Złoty szpon | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Złoty szpon

Uaktywnienie questu

Quest ten możesz uaktywnić na dwa sposoby - Złoty szpon | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Quest ten możesz uaktywnić na dwa sposoby. Pierwsza metoda to odbycie rozmowy z jego oficjalnym zleceniodawcą. Wybierz się w tym celu do lokacji Rzeczna Puszcza i odszukaj siedzibę kupca Rzecznej Puszczy. Wejdź do budynku i poświęć kilka chwil na wysłuchanie ostrej wymiany zdań pomiędzy Camillą Valerius, a Lucanem Valeriusem. Po jej zakończeniu podejdź do Lucana. Zainicjuj rozmowę i zaoferuj swoją pomoc w rozwiązaniu problemu (powyższy screen). Od mężczyzny dowiesz się o kradzieży złotego szponu, a także, że złodzieje najprawdopodobniej przebywają w Czarnygłazie. Uwaga! Jeżeli Lucan z jakiegoś powodu nie żyje, to quest ten możesz otrzymać od Camilli Valerius.

Druga metoda zakłada pominięcie rozmowy z Lucanem Valeriusem i pozyskanie złotego szponu w trakcie zaliczania głównego questu Czarnygłaz - Złoty szpon | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Druga metoda zakłada pominięcie rozmowy z Lucanem Valeriusem i pozyskanie złotego szponu w trakcie zaliczania głównego questu Czarnygłaz. W tym przypadku artefakt odnajdziesz przy ciele Arvela Szybkiego (powyższy screen). Więcej informacji na ten temat znajduje się w dalszej części opisu questu.

Nowy cel główny: Odzyskaj złoty szpon

Pierwszy krok to oczywiście dotarcie do Czarnygłazu i zostało to szczegółowo omówione w opisie głównego questu Czarnygłaz - Złoty szpon | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pierwszy krok to oczywiście dotarcie do Czarnygłazu i zostało to szczegółowo omówione w opisie głównego questu Czarnygłaz. Jeżeli lokację tę już wcześniej odkryłeś, to możesz tam oczywiście przedostać się w oparciu o opcję szybkiej podróży. Po osiągnięciu celu wędrówki (powyższy screen) konieczne okaże się rozprawienie z grupą bandytów, ale nie powinno okazać się to zbyt trudne. Upewnij się, że wrogowie nie żyją i odszukaj bramę prowadzącą do świątyni w Czarnygłazie.

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...