacja: Samotnia - Wybredny Ropuch.
16. OSZRONIONY KURHAN
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez czarnoksiężnika i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Najlepszy przyjaciel daedry.
17. WIEŻA SOSNOWEGO MROZU
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez potwory.
18. JASKINIA NIKNĄCEGO ECHA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez falmery.
19. VOLSKYGGE

Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Na eksplorację tego lochu warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo jest on okupowany przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów, albowiem jest ono siedzibą smoczego kapłana Volsunga.
20. JASKINIA SOSNOWEGO KSIĘŻYCA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory (głównie wampiry).
21. SOSNOWY STAW
Typ lokacji: staw
Dostępność: zawsze
Uwagi: Staw jest okupowany przez wiły (odmiana potworów).
22. JASKINIA WILCZY CZEREP
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Człowiek, który wywołał wilka z lasu.
23. POSĄG MERIDII

Typ lokacji: ołtarz; loch
Dostępność: Eksploracja ruin Kilkret staje się możliwa dopiero po dostarczeniu latarni Meridii w ramach daedrycznego questu Przedświt.
Uwagi: Zbliżenie się do posągu Meridii uaktywnia daedryczny quest Przedświt. Ruiny Kilkret są okupowane przez potwory.
24. SAMOTNIA

Typ lokacji: miasto
Dostępność: zawsze
Uwagi: Samotnia to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów (głównych i pobocznych). W miejscu tym odnajdziesz między innymi mnóstwo sklepów oraz zamek Dour, który jest główną siedzibą Legionu Cesarskiego.
0
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
- Mapy świata
- Zestawienie lokacji | Mapy świata w Skyrim
- 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) | Mapy świata w Skyrim
- 1 - Północno-zachodnie Skyrim (25-53) | Mapy świata w Skyrim
- 2 - Północne Skyrim (01-16) | Mapy świata w Skyrim
- 2 - Północne Skyrim (17-41) | Mapy świata w Skyrim
- 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim
- 3 - Północno-wschodnie Skyrim (10-32) | Mapy świata w Skyrim
- 4 - Wschodnie Skyrim (01-19) | Mapy świata w Skyrim
- 4 - Wschodnie Skyrim (20-45) | Mapy świata w Skyrim
- 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim
- 5 - Środkowe Skyrim (22-47) | Mapy świata w Skyrim
- 6 - Zachodnie Skyrim (01-18) | Mapy świata w Skyrim
- 6 - Zachodnie Skyrim (19-43) | Mapy świata w Skyrim
- 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata
- 8 - Południowe Skyrim (01-15) | Mapy świata
- 8 - Południowe Skyrim (16-33) | Mapy świata
- 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata
- 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata
- Mapy świata
- Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Decha363 Junior
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
SkapeInBlack Junior
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
SkapeInBlack Junior
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Krisek9 Legionista
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
NightHover Junior
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
miauzdra Junior
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
ModującySam Legionista
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
yarocorpse Centurion
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
yarocorpse Centurion
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
TymRazemMag Junior
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
